Raisiontiellä ennen Raisiontehtaiden kohdalla poliisi oli mittaamassa nopeuksia ja sakkoja ropisi pe aamulla.
Ajan tietä Turun suuntaan joka arkiaamu ja huomannut että osa autoilijoista pitää vasenta kaistaa ohituskaistana jolla tulee ajaa 70-80 kmh. Jos joku ”matelee” vaikka 60 kmh, vilkutellaan kaukovaloja.
Ihan helkutin hienoa että poliisi valvoo pätkän kovia nopeuksia. Kameratolppa olisi kova sana!
Raisiontiellä poliisiratsia
12
351
Vastaukset
- Anonyymi
Joo kyllä se todellakin on hyvä sillä tehtaiden kohtaa aina kauheat kiihdytysajot kohti Naantalia.
- Anonyymi
Luulenpa että ko. suoralla ajokortteja siirtynyt viranomaisten hyllyyn enemmän kuin millään muulla katuosuudella Raisiossa. Siinä ajetaan välillä uskomattomia ylinopeuksia, esim Kukkatalon liikennevaloista nilkka suorana tehtaiden ohi, vauhtia helposti yli 100 kmh. Ja vain sen takia että pääsee vaihtanaan toisen eteen kaistaa.
- Anonyymi
Mutku on kiire seisomaan liikennevaloihin. Ja Tasalanaukion kohdalla aikasäästöä voi tulla jopa 5 sekuntia!
- Anonyymi
Naantaliin päin mennessä otan aina vasemman kaistan.3.5 sekunttia takaa,että matelijat jää taakse.
- Anonyymi
Teen samoin, vasentakaistaa ohi kuhnureista ja seuraavassa risteyksessä käännyn Tahviontielle vasemalle ryhmittyen niin että takanatulevat juuri ohitetut joutuvat hidastamaan tai pysähtymään mun taakse. Yes!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teen samoin, vasentakaistaa ohi kuhnureista ja seuraavassa risteyksessä käännyn Tahviontielle vasemalle ryhmittyen niin että takanatulevat juuri ohitetut joutuvat hidastamaan tai pysähtymään mun taakse. Yes!
Arvostan.
- Anonyymi
Mä ajan tehdaiden kohdalla 70-80 kmh kaikista ohi ja kun vasen kaista päättyy, lasken nopeuden noin 40-45 kmh ja sitä Naantaliin asti.
Terveisin Tojo-Teuvo Taimosta (Yaris Hybrid, pimeälläkin aina vai päiväajovalot päällä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ajan tehdaiden kohdalla 70-80 kmh kaikista ohi ja kun vasen kaista päättyy, lasken nopeuden noin 40-45 kmh ja sitä Naantaliin asti.
Terveisin Tojo-Teuvo Taimosta (Yaris Hybrid, pimeälläkin aina vai päiväajovalot päällä)Oikea asenne.Arvostan.
- Anonyymi
Voitaisko siitä tehtaiden luota poistaa molemmat kaistat?
- Anonyymi
Ei voida, koska silloin loppuisi liikenne kokonaan.
- Anonyymi
Siellä on myös wannabe poliiseita. Vilkuttelevat valoja vasentavkaistaa ajaville ja yks eräänä aamuna vilkuilla yritti näyttää kuorma-autolle että pois vasemmalta kaistalta! Surkuhupaisaa…..helpompaa olisi elämässä jos lähtisi 2-3 minuuttia ainaisemmin kuin yrittää ottaa aikaa kiinni Raisiontiellä aamuruuhkassa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52647
- 50645