Onko siellä pimuja? 👩🦳
Nurmeksen Helluntaiseurakunta
14
886
Vastaukset
- Anonyymi
Ei oo pimuja!
- Anonyymi
On siellä naisiakin, mutta he ovat Kristuksen morsiamia. Taivaaseen ei mennä pariutumaan. Osa on tosin vannoutuneita vanhoja piikoja. Toiset saarnaa paatoksella.
- Anonyymi
Pinkeitä ja muodokkaita pimuja onon!
- Anonyymi
Mä ooon vähän katsellut niitä ja täytyy sanoa, että ovat herkkuja! Ja ei ne maallisista iloista luopuneet ole uskon.
- Anonyymi
Onko kuumia ja halukkaita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kuumia ja halukkaita?
Tulikuumia ja äärimmäisen himokkaita 🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulikuumia ja äärimmäisen himokkaita 🥰
Onko totta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko totta?
Tosi on 🙏
- Anonyymi
Alan lämpenemään!
- Anonyymi
Sieltä löytyy jokaiselle jotain. On vaikka minkä kokoista ja näköistä että valinnanvaraa kyllä on! Ja tunnelma mitä kiihkeintä heijän messutessaan laitoksessaan vaan ainut haitta puoli se valtava pierun ja ulosteen haju mutta koittaa olla siitä välittämättä. Rohkeasti vaan sekaan
- Anonyymi
Kukas siellä on pieremään ruvennut? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas siellä on pieremään ruvennut? 🤔
Huhujen mukaan Savotan Sanna.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647