Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa?
Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?
150
3008
Vastaukset
- Anonyymi
Kuullostaa vähän samalta kun karvaiset sääret naisella.. ^^ Vai että ihan kauniit kädet.
- Anonyymi
Kauniit kädet miehillä on must
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Alkaa suorastaan etomaan ajatus, että mies koskisi minuun, jollei hänellä ole kauniita ja hyvinhoidettuja käsiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ns soittajan sormet on kauniit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä. Alkaa suorastaan etomaan ajatus, että mies koskisi minuun, jollei hänellä ole kauniita ja hyvinhoidettuja käsiä.
😂😂😂😂🐽🐽
Anonyymi kirjoitti:
Ai jaa, että isot lapiomaiset ja kuluneet ja karkeat työmiehen kädet ei kelpaa vai? Sellaiset kädet millä voi tarvittaessa katkoa luita ja murskata kalloja, ei kelpaa vai?
"Ei saa koskea" Niinkö?
Lopeta kuule lääkkeiden vetäminen.
Mielesi muuttuu tosi nopeaan, ja tajuat millainen typerys olet ollut aiemmin, suorastaan häpeät sitä.- Anonyymi
darknessin kirjoitti:
Ai jaa, että isot lapiomaiset ja kuluneet ja karkeat työmiehen kädet ei kelpaa vai? Sellaiset kädet millä voi tarvittaessa katkoa luita ja murskata kalloja, ei kelpaa vai?
"Ei saa koskea" Niinkö?
Mielesi muuttuu tosi nopeaan, ja tajuat millainen typerys olet ollut aiemmin, suorastaan häpeät sitä.Ottiko koville.
- Anonyymi
darknessin kirjoitti:
"Ei saa koskea" Niinkö?
Mielesi muuttuu tosi nopeaan, ja tajuat millainen typerys olet ollut aiemmin, suorastaan häpeät sitä.Juu, ei kelpaa. Enkä tarvitse lääkkeitä. Sä saat käyttää ne itse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottiko koville.
Näytti ottavan. Jostain syystä toiset ovat noin herkkähipiäisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ottiko koville.
Luin koko ketjun ja täytyy todeta, että näytti todella ottavan koville. Ihmeellistä, että tämä on ainoa tuollainen katkera vuodatus koko ketjussa. Ehkä hänellä on jotain traumoja omiin käsiinsä liittyen. Ehkä joku on haukkunut tai moittinut niitä joskus. 😲
- Anonyymi
darknessin kirjoitti:
"Ei saa koskea" Niinkö?
Mielesi muuttuu tosi nopeaan, ja tajuat millainen typerys olet ollut aiemmin, suorastaan häpeät sitä.Herranjestas mikä verbaalioksennus. Koeta nyt vaan kestää. Eiköhän ne sunkin kourasi jollekin kelpaa, vaikka kaikki ei sellasista tykkääkään. 😃
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ei kelpaa. Enkä tarvitse lääkkeitä. Sä saat käyttää ne itse.
Väitän että käytät lääkkeitä. Estrogeenivalmisteita.
- Anonyymi
darknessin kirjoitti:
En käytä yhtään mitään lääkkeitä. Sellaisille ei ole mitään tarvetta. Saat käyttää lääkkeesi ihan itse.
- Anonyymi
darknessin kirjoitti:
Kummallisia oletuksia sulla taas. Mullekin miehen hyvinhoidetut, kauniit ja hoikkasormiset ovat hyvin tärkeä vetovoimatekijä. Kädet ovat yksi ensimmäisistä asioista, joihin kiinnitän miehessä huomioni. Enkä todellakaan viehäty mistään isoista ja karkeista kourista. Sellaisilla ei minuun kosketa. Ja ei, minäkään en käytä mitään lääkitystä. Olen täysin perusterve naishenkilö, joka ei ole koskaan elämässään käyttänyt mitään jatkuvaa lääkitystä.
