Moi. Oon 15 vuotias tyttö ja oon alkanut pari viikkoa sitten seurustelemaan pojan kanssa joka on minua vuoden nuorempi (14) ja oon tavannut pojan vanhemmat kaksi kertaa kun olen käynyt kylässä heillä. Poikaystävä kertoi tänään että hänen vanhempansa ovat saaneet minusta huonon/bimbomaisen kuvan ja eivät kuulema tykkää siitä kun jutellaan poikaystäväni kanssa puheluissa. Niin mietin tässä vain että onko kellään ideoita miten antaa parempi vaikutelma itsestäni? Tai mitä itse tekisitte tässä tilanteessa. Ihmettelin hieman tuota kommenttia poikaystävän vanhemmilta sillä kuvittelin tekeväni hyvän ensivaikutelman hymyilemällä ja moikkaamalla aina kun heidät olen nähnyt.
joten mitä pitäisi siis tehdä että antaisin paremman kuvan itsestäni?
Poikaystävän vanhemmat
Anonyymi-ap
3
267
Vastaukset
- Anonyymi
Hei,
Ihan oikein olet tehnyt kun olet reippaasti tervehtinyt. Osoitat kypsyyttä kun pohdit tällaisia asioita, mutta älä tulkitse asiaa niin, että vika olisi sinun puolellasi. Pari viikkoa on lyhyt seurusteluaika ja uusia tapaamisia on edessä. Vanhemmille tulee varmasti vielä useita mahdollisuuksia korjata käsitystään sinusta. Vanhemmat eivät voi olla tykkäämättä kohteliaasta tyttöystävästä, jonka näkevät aidosti välittävän pojastaan. Ihanaa kevättä teille! - Anonyymi
Älä välitä niist
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881351Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53722
- 33692
- 60689
- 47670