Ratkojat ohjelma

Anonyymi-ap

Toimiiko kellään ratkojat?

5

537

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eilen illalla lakkasi toimimasta. Toivottavasti pian taas on kunnossa.

• Anonyymi

Tuntuu vähän väliä toimimattomalta. Sitten jonkin ajan päästä taas toimii.

• Anonyymi

Siellä ei ole valvontaa 24/7. Käyttäkää sillä välin Googlea tai omia aivojanne.

• Anonyymi

ratkojat.fi -domain sijaitsee Floridan Miamissa ja samalla palvelimella on 758 muuta domainia. Tuo kertoo siitä, että ratkojien nykyinen omistaja on hankkinut halvimman mahdollisen alustan sivuilleen ja tuon säästämisen seuraukset todellakin näkyy jatkuvina ongelmina käyttäjien yrittäessä päästä sivulle.

Oma veikkaus on se, että jokin muu sivusto siellä palvelimella rikkoo netikettiä ja toiminnallaan aiheuttaa ongelmia kaikkien muiden palvelimella majaansa pitävien saittien näkyvyyteen ja saavutettavuuteen. Serverin ylläpitäjän pitäisi tunnistaa ja poistaa häirikkö.

• Anonyymi

Tuo nykyinen ratkojat.fi on selvästi matkalla kaatopaikalle. Ei noin täyteen tungettuun palvelimeen voi enää luottaa. Siellä yksi tai useampi muu sivusto varaa palvelimen resurssit usein kokonaan ja joku kaukaisen Suomen ratkojat jää täysin varjoihin.

Tapio-Huuhaalla on oma sivusto. Ottaisikohan Tapio kopin ja avaisi sivuilleen uuden ratkojille tarkoitetun new edition -apusivuston?

Ratkojat new edition etsii uutta kotia.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      844
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60