Anonyymi kirjoitti:
Kummallisia oletuksia sulla taas. Mullekin miehen hyvinhoidetut, kauniit ja hoikkasormiset ovat hyvin tärkeä vetovoimatekijä. Kädet ovat yksi ensimmäisistä asioista, joihin kiinnitän miehessä huomioni. Enkä todellakaan viehäty mistään isoista ja karkeista kourista. Sellaisilla ei minuun kosketa. Ja ei, minäkään en käytä mitään lääkitystä. Olen täysin perusterve naishenkilö, joka ei ole koskaan elämässään käyttänyt mitään jatkuvaa lääkitystä.
Ainakin olet sekaisin kuin käki.
- Anonyymi
darknessin kirjoitti:
Olen selvästi vähemmän sekaisin kuin sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä. Kauniit kädet ovat ihan ehdoton juttu. 😍
- Anonyymi
darknessin kirjoitti:
Ja siis älä ymmärrä väärin. Kyllä sä saat tykätä sellaisista karkeista lapiokourista. Se on ihan ok.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja siis älä ymmärrä väärin. Kyllä sä saat tykätä sellaisista karkeista lapiokourista. Se on ihan ok.
Hih 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hih 😂
No onhan se ihan ok. Asia tuntuu olevan hänelle valtavan tärkeä .
- Anonyymi
Minustakin kuulosti samalta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pieniä naisellisia käsiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä katson ensiksi silmiin. Ja sitten kokonaisuus. Tietenkin fiksu käytös on In.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei pieniä naisellisia käsiä.
Kummllista, että mistään muusta aiheesta ketjussa ei ole tuolla kukaan vinkumassa. Näkyy ottavan monille todella koville tämä käsiasia. 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä katson ensiksi silmiin. Ja sitten kokonaisuus. Tietenkin fiksu käytös on In.
Samoin.
- Anonyymi
😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋
❤️ Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Ei tule mitään mieleen, on ihan tavallisen näköinen nainen. Silti minun silmissäni paras nainen kaikista.
- Anonyymi
Kasvojen luusto
- Anonyymi
Exällä oli korkeat poskipäät, ranskalaista sukua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Exällä oli korkeat poskipäät, ranskalaista sukua.
Korkeat poskipäät on niin kauniit.
- Anonyymi
Naisella kalpea iho ja pisamat olis herkkua:)
- Anonyymi
Samaa mieltä, pisamat on seksikkäät
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa mieltä, pisamat on seksikkäät
Niin munkin mielestä 👍
- Anonyymi
Vinossa koko ihminen.
- Anonyymi
Todella paksut hiukset
- Anonyymi
Minkä väriset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä väriset?
Oljen vaaleat.
- Anonyymi
Kuka näitä massasta poikkeavia aloituksia tehtailee. Miksi pitäisi poiketa massasta?
- Anonyymi
Sekoitut massaan ni kukaan ei edes vaivaudu ottamaan selvää oletko persoonallinen vaiko etkö koska pidetään jo persoonattomana muutoinkin mu miksi turhaan olla erilainen kun muut eikö se ole hienoa kun joka ainoan elämä menee samallatavoin vituksi ei tart nääs ol kateellinen nii
- Anonyymi
Hymykuopat :)
- Anonyymi
Osuma :) :) :) kenelle?
- Anonyymi
Hymykuoppa toisessa poskessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hymykuoppa toisessa poskessa.
Kummassa?
- Anonyymi
Hyi hymykuopat on äklöjä!!! 😂
- Anonyymi
Punaiset kulmakarvat.
- Anonyymi
Kädet ovat mullekin miehessä todella törkeä juttu. Kauniit, hoikkasormiset ja hyvinhoidetut kädet pitää olla. En tiedä kuinka poikkeavaa se on.
- Anonyymi
Kuulas kaunis iho.
- Anonyymi
Pitkät ripset (omat)
- Anonyymi
Ei tule mieleen mitään massasta poikkeavaa.
