Olisi ollut rakastellessa yhdessä? Mä mietin vieläkin. Elämä meni näin. Se jäi kokematta. Vanhainkodissa vielä sua varmasti muistelen. Miten haurasta tutustuminen voi olla. Sitä tekee virheitä, suusta tulee sammakoita, eikä yhteyttä enää löydy.
Sulle mies ****
Pohditko koskaan millaista meillä
74
2140
Vastaukset
- Anonyymi
Tyydyn haaveleimaan...
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Kai jokainen näitä miettii mielessään, mutta joskus voi käydä niin, että kun todellisuus tulee se ei vastaakkaan sitä mitä haluaa.
- Anonyymi
Oon joo unelmoinu. Ajatus siitä sokaisee kyl. Ihan liian kuumaa p*rnoo
- Anonyymi
Jorille?
- Anonyymi
Sanoo itte trollimies! 112
- Anonyymi
Eiköhän jokainen ihastunut tuota tykönään mieti.
nainen sivusta - Anonyymi
Et jäänyt mistään paitsi.
- Anonyymi
On sulla hyvä itsetunto
- Anonyymi
Mietin tätä kovasti usein Paula, silloin kerran tähän olisi ollut hyvä mahdollisuus kun olin luonasi yötä. Muistan punaisen silkkiyöpaitasi kyllä. Voitaisiin vieläkin tämä toteuttaa?
- Anonyymi
En pohdi. ****
- Anonyymi
En. Tuskin mitään kaunista olis meidän välillä tapahtunut.
- Anonyymi
Mä vaan nylkytän 30 sekuntia ja sit nukahdan.
- Anonyymi
Oot kyllä ahkera nylkyttäjä ja sait mut nauramaan 😅
- Anonyymi
Voit korjata vielä asian olemalla nätisti ja tulla juttelemaan luokseni jos tän seuraavan kerran möhlit niin sitten se on moi viimeisen kerran saat minulta mahdollisuuden olla nätisti sinulle nainen j*****
- Anonyymi
Ainahan olen ollut nätisti
- Anonyymi
Very funny.
- Anonyymi
tämä meni vissiin Jarille
- Anonyymi
Heitäkin on tuhsnsia pitäs osata hieman tarkemmin yksilöidä jos meinasit oikean jarin löytää
- Anonyymi
Joo kyllä kerkesin miettimään. Ei olisi pitänyt
- Anonyymi
Oliko niin ihanaa 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko niin ihanaa 😁
Tyhmää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmää
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🤣🤣🤣
Mitä naureskelet
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmää
Surkeeta
- Anonyymi
En pohdi koska ei ole ollut ketään sellaista jonka kanssa niin olisin halunnut tehdä. Mietin nyt yhtä tiettyä uutta miestä johon todella haluaisin tutustua kunnolla.
- Anonyymi
Kyllä meillä yhteys toimisi edelleen jos uskaltaisi ottaa askeleen eteenpäin.
Olet mielessäni päivittäin ja kohta minut hulluus valtaa. Korjataanko virheet?
Sinulle **** nainen❤️- Anonyymi
Hei jos On sitä yhteyttä niin ottakaa askel 🏃♀️🏃
Minut valtasi aluksi viikoiksi hulluus ja nykyään jo suru, sillä mies kertoi tänään että jätti palstan eikä muutenkaan ole tyyliin ollut edes kiinnostunut 😔 Toivottavasti teillä ei mene näin… ❤️
Sivusta - Anonyymi
Jotain liikahti sydämessä, kun luin vastauksesi. Kun uskaltaisi...❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita vaan mulla on aikaa koko ilta.
- Anonyymi
Voisit ottaa pari askelta lähemmäs. Asetelman tiedätkin, mitkä asiat saa minut olemaan paikoillaan. Sun pitää kertoa tunteesi minulle, näen sun lävitse. Mitä teet niillä ajatuksillasi se on vain ja ainoastaan kiinni sinusta. Sulla on mahdollisuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä kuulla. ❤️ toivottavasti otatte nyt askeleita oikeesti…
- Anonyymi
Sami?
