Nyt on vuoden sisällä surmattu jo 3 taksinkuljettajaa ! Ensin tapahtui Lahdesta lähteneen taksinkuljettajan surma Asikkalassa. Kuljettaja oli 20-vuotias ylioppilastyttö joka toimi taksinkuljettajana. Hänen kyytiinsä tuli joku nuori mies jonka ihan alkuperäisenä tarkoituksena oli raiskata ja surmata tämä nuori nainen.
Toinen tapaus oli Kouvolassa: Taksinkuljettajan kyytiin tuli 23-vuotias nuori mies, joka hetken mielijohteesta päätti ryöstää taksin ja löi taksinkuljettajaa takaa päin teräaseella ja jätti verta valuvan taksinkuljettajan taksiin, eikä soittanut hätänumeroon. Taksinkuljettaja kuoli vammoihinsa ja verenvuotoon. Kolmas tapaus oli vähän aikaa sitten Tampereella. Siellä oli kaksikymppinen nuori mies ottanut luvatta käyttöönsä puolustusvoimien isokokoisen ja painavan ajoneuvon. Sillä tämä nuori mies ajoi jarruttamatta ja pysähtymättä liikennevaloissa aivan suoraan pysähtyneen taksiauton päälle; Jälki olikin kovin karun näköistä: Taksiautosta ei jäänyt juuri mitään jäljelle. Tätä nuorta miestä syytetään nyt taposta ja hyvä niin.
Itse en uskaltaisi koskaan ajaa taksia ja arvostan kovasti taksinkuljettajien työtä.
Taksinkuljettajien surmat
Anonyymi-ap
3
202
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkä taksimies oli kuitenkin vain sijaiskärsijä. Kännissä oleva kuski ei varmaankaan valinnut, keneen törmää.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18319259
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657