- Anonyymi
Pantterimainen kävelytyyli
- Anonyymi
Millainen se on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen se on
Rento ja pehmeä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rento ja pehmeä.
niinhän sinulla rakas onkin 🤗😘
- Anonyymi
Ai miehellä?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai miehellä?!
Naisella🤗
- Anonyymi
Sen osaa vain afrikkalaiset miehet. Suomimies hiihtää. Rääps rääps kuuluu joka askeleella.
- Anonyymi
Miksi pitää poiketa massasta?
- Anonyymi
Voi herran jumala
- Anonyymi
Ei ole pakko tietenkään.
- Anonyymi
Sänkykamarikatse
- Anonyymi
:DDDD
- Anonyymi
Ruskeat silmät. Tai harmaat jossa on rinkulat ympärillä.
- Anonyymi
Sellaiset hammastahnamainoksen hampaat ja pusuhuulet
- Anonyymi
Helpoin tapa pitää ne pintaliitäjät loitol kun ei hoida hampaita toivotaan jot sul on edes mukava seurustella hänen hampaidensa kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helpoin tapa pitää ne pintaliitäjät loitol kun ei hoida hampaita toivotaan jot sul on edes mukava seurustella hänen hampaidensa kanssa
Lol 😂
- Anonyymi
Hyi.
Eli selvä homppelimies.- Anonyymi
Miksi vastasit jos kyse on kaivatusta ei vihamiehestä
- Anonyymi
Kauniit korvat
- Anonyymi
Ootko sama joka teki sen toisen massa kyselyn missä ei ollut ihastunut naiseen mutta kiinnosti
- Anonyymi
Näppärät sormet kiinnitti välittömästi huomioni
- Anonyymi
Mistä tiedät miten näppärät on?
- Anonyymi
Mies pukeutuu tyylikkäästi.
- Anonyymi
Samoin mun ihastus😉
- Anonyymi
Suloisen suudeltavat huulet
- Anonyymi
Kiva aihe:) Sanon että kauniit erikoisen väriset silmät.
- Anonyymi
Kyllä!
- Anonyymi
Sama.
- Anonyymi
Sopivat lihakset
- Anonyymi
Joo, etenkin hartioissa ja rintakehällä!
- Anonyymi
Hyvä ryhti ainakin
- Anonyymi
Hymyilevät silmät.
- Anonyymi
Ryhdikäs olemus, tulee varma vaikutelma.
- Anonyymi
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Mitä nauramista siinä on?
- Anonyymi
Iloinen hymy, pitkät hiukset
- Anonyymi
Ei mitään tekosmailexia ja perukkipäätä kiitos!
- Anonyymi
Kyllä hän on poikkeuksellisen kaunis. Suhteellisen pitkä, niin ihana kokonaisuus, jos voi ihmisestä sanoa Ja se katse kun vähän alta kulmien katselee niillä silmillään.
- Anonyymi
Kaunis, vaikka surumielinen katse.
- Anonyymi
Tämä sama.
- Anonyymi
Jollakin on selvästi päähänpinttymä massasta poikkeamisesta.
- Anonyymi
Hymykuopat polvissa
- Anonyymi
Tää on hauska!
- Anonyymi
Silmät. Ne upottaa, kun suo 😍😍😍 peppu 🍑
- Anonyymi
😘..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😘..
😘.....
- Anonyymi
Persikkapeppuun sitä vasta uppoaakin. 👌
- Anonyymi
Lempeä hymy🙂
- Anonyymi
Kiva ponnari
- Anonyymi
Minkä väriset hiukset?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkä väriset hiukset?
Aika tummat
- Anonyymi
Söpöt varpaat
- Anonyymi
Korkea otsa, hieno profiili miehellä.
- Anonyymi
Pitkällä miehellä kauniit ruskeat silmät, pitkät hiukset ja kauniit kädet.
- Anonyymi
Paksut huulet miehellä, amorin kaari.
- Anonyymi
Kauniit ruskeat silmät.
