Perussuomalaiset on hyvä vaikka valehteluun taipuvaisille ihmisille:
"Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista. Se ei meille käy, Purra sanoi Kauppalehden, Uuden Suomen ja Talouselämän yhteisessä tentissä 2023."
"Purra IS:lle: Eläkkeistä leikkaaminen on mahdollista"
"Näin Kela-tukia leikataan – ”Tässä viedään itselle isot rahat”"
"Perussuomalaisten lupaamaa bensan ja dieselin hinta-alea ei näy"
"Bensan hinta jatkoi nousuaan maaliskuussa – keskihinta kaksi euroa litralta"
Ja tämä lopuksi on härskiyden huippu:
"Asumistukien leikkaus kolahtaa eläkeyhtiöiden ja ay-liikkeen sijoituskeinottelijoihin"
Jos työttömäksi joutuu omassa asunnossa, olet aivan kusessa.
Mutta sitten jos muutat vuokralle esimerkiksi pankkien ja vakuutusyhtiöiden asuntoihin, niin sinut palkitaan siitä.
Voisiko joku kertoa, missä tässä kohtaa tavallisen kansalaisen etu?
Valehtelijoiden klubi Perussuomalaiset
21
298
Vastaukset
- Anonyymi
Miten tuo on köyhien etu, ay demujohtajat kähmii itselleen miljoonia verottomasti.
https://www.iltalehti.fi/uutiset/a/2015112920748662Miksi leimata pelkästään ay-liikkeet, koska sitähän tekevät rahastot, pankit, vakuutusyhtiöt ja muut etujärjestöt. Voitko selittää?
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Tuo on keskustan kusetus, sammaa kuin vasudemujen.
https://yle.fi/a/3-12193730 - Anonyymi
Sopiva sepitys uutinen YLElle!
- Anonyymi
Ylellä muuttunut tasapuolisemmaksi uutiset, silti pitää poistaa turhaa rahantuhlausta myös niiltä, eli säästöjä niilekkin eli kaikille tasapuolisesti.
- Anonyymi
VITTUMAISET DEMARIT.
- Anonyymi
REIDET TIVASI TUMMAT
SADEMITTARI VETI MUT
ESTRADI TIE VIMMATTU
VERISIDE TUMMA TATTI
DEMAREITA MUTISI VTT
DEMARI SAMETTIVITUT
😁😁😁
- Anonyymi
Se olisi alku, että hakeutuisit psykiatrille noiden pakkomielteisten toistojesi kanssa, ja kertoisit myös ongelmista multipersoonallisuutesi kanssa.
Ei mulla muuta tähänkään kohtaan sulle ole.Nyt kun sait tämän sanottu, niin miten itse asia?
Järjestään jokainen vastaus hyökkää viestintuojaa vastaan, mutta itse viestiä ei kommentoida. Siihen liittyvä keskustelu yritetään vaientaa.
Onko tämä sitä perussuomalaista sananvapautta?- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Nyt kun sait tämän sanottu, niin miten itse asia?
Järjestään jokainen vastaus hyökkää viestintuojaa vastaan, mutta itse viestiä ei kommentoida. Siihen liittyvä keskustelu yritetään vaientaa.
Onko tämä sitä perussuomalaista sananvapautta?Moktar.Gubta on landlord
- Anonyymi
landlord kirjoitti:
Nyt kun sait tämän sanottu, niin miten itse asia?
Onko tämä sitä perussuomalaista sananvapautta?DYSFASIAA!!!!!!!!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
DYSFASIAA!!!!!!!!!
Heil Hitler?
- Anonyymi
Persu pettää aina, arkena ja sunnuntaina. Turha puolue.
Persut valehtelivat, jotta saivat hölmöt äänestämään heidät hillotolpalle. Kansanedustajan ja ministerin palkka on heille se hillotolppa. Äänestäjien edusta viis!- Anonyymi
Äitisi pettää. Kylmä fakta.
Jamalin kanssa isisi harmiksi. :))) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äitisi pettää. Kylmä fakta.
Jamalin kanssa isisi harmiksi. :)))Mäkelä on persujen tyhmin kansanedustaja. Siksi hänestä tehtii PS ryhmyri. Joten miettikää, kuinka tyhmiä persujen äänestäjien täytyy olla???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mäkelä on persujen tyhmin kansanedustaja. Siksi hänestä tehtii PS ryhmyri. Joten miettikää, kuinka tyhmiä persujen äänestäjien täytyy olla???
Niin on. Mäkelästä käytetään myös nimitystä Joutsenon Tollo.
- Anonyymi
DEMARI ON KUIN PYSTYYN NOSTETTU MATO.
EI PYSY PYSTYSSÄ ILMAN TUKEA.
HAHHAHHAAA.
JA POOOIS. - Anonyymi
Persuja ei tarvita mihinkään. Turha puolue.
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
🔞 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18336393
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496665Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6732876Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831249Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.961238- 841225
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611123- 891120
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721002
- 238906