En taidakaan olla maailman ainoa ihminen jolla on kieroutunut huumorintaju 🙃. https://www.youtube.com/watch?v=5pZV-hTkekQ. Feikkiä tai ei, niin silti hauskaa. Se kävi mielessäni että mitä jos tuo nukutusaine olisi tehonnut tuohon tyyppiin liiankin hyvin 😅? Karmaa vastaan ei kannata pelleillä.
Mitä mä just katoin?
7
207
Vastaukset
- Anonyymi
😊😊💕💕😘🐶🐶😘🚙🚙💕💕😊😊
- Anonyymi
Ei saakeli. Tuo oli hyvä!
- Anonyymi
Järjestetty juttu. Muka heräsi vähän turhan sopivasti ja oikea peliukkohan olisi vaan köllötellyt muina miehinä niin että mukapränkkääjät olisi oikeasti huolestuneet itse.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Äläs nyt noin tosikko ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs nyt noin tosikko ole.
En ole tosikko mutta noin läpinäkyvät jutut ei ole hauskoja, tubevideoista parhaita sellaiset joissa ihan aidosti tapahtuu jotain yllättävää.
-harmiseikirj-
Kun ei vaan olisi enää ikinä herännyt niin olisi ollut hyvä. Tosin ei olisi youtubessa näytetty sitten.
- Anonyymi
Siinä löytää ittensä heleposti kuus jalkaa mullan alta jos USA:ssa alkaa luomaan pränksterin uraa. Kaikilla on siellä mutkat housuissa ja en, en tarkoita nyt sitä biologista jatketta. Se oli hauskaa kun huoltoasemalla ne heitti muka bensaa ihmisten autojen päälle ja itsensä päälle vaikka se oli oikeasti vain vettä. Tässä: https://www.youtube.com/watch?v=hkliv7Le0gc. Kerran mä tän joskus aiemmin linkitinkin tänne. Toi rastafar pranksteri on uskottava koska sen katse on jotenkin uhkaavan hullu. Kun ne tuijottelee ihmisiä huudeilla ilman syytä niin silloin se jätkä on elementissään 😂. - Ap.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1273565- 122366
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos371945Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin4141899Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly211711Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681527Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?301473- 1241438
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101301- 141246