Liialliset halut

Anonyymi-ap

Tiedän tämän voivan kuulostaa trollilta, mutta minulla alkaa huumori loppua asian kanssa. Mistä voi johtua ajoittaiset lisääntyneet halut seksin harrastamiseen? Olen 33 vuotias nainen ja ihan viime kuukausina olen ajoittain huomannut tahtovani seksiä enemmän kuin ennen. Olen naimisissa ja puolisoni todellakin hyötyy tästä kanssani, mutta se ei riitä minulle. Mietin seksiä koko ajan. Kaupassa käydessäkin kiihotun asioista mistä en ennen, esimerkkinä saatan miettiä jonkun vastaantulevan miehen kohdalla millainen hän on sängyssä, mutta tietenkään en ole vienyt ajatusta pidemmälle. Yksin ollessa masturboin usein jääden silti kyltymättömäksi. Nukahtaminen on vaikeaa erilaisten fantasioiden tullessa mieleen ja käsi hakeutuu huomaamattakin hieromaan klitorista. Tämä alkaa olla liikaa, kun vaikuttaa turhan paljon arkeen. Alle kolmikymppisenä huomasin kuukautiskierron vaiheen vaikuttavan haluihini, mutta sitä kesti korkeintaan 2 päivää ja juuri ennen kuukautisia. Nyt on kierron keskivaihe ja yhteen menoon haluja on ollut 5 päivää. Asiallisia vastauksia odotellessa. Jos mieleesi tuli edes vitsillä ehdottaa voivasi tulla henkilökohtaisesti auttamaan, niin ole hyvä ja jätä kirjoittamatta. Minua ei naurata.

15

779

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En osaa sanoa miksi lisääntynyt. Jonkin verran on luonnollista että halut vaihtelee että toisaalta myös kiinnostus herää joihinkin seksuaalisesti normaalisti poikkeavaan kuten nyt ilmiönä on erään kirja sarjan ja niistä tehtyjen elokuvien myötä on kasvanut kiinnostus bdsm ja vastaavaan. Itse miehenä en naisten kokemuksia osaa kuin arvata, toisaalta myös miehetkin yllättäen osaa olla arvoituksellisia. Itse ainakin olen luonteeltaan hyvin utelias, tietämään erilaisista asioista (en kuitenkaan ole niitä kerrostalo kyyliä, vaan ihan yleisesti ottaen) olen kohta 40v ikään mennessä kokeillut seksin saralla kaikkea mahdollista, mikä on vähänkin ollut että Ei missään nimessä reaktion aiheuttanut. Asioista lukeminen, tavallisten esineiden näkeminen ja kadulla tai somessa tietyllä tavalla pukeutuneena nähtyäni haluat päästää tuon seksuaalisen halun irti. Huomenna taas vastaava on että ei herätä mitään.

Lyhyesti, jos on joku jäänyt joskus mielen päällä olemaan, tiedostaen ja yleensä tiedostamatta, se pomppaa esille myöhemmin uudelleen ja energia sen ympärillä on vastustamaton. Toisaalta olen ollut 12v suhteessa samaan henkilöön ja on ollut kausia jolloin emme ole, välttämättä edes syödä ehtineet ja toisaalta taas pitkän aikaa että yhdyntää ei ole, mutta kosketuksissa olemme silti.

• Anonyymi

Mullakin kävi tuolla lailla joskus 30 jälkeen. Oon aina halunnut enemmän kuin mies ja se vaan vuosi vuodelta kasvaa. Nyt oon 37 ja kasvaa vaan halut ja tuun hulluksi. Ärsyttää kun mulla taas ei ole kotona sellaista olisi yhtään apua tähän. Siis mies on mutta ei apua..

• Anonyymi

Apua löytyy jos oot PK seudulta

Kurt56

• Anonyymi

Hyh hyh mitäs olet oma vikas. Itehän säkkisi kannat.

• Anonyymi

Täällä ihan sama juttu, halut aivan kamalat, mietin samoin kaupassa vastaan tulevista naisista yms. Mieli vaan tekee... T.M45

• Anonyymi

Kuohi ittes urpo

• Anonyymi

Terve nainen haluaa, se vain on niin.

• Anonyymi

Valon lisääntyminen se tuota aiheuttaa, niin miehillä kuin naisillakin. Toisilla vain enemmän, jonka huomaa helpommin.

• Anonyymi

Ukot on perseestä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ukot on perseestä

Joku ukkohan on sinutkin alulle pannut. Ei se niitten vika ole jos et kelpaa kellekkään.

• Anonyymi

Mutta ku se on ympäri vuoden ja pahenee vuosi vuodelta

• Anonyymi

Ehkä saattaisi olla jokin vaikea elämän tilanne, mulla oli sellainen vaikea osuus elon polullani. Halusin epätoivoisesti naisen vain siksi että saisin nuolla, imeä, niellä jonkun tytön pillua ja kääriä käsivarteni tiukasti tytön lantion ympärille ja vain syödä ja ahmia ahneesti pillua ja niellä sitä. Mutta pidin ajatukseni omana tietonani ja yritin olla tuijottamatta naisten jalkoväliä kylillä ja pidin aurinkolasit koska silmät on sielun peili ja varmaanki naiset vaistoaa tai näkee silmistäni himon sekä häiriintyy ja traumatisoituu vakavasti ja joutuu mt. palveluiden piiriin.

Iltaisin kun menin sänkyyni fantasioin jonkun naisen istuvan naamalleni ja antavan minun nauttia naisen herkullisimmasta osasta kinkylla höystettynä, siis pissaavan pillua epätoivoisesti imevään suuhuni ja sammuttavan janoani naiseen. Etsin deittejä ja huomasin hyvin äkkiä treffeillä saavan deittini jäätyyn vihjatessani jotakin intiimistä ja siitä johtuen en sitten jatkossa missään tapauksessa ilmaissut mitenkään halua polvistua tytön eteen ja kietoa käteni hänen muhkean pyllyn ympäri ja litistää naamani hänen pillua vasten joka tosin oli farkkujen tms. peittämä.

Body language on tärkeä niin että voi lukea ikäänkuin rivien välistä mitä toinen ei sano ja epäilin signaloivani deitilleni jotakin naiselle hyvin epämiellyttävää tahattomasti ja siis pelkäsin paljastuvani josta seuraisi välittömästi deittini jäätymisen. Olen kopioinut itselleni naisilta kylmän, torjuvan ja välinpitämättömän suhtautumisen minuun mutta sydämmessäni haluaisin rutistaa, halata ja suukotella naisia välillä epä toivoisestikkin mutta se olisi kiellettyä, sopimatonta ja outoa käyttäytymistä.

Tämä on nyt minun nykyinen moodi, kylmä ja kova kuori ehkä hieman halveksuva ja ivallinenkin, en moikkaa naapureitani enkä ole liian ystävällinen muutenkaan koska sen voi tulkita häiritseväksi. Oven pitäminen auki jollekkin naiselle on seksuaalista ja alistavaa häirintää ja siitä voi saada kutsun poliisilaitokselle kuultavaksi, on siis parasta sulkea ovi naisen nenän edestä ikävyyksien välttämiseksi. Nykyisin olen siis turvallisesti se säälittävä luuseri incel ja sellaisena aion pysyäkkin.

Hyvä Ap, haluan lohduttaa sinua nyt tässä, kyyllä se siitä vielä ohi menee ajan kanssa mutta lujille se saattaa ottaa.

- M53 -

Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      67
      2801
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2554
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      431
      2217
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2128
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1692
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1526
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1477
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      26
      1283
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      18
      1165
    Aihe