- Anonyymi
Silmät ehdottomasti. Vaikea kuvailla, mutta viisas kirkas katse.
- Anonyymi
Voi olla kaunis vaikkei poikkea massasta
- Anonyymi
Sänkykamarikatse😉
- Anonyymi
Katse jolla hän katsoo minua. Kulmien liike. Hidas hymy.
- Anonyymi
"katse jolla hän katsoo minua" tämä
- Anonyymi
Rakastuneen katse. Sillä tavalla minä katson häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rakastuneen katse. Sillä tavalla minä katson häntä.
Se onkin paras katse❤️
- Anonyymi
Tiukissa farkuissa pullotus lahkeessa ja tiukka katse. Tietää mitä haluaa!!!
- Anonyymi
Pullotus lahkeessa on yleensä velttomulkku mitä se kertoo siitä että hän muka tietäisi mitä tahtoo
- Anonyymi
Auts. 😳🤔
- Anonyymi
Vaaleat ripset ❤
- Anonyymi
Ajeltu alapää ja puhdas!
- Anonyymi
Silmät ja kasvonpiirteet on ihanat.. Rakastun niihinkin aina vaan uudestaan.. 🩵
- Anonyymi
Mielettömän hyvännäköinen ja haluttava.
- Anonyymi
Mikset sano tätä minulle?
- Anonyymi
Miehellä on kauneimmat silmät ja katse mitä olen koskaan nähnyt.
- Anonyymi
Ruskeat silmät unohdin sanoa.
- Anonyymi
Hakekaa ne miehet kotiinne vai onko mukavempaa kirjoitella täällä? Sitten voisitte miehen kanssa yhdessä kirjoitella tänne ja miettiä kirjoituksen henkeä. Välillä voisitte hänen kanssaan hävitä kuin mustaan aukkoon ja palata energisinä kirjoittamaan tänne entistä suuremmalla sydämellä ja tunteiden paatoksella. Tosi hyvä kun täällä kirjoitatte noin kauniisti heistä, mutta entäs jos he miehet eivät saa koskaan tietää teidän ajatuksistanne. Pahimmillaan nämä miehet kuljeksivat pimeillä kujilla muiden kulkukoirien kanssa ja kokevat olevansa yksin maailmassa.
- Anonyymi
Miksi minä tänne kirjoittelisin, jos se ketä kaipaan olisi luonani. Höpöjä puhut. sivusta
- Anonyymi
No ei tarkoita aikaan miu ei ol kauniit käjet eik sirot sormet mieheksi omasta mielestäni toki pienet kädet omallatavallaan on juu täysi-ikäiseksi onnistunu kuitenkin säilyttämään viattomuutensa
- Anonyymi
Mahtava varustus - ai että....
- Anonyymi
Kauniit silmät ja kasvojen iho houkuttelee maistamaan ♥️💏
- Anonyymi
Sellanen kujeilijan ilme, välittyy myös teksteistä😌
- Anonyymi
Palstan perusteella tiedät millainen ilme jollain on oletkin aikamoinen.
- Anonyymi
Pitkät raajat.
- Anonyymi
Tumma tukka, pitkä komea mies. Katse ja hymy, positiivisuus 😍 Ja viisas.
- Anonyymi
Kolme nänniä 🏵🏵🏵
- Anonyymi
Tavallista suuremmat rinnat.
- Anonyymi
Okrafingers, orjan sormet 😏
- Anonyymi
Kauniit käsivarret
- Anonyymi
Kauniit hiukset ja kasvot.
- Anonyymi
..toista yhtä velmua yksilöä ei tuu kyllä mieleeni.. 🧐 minulle kuitenkin selkosuomea on hän
- Anonyymi
Ihana Lämmin persikka, ruskeat silmät.
