Sese olihi, kun syksyllä puinnin jäläkkeenn uuvet olet pesttyyn ja tuulettettuun postelliin laittelimma.
Voe hyvä ihme, miten mukavvoo oli ruveta muata, kun se uusien olkien haju melekkein huumasi ja vei unten maille.
Siinä postelinpiällisessä oli vielä semmoset kuviot kun kersantin jämiä hirveesti peräkannoo.
Niitä oli vielä erivärissii, sinissii ja punertavvii. Mulla oli aena siniset. Sisareni joutu makkoommaan punasilla. Ei hänestä siltikkää vassaria tullu.
Postelin piällä se oli mukavvoo muata rötköttee.
5
207
Vastaukset
Oli se mukavaa syksyllä, kun uudet oljet.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
❤️ Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ne olivat niitä kunnon aikoja, kun hevosella ajettiin sontaa pelloille ja metästä pölliä.
Ei ollu ylipainosta ongelmia, eikä muitakaa nykyajan kotkotuksia.
Noin 7 vuotiaasta isän mukana tuli renttelehittyy metässä . Jos ei muuta niin hevosen selässä. Isä nosti ropssii lavetille, minä pitelin Pojua.
Hienoja aikoja, hienoja muistoja.
Aina oli ruokaa pöydässä ja Nukkumatti pyytämättäkin aivan varmasti illalla puusohvan laatikossa. - Anonyymi
Muistan kyllä sen olkien tuoksun! Ja miten oljen päät toisinaan pistelivät, kun sattuivat patjapussissa karholleen.
Uunin lämpimissä oli illalla rauhaisaa nukahtaa tuvan sohvasängyssä, runsaan ulkoilun ja askareiden uuvuttamana. Navettavaatteiden ja päivällä paistetun leivän tutun turvallisten lemahdusten ympäröimänä.
Ei ollut olemassakaan kännyköitä eikä mitään tiktokkeja, mutta seinäkello raksutti rauhoittavasti tik tak.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165