Olen väsynyt kaikkeen ja kaikki tuntuu turhalta.
En jaksa elää
Anonyymi-ap
6
256
Vastaukset
- Anonyymi
Mieti niitä pieni asioita. Romantisoi niitä. Saa niistä merkitystä arjessa.
- Anonyymi
Mä oon niin väsynyt. Meinaan nukahtaa pystyyn.
Ei tuosta nyt oikein mitään saa irti, ei tuohon ole mitään kommentoitavaa.
Voisit hieman paremmin kuvailla tilannettasi ja miettiä syitä että miksi näin on?- Anonyymi
Voimia, Koita jaksaa. Olet läheisillesi ja muutenkin arvokas. Lepää, niin kyllä se helpottaa.
- Anonyymi
nyt sitten sinäkin hävisit elämästäni 😔 -lopullisesti 💔 en jaksa elää nyt kun olet poissa. hyvästi 😢
- Anonyymi
Kuka hävisi keneltä? 😱💔
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431