- Anonyymi
Jos heti puolen vuoden jälkeen tulee bänät eikä ole ehtinyt kunnolla toiseen tutustua niin se kyllä jää kaivelemaan.
Sitten kun on kulunut kymmeniä vuosia eikä ole tavattu sinä aikana niin vaikea olisi edes tavata. Oma elämä on muokannut itsestä erilaisen vaikka sisimmässään sitä on niin kuin silloin teininä...en tiedä, ehkä ei enää onnistuisi palata yhteen ja aloittaa alusta vaikka kaipaa. - Anonyymi
En mieti tuollaisia naisena, paitsi joskus ja silloin en mieti millaista vaan ajattelen tällaista.
sivusta- Anonyymi
Torren kirjoituksia kaikki!
- Anonyymi
Kyllä tulee mietittyä samaa kuin aloittaja. Menetetty yhteys on hyvin vaikea avata uudelleen jos tuntee olleensa leikkikalu toiselle.
- Anonyymi
Pyysitkö mukaan,en kuullut? Jos olet hän.
- Anonyymi
Maalari maalasi taloa maalarin maalauksen maalauksessa. 🤯😵👻
- Anonyymi
Hei nainen muistatko kun pamautin Lcd tv näytön hajalle? Nauroit silloin mutta minä. 😁
- Anonyymi
Naurahdin ….🤣 niin minäkin olisin todennäköisesti reagoinut
Sivusta
- Anonyymi
Kyllä mietin ja ajattelen päivittäin 🤔 nykyään
Vaikka me ollaan tuntemattomia Tuleehan sitä tosiaan pohdittua kaikenlaista.🤔 -Huutelen nyt täysin sivusta
- Anonyymi
Kiitos nainen, olen odottanut soittoasi tai textiviestiä, mutta voit aina tulla käymään. Jäi toteuttamatta se, mitä molemmat haluttiin, nyt voitaisiin uusia ne ihanat hetket, jolloin vain suudeltiin, ym. J
- Anonyymi
SIE KUVITTELET PÄÄSSÄSI UNELMASUHTEEN. KUVITELMA ON ERI KUIN TODELLISUUS. HEITÄ MOINEN POIS. OLET VARMAAN RAKASTANUT MONIA ASIOITA JA EHKÄ JOTAIN NAISTAKIN OIKEASTI, ETKÄ VAIN UNELMISSASI JOSSA KAIKKI ON TÄYDELLISTÄ.
- Anonyymi
Sinua ❤ en kuvitelmaa...
- Anonyymi
Jos on aitoja tunteita, ei kannata luovuttaa. Ainakin tuossa sinun tapauksessasi luulisi suoran puheenkin jo selvittävän asioita aika lailla. Eihän sammakot mitään haittaa, kun aina voi korjata sanomiset ja myös tarvittaessa pyytää anteeksi.
- Anonyymi
Jos mies suuttuu sammakoille ja on pitkävihainen, ei jää muuta vaihtoehtoa kuin luovuttaa. Mykkäkoulu ja vetäytyminen satuttaa niin paljon ettei sellaista oman jaksamisen takia voi hyväksyä. Anteeksi on pyydetty.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos mies suuttuu sammakoille ja on pitkävihainen, ei jää muuta vaihtoehtoa kuin luovuttaa. Mykkäkoulu ja vetäytyminen satuttaa niin paljon ettei sellaista oman jaksamisen takia voi hyväksyä. Anteeksi on pyydetty.
Ok. No, jos suoraan olet yrittänyt, eikä auta, niin sitten ei voi mitään. Ei ole sinun vikasi. Voimia!
Kyllä tuohon voin samaistua täysin, kummallista miten samanlaisia ihmisten elämäntilanteet loppujen lopuksi onkaan.
