En voi unohtaa sinua.
Pohdin nyt sinua.
Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta
76
3220
Vastaukset
Ja sillä aikaa, joku toinen polkee sitä, kun sinä pohdit.
- Anonyymi
Joku ruma vielä ja vanha!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joku ruma vielä ja vanha!
Jatkuu. Koko armeija?
- Anonyymi
Onko pakko puhua noin iljettävästi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pakko puhua noin iljettävästi?
Suudella on taas joku "vaihe". Eipä kyllä tarvitse miettiä miksi kukaan ei tykkää (niin hän itse sanoi).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jatkuu. Koko armeija?
Missä komppaniasssa se sinäki olet kouluttautunut ja/tai erikoistunut? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä komppaniasssa se sinäki olet kouluttautunut ja/tai erikoistunut? Sivusta
Trolliarmeija, suosittua mm itärajan takana
- Anonyymi
Mun Nami
- Anonyymi
Ei näkynyt sinua.
- Anonyymi
… kohta näkyy Rakkaani
- Anonyymi
Anna nyt jotain vinkkiä :) tänään? Eilen? Viikko sitten? Tumma vai vaalea?
- Anonyymi
Pitäisi pohtia yhdessä meitä🙂
- Anonyymi
Pohdin sinua ja ihanuuttasi hyvin usein
- Anonyymi
Tiirailen mutten näe enää sinua.
- Anonyymi
Näytit mies siltä, että haluat läheisyyteeni, sillon yks kerta. Mutta työympäristö aina estää sellaisen.
- Anonyymi
Niin olisin halunnut. Olisin kaivannut halaamista ja pussailua. 🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin olisin halunnut. Olisin kaivannut halaamista ja pussailua. 🤗
Geneerine kiertoilmaisu
- Anonyymi
Niin kaunis oli vieläkin ja hyvä perse. 🥺
- Anonyymi
Onko hän vanha jo?
T.hyvä perseinen ikäloppu 😂😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko hän vanha jo?
T.hyvä perseinen ikäloppu 😂😂Sopivan vanha nainen 😂. Ja on kyllä sporttinen ja timmissä kunnossa koko nainen. Ja se pylly 😍 en viitsi kaikkea edes ääneen sanoa. Jos tietäisin, että hallusisit niin… no kyllä sä tiedät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopivan vanha nainen 😂. Ja on kyllä sporttinen ja timmissä kunnossa koko nainen. Ja se pylly 😍 en viitsi kaikkea edes ääneen sanoa. Jos tietäisin, että hallusisit niin… no kyllä sä tiedät.
No ehkä se selviää joskus 🤭😘 Yhtä vähäsen nuorempaa haluaisin kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä se selviää joskus 🤭😘 Yhtä vähäsen nuorempaa haluaisin kyllä.
Toivotaan niin. 😘 se olisi unelmieni täyttymys. 🫠
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko vielä varovaisesti kysellä, että miten usein näet häntä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä sellainen nainen on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saanko vielä varovaisesti kysellä, että miten usein näet häntä?
Se vaihtelee. noin 4 kertaa kuukaudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se vaihtelee. noin 4 kertaa kuukaudessa.
Töissä kenties?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Varmaan kuntoilemassa tälläkin hetkellä ylläpitääkseen sporttista kroppaansa. On hyvin säilynyt. 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä. Varmaan kuntoilemassa tälläkin hetkellä ylläpitääkseen sporttista kroppaansa. On hyvin säilynyt. 😍
tiedätkö naisen ikää, suunnilleen,30-40, 40-45?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tiedätkö naisen ikää, suunnilleen,30-40, 40-45?
Nelikymppinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nelikymppinen
:Ddd
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just tulin juoksulenlenkiltä 😘
T. Tuo ikäloppu (oon muuten pikkasen yli nelikymppinen) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nelikymppinen
Kolmikymppinen kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kolmikymppinen kyllä.
😘….
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sopivan vanha nainen 😂. Ja on kyllä sporttinen ja timmissä kunnossa koko nainen. Ja se pylly 😍 en viitsi kaikkea edes ääneen sanoa. Jos tietäisin, että hallusisit niin… no kyllä sä tiedät.