- Anonyymi
Hymyhuulet, jotka syöttävät hypnotisoivaa koodia. Koodin katoamiseen havahtuu kohtaamisen jälkeen eikä olo tunnu luontevalta vaan sekavalta ja tasapainottomalta.
https://youtu.be/7aQ_cT3YE5w - Anonyymi
Hän näyttää sirolta keijukaiselta, arvostan hänen älykyyttään myös.
n-n- Anonyymi
Ei kun nam.
- Anonyymi
Koska ihastuin niin kaikki piirteet on ihania hänessä.
Mutta muuten hänessä ei ole mitään massasta poikkeavaa. Hän on hyvin tavallinen ulkonäöltään. Mutta niin itsensä näköinen etten voi kuin rakastaa.- Anonyymi
Erittäin hyvä kirjoitus!!! Ulkonäkökeskeiset huomiot usein menettävät merkityksensä kun suhde kypsyy ja ystävyys, välittäminen muodostuu tärkeimmäksi ominaisuudeksi. Silloin kun ihmiseen ihastuu, näyttää kaikki hänessä hyvältä, mutta kaikkeen tottuu ja ihmisen perusluonne ja sopuisa suhtautuminen elämään nousee hänen tärkeimmäksi ominaisuudeksi. Tärkeintä on löytää yhteinen hyvä, rakkaus on siihen antanut hyvän mahdollisuuden, toinen on tärkein ihminen elämässä joka kulkee omia polkujaan, kyse on lähinnä siitä miten antaa rakkauden kehittyä? Ajatukset muuttuvat ajan myötä, vartalot myös, miehellä miehistyvät ja naiset saavat usein kauniin keski-ikäisen naisen vartalon, nuoren naisen sirous saa pyöreyttä ja se kuuluu elämään. Se miten onnistuu säilyttämään sen saman tunteen jonka toinen herätti kun ensimmäisen kerran kohdattiin, kertoo kuinka rakkaana toisen kokee ja kuinka ihastuneena häntä katsoo, vaikka vuodet ovatkin muokanneet kummastakin hyvin aikuisia. Tärkeintä rakkaudessa on kertoa sen rakkaimmalle ihmiselle eikä unohtaa helliä hetkiä!
https://youtu.be/6nRv0e_FXS8 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erittäin hyvä kirjoitus!!! Ulkonäkökeskeiset huomiot usein menettävät merkityksensä kun suhde kypsyy ja ystävyys, välittäminen muodostuu tärkeimmäksi ominaisuudeksi. Silloin kun ihmiseen ihastuu, näyttää kaikki hänessä hyvältä, mutta kaikkeen tottuu ja ihmisen perusluonne ja sopuisa suhtautuminen elämään nousee hänen tärkeimmäksi ominaisuudeksi. Tärkeintä on löytää yhteinen hyvä, rakkaus on siihen antanut hyvän mahdollisuuden, toinen on tärkein ihminen elämässä joka kulkee omia polkujaan, kyse on lähinnä siitä miten antaa rakkauden kehittyä? Ajatukset muuttuvat ajan myötä, vartalot myös, miehellä miehistyvät ja naiset saavat usein kauniin keski-ikäisen naisen vartalon, nuoren naisen sirous saa pyöreyttä ja se kuuluu elämään. Se miten onnistuu säilyttämään sen saman tunteen jonka toinen herätti kun ensimmäisen kerran kohdattiin, kertoo kuinka rakkaana toisen kokee ja kuinka ihastuneena häntä katsoo, vaikka vuodet ovatkin muokanneet kummastakin hyvin aikuisia. Tärkeintä rakkaudessa on kertoa sen rakkaimmalle ihmiselle eikä unohtaa helliä hetkiä!
https://youtu.be/6nRv0e_FXS8Hui miten sairasta tekstiä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hui miten sairasta tekstiä
Ajattelin samaa, en tiedä mitä tuo edes tarkoitti.
- Anonyymi
Sinulla taitaa mies olla kompleksi niistä räpylöistäsi🥱😉
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://us4.fun/kissgirl?18367028
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://nbw.fi/sexygirls?18367028
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431