Vaikka siitä on 16 vuotta aikaa niin vieläkin joskus tulen miettineeksi että jos asiat olisivat menneet vähänkin erillailla silloin, jos vaan olisi jättänyt sanomatta joitain asioita... ollut vaan hiljaa, mitään muuta ei olisi tarvinnut tehdä. Ei ollut paljosta kiinni. Kummallista miten vaikeaa on oppia olemaan vaan hiljaa.- Anonyymi
Näitä on si taas useampia joiden kohdalla on tullu mietittyä miltä seksi hänen kanssaan tuntuisi ei taas si mielestäni voi sano rakastelu kun seksi itsessään ei kerro rakkaudesta mitään se miltä osin ni miettikäähän ihan ihte
- Anonyymi
En pohdi. Pohdi yksikses😠
- Anonyymi
Purat omaa pahaa oloo?
- Anonyymi
Mun ei tarvii mitään pohtia kun menen ja panen.
- Anonyymi
Sivusta. Se jääkin sitte yhteen kertaan nimittäin kyllästyn heti.
T. n
- Anonyymi
En mieti, koska ei ole syytä miettiä mitään tuollaista.
Rakastelu ei ole kuulunut elämääni, se saa jäädä muistoihin minun.
Se ei ratkaise mitään ongelmaa eikä tuo elämääni tällä hetkellä mitään sellaista, jota haluaisin kokea ihmisen kanssa kehen ei ole tarvetta tutustua.
Vanhainkoti taas ei tule olemaan kotini koskaan.
Ehkä löytyy kohtalotoveri näihinkin asioihin. - Anonyymi
En mieti koska ei se mitään niin erikoista ollut. Kunhan suoritit ja se siitä.
- Anonyymi
Tuon takia ei kannata harrastaa seksiä ilman tunteita! Kun molemminpuoliset tunteet on mukana, ei ole mitään suorittamista.
- Anonyymi
Aloitukses kerrottu et se jäi kokematta joten......
- Anonyymi
Novoivoi ja nyyh. Tuskin menetit mitään.
- Anonyymi
Jos ja kun ja kun kuitenkaan ei. Ajantuhlausta. Hanki ihka oikea elämä,älä haaveissa elä.
- Anonyymi
Onko itselläsi ihka oikea elämä? Prikulleen samalla tavalla palstalle kirjoitat kuin aloittaja.
- Anonyymi
"Pohditko koskaan millaista meillä olisi ollut rakastellessa yhdessä?"
No en Kari. Olen hetero. - Anonyymi
Wa
- Anonyymi
En ole koskaan saanut seksiä vaikka olen haaveillut. Siitä syystä en mene töihinkään.
- Anonyymi
Se vaan taitaa jäädä sun loppuelämän haaveeksi.
- Anonyymi
Kannattaa siis pitää ittensä kunnossa, että vielä vanhainkodissa kykenee.
- Anonyymi
Valkovaseliinia huulirasvatuubista ja miestenvessassaan. Tyttöystävä tai vaimo istuu pöydässä. Ehkä tarjoaa juomia.
Kulissimiehet ja biit ja piilohomot. - Anonyymi
Räkälät, kauppareissut pyöräillen monissa kaupoissa, metsäpoluilla, uimahallissa.
Kaunista. - Anonyymi
Pätkätöitä, epämääräisiä työaikoja, extrahommia töissä jne. Ja nettiseksiväylät. Pikakertapanot.
Vakituiset pelkät panokaverit.
Tämä ns normaalin ihmissuhteen rinnalla.
Jatkuva valehtelu, angsti.Hei noihan on kuin Kotiteollisuuden biisien sanoituksia... tee ihmeessä noista kappaleen sanat jollenkin bändille..
- Anonyymi
Jos on tarkoitettu toisilleen he löytävät kyllä toistensa luo takaisin
- Anonyymi
Voi kun olisikin noin... 💔
- Anonyymi
🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18324772
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911