Puhe ku hevoskauppiaalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitään naista ei ole!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:Ddd
Niin, ajattele joku vielä senki ikäistä laittais
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, ajattele joku vielä senki ikäistä laittais
Sun vanhemmat ei sitten enää touhuu vai? On meinaan nekin varmaan jonkun ikäisiä.
Tuli vaan mieleen että kyllä kuule aika moni touhuaa vielä vaikka minkä ikäisenä. Sinä vaan oot jotenkin rajoittunut jos luulet ettei.
- Anonyymi
Aika kiva kun pohdit. Nyt pitänyt vuoksesi vähän piiloutua kun on näitä uteliaitaullia.
- Anonyymi
Erittäin mukavaa kun ihmiset pohtii
- Anonyymi
Kiitos olen erittäin tyytyväinen.
- Anonyymi
Ole hyvä. Niin minäkin.
- Anonyymi
Hieno viesti!!!! Joskus tapahtuu kohtalokkaita kohtaamisia, jossa jäädään aivan kuin syrjään seuraamaan tapahtumaa joka koskettaa syvästi. Ihmiset aiheuttavat toisilleen hetkiä, joissa on jonkinlaista jännityksen sekaista toiveiden toteutumista sekä varovaista ihastuksen osoittamista. Silloin kun pitää jostakin, mutta sen ilmaiseminen ei ole aivan sallittua, tuntuu toisen läsnäolo, kuin eläisi todellisen ja epätodellisen maailman välillä. Toista odottaa viereensä tai pelkää että toinen poistuu ja hetki päättyy, on hätääntynyt mieli vaikka kaikki on sillä hetkellä varsin hyvin. Sellainen tila, jossa on rakkaus läsnä, synnyttää kaipauksen jota on hyvin vaikea sysätä taka-alalle. Eikä ihmisiä joista kokee rakkaushaaveita, voi unohtaa koskaan, tunne säilyy ja pompahtaa esille aina kun ihminen on näköpiirissä tai edes nimi mainitaan.
https://youtu.be/JOIAEz4sonk- Anonyymi
” Ihmiset aiheuttavat toisilleen hetkiä” Just näin tai tilanteita, lämmin kiitos!
- Anonyymi
❤️❤️❤️
- Anonyymi
❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥❤️🔥
- Anonyymi
Kuvittelen tämän sinulta karismaattinen mies...näin sinutkin oletetusti vilaukselta tänään. Lähdit jonnekkin🥰
- Anonyymi
Karismaattinen lue narsistinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Karismaattinen lue narsistinen.
Aloittaja kyllä on ja siksi itselleen vastaakin. En jaxanu erikseen fasilitoida aiemmin istuntoa, kelaa sitä kokonaisuutena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aloittaja kyllä on ja siksi itselleen vastaakin. En jaxanu erikseen fasilitoida aiemmin istuntoa, kelaa sitä kokonaisuutena
Voi tulla myös hampurilaisen muodossa, että positiivista tässä on kuitenkin se ym
- Anonyymi
Sanoinkuvaamattoman ihania naisia olen viimeksi nähnyt kun asuin pohjois-Ruotsissa, Uumajassa! Sellaisia tyrmäävän kauniita aitoruotsalaisia blondeja. Siitä ajasta on jo 30 vuotta ja nythän Ruotsin naispuolinen väestö yhä enemmän alkaa muistuttaa lähi-idän naisia ulkonäöltään....
Minäkin näin tuollaisen naisen kaupungilla joku aika sitten joka jäi mieleen, upeat muodot, tosi lyhyt vaan. Mutta se vaikutti tosi nuorelta kyllä... saattoi olla alaikäinen ehkä. Jokatapauksessa tiedän varmasti etten tulisi sen kanssa toimeen kuitenkaan. Ajatusmaailmat on varmasti niin kovin erillaiset. Joten melko turhaa pohtia sellaista mistä ei mitään voi ikinä tulla.
- Anonyymi
Olet siis ihminen joka tekee oletuksen toisen luonteesta/arvomaailmasta sen perusteella miltä hän näyttää?
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis ihminen joka tekee oletuksen toisen luonteesta/arvomaailmasta sen perusteella miltä hän näyttää?
Tiedän mitä nuoret naiset ajattelee. Siitä ei ole paljoa sanottavaa.
