Naapurista kuuluu

Anonyymi-ap

outoa mäiskettä joka ilta täytyy huomenna käydä sanomassa tästä Ikävästä asiasta oliskohan sinkku naisella nyrkkeilysäkki siellä?

20

418

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niin jospa ottelee säkin kanssa.

• Anonyymi

..Mutta millaisen säkin?

• Anonyymi

Heh heh

• Anonyymi

Varmaan hän on kyllästynyt olemaan hiirulainen omassa kodissaan.

• Anonyymi

Oletko varma ettei se mäiske kuulu seuraavasta naapurista.Ainakin minulle kuuluu hyvin jopa kahden naapurin ollessa välissä kolmannesta naapurista askeleet.

• Anonyymi

Asummeko samassa talossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Asummeko samassa talossa?

Toinen menee rappukäytävään meukaamaan.. sillähän tuo selviää
        Sivusta

• Mun yläkerran naapurista kuuluu välillä kummallisia ääniä. Välillä kuuluu, kun joku esine putoaa lattialle tai vierii lattiaa pitkin. Kuuluu ihan kunnon kolinaa aina, että ei ole mikään ihan pieni juttu mikä tippuu tai vierii.
      Joskus on ihan hiljaista koko päivän.

• Anonyymi

No voi voi sentään hm on sullakin vittu murheet elämässä

• Tiedän tämän arvoituksen ratkaisun, se on olutpullo joka putoaa tuolissa istuvan sammuneen henkilön kädestä lattialle. Joskus vuosikausia sitten ihmettelin samaa asiaa... mietin pitkään kunnes välähti ratkaisu mieleeni.

• Anonyymi kirjoitti:

No voi voi sentään hm on sullakin vittu murheet elämässä

Älä muuta sano😵

• darknessin kirjoitti:

Tiedän tämän arvoituksen ratkaisun, se on olutpullo joka putoaa tuolissa istuvan sammuneen henkilön kädestä lattialle. Joskus vuosikausia sitten ihmettelin samaa asiaa... mietin pitkään kunnes välähti ratkaisu mieleeni.

Voi olla mahdollista, tai sitten lattialla jo valmiiksi oleva olutpullo lähtee vierimään, jonkun vahingossa taikka tahallaan sitä potkaistaessa.

• Anonyymi

AP. Tosiaan siellä oli nyrkkeilysäkki ja asukas heitti minulle hanskat ja pyysi heittämään enimmät pois

• Älä välitä siitä, se on vain lyhyttukkainen feministinainen joka mäiskii soijapoika-poikaystäväänsä. Siis ihan normaalia toimintaa nykyaikana.

• Anonyymi

On se kumma kun kaikki valittaa kaikesta kun uskon että moni teistäkin on valitettu kun olette pitäneet melua ukot valittaa mopo pojille kun päriser kovin vaikka itse ovat samanöaisia hulikaaneja ollut nuorena miettikää miten itsekästä touhua ei oikein kyllä ihmisillä ajatus toimi muuta kuin omaan napaan asti täytyis muistaa mitä teki teininä ennen kuin valittaa

• Anonyymi

Kyllähän se säkki on pois haettava ties mihin homma siitä vielä kehittyy

• Anonyymi

kyttääjä....

• Anonyymi

Paraskin puhumaan verkkovakoilija, Koita nyt pohjustaa edes tästä miehen älynväläyksistä jotain ns kylään menevää jos riittävän tyhmiä löytyy vielä

• Anonyymi

Onneksi oli säkki välissä.

• Anonyymi

Ne on isoja nykyään ne lelut 🥳

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?

Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa
      Sinkut
      177
      4854
    2. Ei ole kyllä mennyt

Kovin hyvin kun alussa pieni sekoaminen hänestä 😏
      Ikävä
      13
      3463
    3. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      40
      2233
    4. Näin sinusta taas unta!

Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly
      Ikävä
      26
      2014
    5. Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?

Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?
      Ikävä
      47
      1956
    6. Se oli siinä sitten

Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo
      NATO
      682
      1921
    7. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää?
      Ikävä
      118
      1855
    8. Olet muutenkin tyhmä

Ja käyttäydyt epäasiallisesti siinä työssäsi.
      Ikävä
      138
      1767
    9. Ajelen varmaan siellä suunnalla

taas yöllä, vahingossa käyn sun pihalla. 😏 m
      Ikävä
      45
      1525
    10. En muuttaisi sinusta mitään

Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul
      Ikävä
      10
      1441
    Aihe