Onko mimmonen firma kellään kokemuksia?
Mt-Konepalvelu Oy Harjavalta
9
2665
Vastaukset
- Anonyymi
Isäntä kuulemma täysi mulkero,,,ei pysty ollenkaan myöntämään virheitään ja menettää malttinsa täysin jos joku kyseenalaistaa työn lopputuloksen!!!
- Anonyymi
Erittäin hyvin sanottu. Siihen vielä päälle kaljan kanssa lotraaminen työaikana.
- Anonyymi
Samaa mieltä :D
- Anonyymi
Johtaja ajelee kylillä euroopanomistajan elkein. Jos joku ei aja herran mielestä riitävän lujaa, alkaa sen päivänen valoshow ja mutkittelu takana. Jollei muuten pääse ohi niin kurvataan vaikka risteyksessä jakajan väärältä puolen. Tai muuten ohitetaan keulaa viistäen ja kivet lentää.
- Anonyymi
Mahtaako olla sama firma kun huolsi Kärkkäisen koneita, jos kone vuosi kuin seula letkusta ja piti portaat irroittaa edestä pois, niin liian iso työ ;)
- Anonyymi
On.
- Anonyymi
Ei voi kauhalla vaatia, kun on teelusikalla annettu... Mitäpä sitä sukurasitteelleen kukaan voi?
- Anonyymi
Eipä johtaja itse paljoa ajele, taitaa olla sen verran kännissä että tytär hoitaa ajamisen ja itse johtaja istuu kyydissä
- Anonyymi
Eipäammatillinen. En kauheasti luottaisi tuohon.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2533482
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih253474No nyt! Linda Lampenius jakoi sensuellin kuvan itsestä - "Olematon mekko" saa hieraisemaan silmiä...
Linda Lampenius täyttää tänään 55 vuotta. Eipä uskoisi kuvan perusteella. Onnea, onnea, onnea pop-artistille ja huippuvi282014Mites teillä keskustelut soljuu?
Oli tossa mun aloittamassa ketjussa eilen illalla aikamoinen show. Mutta toisaalta ainahan mä oon valitellut kun täällä2701696Shokki! Marko Paanaselle ei riitä 100 000 euron budjetti - Vaatii kesken remontin näin paljon lisää!
Hupsista, noinkos siinä sitten kävi, budjetti ei pitänytkään…! Eikä taida olla ihan eka kerta, näitähän sattuu... Onko151409Pystyt sille toiselle
Kertomaan ne salaisetkin asiat. Olette läheisiä. En tiedä kerrottu minusta. Tuskin kerrot. Puhutko sanaakaan. Toisaalta81399Venäjän rikollisen sodan juurisyyt
Koska edellinen ketju Venäjän rikollisen sodan juurisyistä oli niin suosittu, että se tuli pikaisesti täyteen eikä sitä3861231Annen grillin nousu ja konkka..
Olipa se nopea grilli bisnes..Voi voi sentään mitäs nyt tilalle?501159Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens751025Huominen haastattelu
Huomenna 27.02 Torstaina. OLLI. SAHIMÄKI Järviradiossa haastateltavana kello 12:00 👏👏281007