Lastensuojelun työntekijä ei sano meidän vahingoittavan lastamme vaan että olemme sairaita. Niin hän voi huostata lapsemme vetoamalla huoleen, todistamatta mitään haittaa
AVI puuttuu lapsen tapaamisen olemattomuuteen vain kun media puhuu kuolemasta. Ei kun huostat tehdään tapaamatta lasta huoleen vedoten tai edes kun vanhemmat valittavat AVI:lle
Lapset kuolevat ja on turhia huostaanottoja siksi, että sosiaalityöntekijät eivät keskity pahoinvoinnin ratkaisuun vaan määräämiseen
Lastensuojelun huijaus
6
291
Vastaukset
- Anonyymi
Olet sanonut tämän jo satoja kertoja, Teemu.
- Anonyymi
Olet sanonut tämän monta kertaa jo. Minusta tuntuu, että sinun kannattaisi puhua tästä asiasta jonkun viranomaisen kanssa sen sijaan että kirjoittelet päivätolkulla jollekin Suomi24 - tason keskustelupalstalle.
Toistuva saman asian kirjoittaminen on huolestuttavaa ja voi antaa pahimmassa tapauksessa väärän vaikutelman. Kaikkea hyvää sinulle ja hyvää kevään jatkoa.- Anonyymi
Tässä tapauksessa se antaa ihan oikean vaikutelman.
Satu Näin se menee heillä on valta ja voima
Anni
Tätä mä olen ihmetellyt myöskin. Eikö oikeasti tarvii olla mitään näyttöä 😭
Teemu Se on syrjintää ihmisryhmää vastaan ja virkamiesvallan tehostamista
Näyttöä ei tarvita, koska ei ole mitään väitettä. On arvioita ja tunteita, ja lapsen pahoinpitely oletetaan hiljaa niiden nojalla
Ennakkoluulo + virkavalta
Suomi24:n fanit olettavat minun olevan friikki siksi, että minä "olen" pahoinpidellyt lapsia- Anonyymi
Teemu sinä et kuuntele minua etkä keskustele kanssani.
- Anonyymi
Kaiken nähtävissä olevan materiaalin perusteella käsillä oleva huostaanotto on täysin aiheellinen.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329