Anustappeja käyttäviä naisia?

Onko ihan oikeasti olemassa anustappeja käyttäviä naisia vai onko se vain leffoissa oleva ilmiö? Itse tykkäisin siitä kun naisen kanssa voisi leikkiä anustapeilla. Aloittaa hyvissä ajoin, laittaa naiselle tappi pyllyyn ja käydä sitten vaikka kaupassa ja kotiin tulon jälkeen jatkaa kiusaamista.. Rakastella pilluun kun tappi olisi pyllyssä.. Nam!

4

864

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä itse naisena tykkään joskus laitattaa kumppanilla tapin pyllyyni. On muutama eri kokoinen tappi, mutta yksi on joka sattuu aina laittaessa vaikka olisi kuinka liukkaria. Se kai on muodoltaan liian nopeasti paksuneva. Kärjestä ohuemmat menee helpommin. Myös sellainen on kiva jossa on vibra mukana, mutta se jotenkin puuduttaa paikat kun on pidempään päällä. Ja siis vain rakastelun ajan haluan tappia pitää. Tuntuu jotenkin ihanan täydeltä kun on tappi ja kalu molemmat yhtä aikaa sisällä.
      Tosiaan mukavia leluja vaihtelun vuoksi, mutta joka kerta en haluaisi. Ja tosiaan jos tulee kipua siinä laittaessa niin se syö kyllä fiilistä paljon.

• Lelut on ihanaa vaihtelua ja tietysti vaatii myös luottamusta kumppania kohtaan jos antaa laittaa tapin pyllyyn. Siinä kun kumppanilla pitää olla malttia ettei satuta toista liian nopealla laittamisella. Ja onhan se seksikästä kun takaa päin rakastellessa naisen pyllyssä on tappi paikoillaan.

• Anonyymi

Itse laitatan miehelläni välillä sellaisen ”tapin”, jossa on kuin suurenevia helmiä peräkkäin. Kun mies vetää sen ulos samaan aikaan, kun laukeaa pilluuni, niin saan tosi mahtavan orkun.🚀

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      51
      6976
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      688
      3039
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1300
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      98
      1281
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1275
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1164
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1160
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      237
      1130
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      72
      1022
    10. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      210
      999
    Aihe