Veikkauksia kauanko menee että loppuu koko paska?
Vuosikymmeniä työskennelleet, raskasta työtä tehneet ammattilaiset joko kengitty tai ahdistettu pihalle, palvelun ja tuotteiden taso tänä päivänä sen mukaista.
Vaikka Helena ei itse ollutkaan asiakaspalvelun parhaasta päästä, kuitenkin selkeästi hoiti asiat kuten pitää.
Nykyisellä "vetäjällä" ei minkäänlaista käsitystä asiakkaiden merkityksestä, työnantajuudesta, laadusta, arvostuksesta, saati kunnioituksesta, sekä työntekijöitä että asiakkaita kohtaan.
Kiitos erityisesti Kikalle ja Marjalle kaikista vuosista, te olette niin tajuttoman monen vuoden ajalta asiakkaiden muistoissa ja uskoisin, että monelle, mutta vähintäänkin itselleni ainoastaan hyvällä.
Onneksi teitä tapaa jatkossakin.
Kaikkea hyvää.
Entinen Herkkupaussi
21
1640
Vastaukset
- Anonyymi
kaunis kirjoitus
- Anonyymi
Pettymys oli massiivinen kun mekin sinne syömään olettaen tuttua ruokaa. Kaikki oli muutettu halvempaan, sämpylä oli pikkuherkussa pariloimaton ja kylmä, kuten asiakaspalvelijakin. En mene enää. Herkku on tapettu.
- Anonyymi
Sepä siinä onkin kunnei siellä kannata enään asioida jos yhtään on käsitystä minkälainen oli hyvinä aikoina.
- Anonyymi
Eipä ollut tunkosta kun siellä pitkästä aikaa kävin lounaalla. Ei ollut hääviä sapuskaa.
- Anonyymi
Tänään vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tänään vai?
Eiku huomenna
- Anonyymi
Tuskin Hemmin leskikään enään saa siellä siivoilla vai? Viime viikolla vaimon kanssa käytiin ennen puoltapäivää tupakkia hakemassa eikä ketään muita kuin myyjä. Katteltiin luukulla hintalistoja eikä ihme että alamäki on selkee. Valot päälle poutala
- Anonyymi
Sä kans tunget ittes joka sivulle ja joka soppaan. Mitä jos keskittyisit omiis asioihin.
- Anonyymi
poutalan porsas komeentoi,liiketoimintaa vai konkkaan menee,
- Anonyymi
Näin on näppylät, kaikista ei ole yrittäjiksi.
Ajoharjoittelurata oli jo ensimmäinen tämän yrittäjän fiaskoima yritys.
Helenan elämäntyö tuli tuhottua alle vuodessa !- Anonyymi
Tarinan opetus on se ettei kannata eläköityvien yrittäjien firmoista maksaa kuin muodollinen korvaus, muussa tapauksessa myytävän tuotteen laatua täytyy rajusti laskea tai hintaa nostaa että kykenette kuittaamaan pankille korot ja lyhennykset. Kyllä ne myy halvemmallakin kun laskut juoksee eikä pääse irti. Omakohtaisista kokemuksista sanottakoon että ketsuppi oli ainakin jotain halvinta mahdollista kuraa kun viimeksi kävin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarinan opetus on se ettei kannata eläköityvien yrittäjien firmoista maksaa kuin muodollinen korvaus, muussa tapauksessa myytävän tuotteen laatua täytyy rajusti laskea tai hintaa nostaa että kykenette kuittaamaan pankille korot ja lyhennykset. Kyllä ne myy halvemmallakin kun laskut juoksee eikä pääse irti. Omakohtaisista kokemuksista sanottakoon että ketsuppi oli ainakin jotain halvinta mahdollista kuraa kun viimeksi kävin.
Lisättäköön että tuollaisesta firmasta muodollinen korvaus on luokkaa max 20000€, siihenkin lainaan saa myydä helkkarin monta hampurilaista kun liikevoitto per hamppari kaikkien kulujen jälkeen on joistakin kymmeniä senteistä johonkin pariin euroon asti.
- Anonyymi
Nykyään menopaussi.
- Anonyymi
Joku tekee näitä alotuksia tänne aika ajoin. Taitaa olla hampaankolos jotain.
- Anonyymi
Kateellisia sanon mä. Ei tää ainakaan kenenkään mieltä ylennä eikä täällä muutenkaan mitään kehutakkaan mut onneks kaikki ihmiset ei täällä notku, valita ja dumaa. Osaavat olla sosiaalisia antaa palautteen asiallisesti face to face. Niin minä ainakin teen jos on parannettavaa tai kehuttavaa. Parasta❤️
- Anonyymi
Juuri näin! Munattomia ja nimettömiä haukkujia. Mun edellinen kommentti poistettiin kun en lähtenyt näihin haukkuihin mukaan.
- Anonyymi
olen samaa mieltä,uusi yrittäjä ylimielinen .
- Anonyymi
Minä kehun tuossa itseäni ja isääni. Olen up-up-up-poika ja isäni on ollut go-go-go-go-mies
- Anonyymi
Kertoo vain nimitteliöistä jos oikeesti tuntisitte edes vähän kyseisiä ihmisiä niin luulen että olis eri ääni kellossa.
- Anonyymi
Mielestäni ruoka parempaa ja laadukkaampaa nyt ja kiva nähdä uusia naamoja.
- Anonyymi
et tuu näkee uusia ja tenkään vanhoja naamoja ,
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670