- Anonyymi
darknessin kirjoitti:
Olen itse yli 40 ja olen tavannut paljon nuoria/nuorempia jotka ajattelee asioista kypsästi. Meistä "aikuisistakin" löytyy niitä 5 vuotiaan tasolle jääneitä. Se ei näy välttämättä ulospäin ulkonäöllisesti.
- Anonyymi
darknessin kirjoitti:
Näin entisenä nuorena naisena voin sanoa, että olet väärässä.
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis nykyään nuori mies? Ok, mikäs siinä.
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse yli 40 ja olen tavannut paljon nuoria/nuorempia jotka ajattelee asioista kypsästi. Meistä "aikuisistakin" löytyy niitä 5 vuotiaan tasolle jääneitä. Se ei näy välttämättä ulospäin ulkonäöllisesti.
Siinä ilmeisesti yksi esimerkki niistä mainitsemistasi 5- vuotiaan tasoisista? Ehkä ne nuoret vaikuttavat sinuun verrattuna "sivistyneiltä", kun niillä on hienoja sanoja: woke, ilmastotietoisuus, vegaanisuus, kulutuksen vähentäminen, uusiutuva energia.... mutta nuo on vain sanoja mitä ne on kuulleet ja toistelevat niitä kuin papukaijat. Ei se kerro älykkyydestä tai kypsyydestä mitään.
- Anonyymi
darknessin kirjoitti:
Olet siis nykyään nuori mies? Ok, mikäs siinä.
Pointti: naiset itse tietävät ajatuksensa paremmin kuin sinä.
Anonyymi kirjoitti:
Pointti: naiset itse tietävät ajatuksensa paremmin kuin sinä.
Jos sinua on uskominen niin naiset tietävät KAIKEN paremmin kuin minä....
Mutta jokainen älykäs ihminen kyllä tajuaa sen että kuka tässä on oikeassa ja kuka väärässä.- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin, jäi eideettiseen muistiin vaikka yli kasvettu
- Anonyymi
darknessin kirjoitti:
Siinä ilmeisesti yksi esimerkki niistä mainitsemistasi 5- vuotiaan tasoisista? Ehkä ne nuoret vaikuttavat sinuun verrattuna "sivistyneiltä", kun niillä on hienoja sanoja: woke, ilmastotietoisuus, vegaanisuus, kulutuksen vähentäminen, uusiutuva energia.... mutta nuo on vain sanoja mitä ne on kuulleet ja toistelevat niitä kuin papukaijat. Ei se kerro älykkyydestä tai kypsyydestä mitään.
Sinusta huokuu enemmän se viisivuotiaan taso. Pikkupoika joka kuvittelee olevansa erikoinen tapaus. En tarkoittanut tuota vege/ilmasto hömpötystä. Lähinnä sellaista henkistä kypsyyttä, mitä sinussa ei taida olla.
- Anonyymi
Pohdin nyt sinua? Ja viime viikolla toista? Ymmärrän
- Anonyymi
Ensin hurmataan ylikohteliaisuuksilla ja myöhemmin hakataan?
- Anonyymi
Nih
- Anonyymi
Olet kaunis ja pidän siitä, mitä teet. Ihastunut olen. > n
- Anonyymi
Töissäkö tekee?
- Anonyymi
That too shall pass
- Anonyymi
älkää ainakaan minua pohtiko, hyi saatana porukka kiduttanut syytöntä ja tuhont elämää vuosia, yrittänyt tappaa monesti ja saada tahtoonsa. hyi saatana, ja toivottavasti joka saatana kokee hakkauksensa itse. myös ne valehtelevat horot. hyi saatana kyllä täytyy sanoa että pahuus näkyy teissä kaikissa, jospa elämä tuo pahaa kaikesta 😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄🦄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄😄
- Anonyymi
sitä maista odotan, kunhan tulisi niistä tietoon, kuka elämäni yritti saada kokonaan 😄🦄🦖
- Anonyymi
siis naisen nimi, suvun lisäksi 😄 odotan vaikka maailman tappiin kuka oli 😄
- Anonyymi
Olen pannut häntä
- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://nbw.fi/sexygirls?18366880
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774814- 123376
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402223Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly261994Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471936Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6791903- 1171831
- 1381747
- 451515
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431