KOUTSI-ISKÄ JA YLIVERTAINEN.

Ollaan saatu lukea Muay Thai nyrkkeilyaddiktin polleilua kuinka tärkeä laji on ollut hänelle hänen harrastaen sitä ja valmentanut ylivertaisiaankin, sekä aina vaan palaa asiaansa määrävälein.

Mutta mitä tapahtuu …. ?

Pattayalla on ollut koko menneen viikon aiheen kerma koolla, ja myös suomesta henkilöitä joille laji on läheinen, niin koutsi se on viettänyt viikkonsa suomi kaksnelosella ylivertaisen vieraillessa Eedenissä, eikä isukki ole ollut edes tietoinen Pattayan tapahtumista.

Toinen poikani oli juuri kylässä viikon verran morsiamensa kanssa.
Tuntui hyvältä ja hauskalta kun 25 vuotias raamikas kundi, aikuinen mies huutaa pihalla "Iskä tuu kattoo..!"

Tiedoksi, oli World Muay Thai Championship.

8

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitähän se kattikakalle nyt selostaa? Et tainnut osata kääntää mistä tuossa tapahtumassa on kyse ja se jatkuu vielä 5 päivää.

Minä olen harrastanut Muay Thaita, en ole koskaan ollut minkään valtakunnan mestari, vaan vain harrastaja, jonka aktiiviaika oli 1993-2006, 2008 jälkeen en ole kotisalillani käynyt jonka osoite on vaihtunut kaksi kertaa sen jälkeen.

Santtu tietää varmuudella kuka olen, selaamalla vanhoja jäsenrekistereitä. Vappula on hyvä kaverini edelleen ja arvostan hänen työtään suuresti.

Polveni oli paskana jo ennen lajia ja en voinut otella tosiotteluita kuin hyvinä hetkinä polvi tuettuna. Minulla oli etuni, lyönti ja potkuvoima jollaista ei Suomessa ole monella ollut.

Poikani olivat varsin pieniä harrastaessaan kaksi vuotta lajia. He eivät siitä sen enempää innostuneet. Kiekko ja uinti sekä parkour vei enemmänkin heitä ja tytön vei cheerleading ja ratsastus. Näistä lajeista heillä lukuisia pokaaleja ja tytöllä SM-hopeaa, pojilla voimassa olevia ikäryhmänsä Suomen ennätyksiä.

Sporttista porukkaa siis ja myös äidin puolella innokkaita urheilijoita, lähinnä hiihdossa ja yleisurheilussa.

Seuraan enemmänkin nyrkkeilyn raskasta sarjaa tällä hetkellä, kuin Muay Thaita.
      Tuttuni ovat jo lopettaneet ottelemiset, niin ei ole ketä seurata silleen kuin ennen.

Olen kuitenkin otellut esiotteluissa voitokkaasti isoillakin areenoilla kahdesti, mutta ne oli lähinnä jäähyväisotteluita sekä minulle että vastustajilleni.

2010

• Anonyymi

Kiitos aktiivisuudesta oireilla tällä palstalla joka päivä, mutta älä nyt ole tuollainen nirppanokka, ajattele hieman.

Eikö olisi ollut kisojen vetonaula ja hieno ohjelmanumero, jopa laittoman vedonlyönnin kohde kuin kukkotappelut.

Suomalainen lajin taitaja vastaan vapaaehtoiset yleisöstä, palkintona osamaksuavomersu.

Suomalaisen väite, 99,9 % vastustajista selällään muutamassa sekunnissa sen jälkeen kun hän pääsee kahta metriä lähemmäs.

Mersu henkilölle joka nukuttaa Suomalaisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos aktiivisuudesta oireilla tällä palstalla joka päivä, mutta älä nyt ole tuollainen nirppanokka, ajattele hieman.

Eikö olisi ollut kisojen vetonaula ja hieno ohjelmanumero, jopa laittoman vedonlyönnin kohde kuin kukkotappelut.

Suomalainen lajin taitaja vastaan vapaaehtoiset yleisöstä, palkintona osamaksuavomersu.

Suomalaisen väite, 99,9 % vastustajista selällään muutamassa sekunnissa sen jälkeen kun hän pääsee kahta metriä lähemmäs.

Chiang Main sensein mielikuvitus S mersu kun vielä parkkeeraisi naapurin mummon puutarhaan, niin mikä jottei...

KHIAI!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Chiang Main sensein mielikuvitus S mersu kun vielä parkkeeraisi naapurin mummon puutarhaan, niin mikä jottei...

KHIAI!!!

Sanos muuta senssu.

https://www.youtube.com/watch?v=Qev-i9-VKlY

By LadaMiäs HKS 63v.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Äläppäs jälleen muka 10v hua hinissä asunut pallomaha lässytä Pasanen sitä itteäsi asioista mistä et mitään tiedä.

"jopa laittoman vedonlyönnin kohde kuin kukkotappelut."

Mitä sinä näistäkään tiedät?
        Et mitään. Laita lisää talkkia.
        Hanuriisi.

• Anonyymi

🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

🍒 ­N­­y­­­m­­­f­o­­­m­a­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

❤️ ­N­­­y­m­f­­o­m­a­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

• Anonyymi

🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

😍 K­u­­u­­m­­a­t­­­ ­­t­­­y­t­ö­­­t­­ ­­­o­d­o­­­t­­­t­­­a­­v­­­­­a­­t­­­ ­­­s­­­i­­­n­­­u­­­a­­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18316302

🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6926
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      680
      3008
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1290
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1265
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1150
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      203
      955
    Aihe