Asiakas muista olla kohtelias kassalle.
Tänään sattui Tokmannin kassalle se vaalea silmälasipäinen leidi, jolle minä asiakkaana, en ole kertaakaan osannut esittää kysymystä ärsyttämättä häntä. Vastaukset on töykeitä, suorastaan ylimielisiä.
Muulla henkilökunnalla on kyllä asiakaspalveluasenne kohdallaan.
Asiakas muista
4
739
Vastaukset
- Anonyymi
Otta iltalääkeet ja nouse pangolle.
- Anonyymi
Totta äkänen on.Muutenkin välillä käy mielessä,että kuka siellä rekrytoi!
Säästärissä kans silmälasipäinen ristiverinen,vähän tukka kihara on täysin sopimaton asiakaspalveluun.Tulee tunne,että mitäs täällä käyt häiritsemässä! Osa siellä on iloisia ja toivottelee päivänjatkoja,mutta tämä ei edes kunnolla tervehdi,saati sanois muutakaan.Toinen oma lukunsa siellä on se blondi itäblokin ihminen. - Anonyymi
Itse olen saanut rouhekinnasostoksillani nopeaa ja ystävällistä palvelua pitäjämme liikkeisä!
Monet myyjät tietää että olemme suamen sikaisin pitäjä ja lietehenkilöstö tarvitsee nopeaa palvelua!
Monesti asiakaspalvelija rientää avaamaan toisen kassalinjaston nähresänsä lietemiehen jonosa ja nopeasti kirjaavat ostokset vihkoon! - Anonyymi
MInä ainakin menen aina sille vaalealle silmälasipäiselle kassalle. Siinä kassalla jono liikkuu kaikkein nopeimmin, ja maksamishommat saadaan nopsaan tehtyä. En tarvitse mitään lirkutteluja, ainakaan tämmöisi.tä vaaanhemmilta kassarouvilta, kunhan hällä vaan sormet toimii, ja saa ostokset kirjattua ja rahastettua sutjakasti.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981552Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231288- 521052
- 72975
- 58883
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52883- 105865
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 43838
- 82820