eros on yliarvostetuimpia asioita maailmassa. Vain, koska jokin on harvinaista ja voimakasta, ei tee siitä sen kummempaa. Miten sattuma ja äkkinäiset käänteet olis sitä hienointa elämää? Kun on niin paljon hyviä asioita joka päivä vastassa. Onko se vain se tarinankertoja meissä, se jolla on liikaa aikaa käytettävänä? Ja uhkana tylsistyminen elämän harmaudessa.
Oon niin helpottunut, kun aloin vihdoin nähdä sut taas tavallisena ihmisenä, ihan niin kuin kaikki muut. Se on niin holtiton se mielen temppu, tehdä nyt toisesta jumalatar. Olla ainut, joka näkee jumaluutta siellä, missä muut näkee kömpelön, epävarman, mutta mukavan, tavallisen ihmisen. Sen lumouksen alla voi listata asioita, jotka ei ole toisessa objektiivisesti viehättäviä, mutta jotenkin nekin vain lisäävät tunnetta ja motivaatiota tarttua luonnon suomaan kummalliseen tilaisuuteen. Mitä vähemmän rakastettavalta rakkauden kohde vaikuttaa, sitä suuremmalta ihmeeltä se tuntuu.
(Näillä ei ollut mitään vaikutusta: huono ryhti, kasvonpiirteet, onnettomat sosiaaliset taidot, kykenemättömyys aikuisten hauskanpitoon, itsekeskeisyys, muiden mustamaalaaminen ja syyttely, säikky naivismi. Hetken ne oli ok tai hot.)
Mutta tehdä siitä koko elämän tärkein juttu, laulujen ydin jne...
Miksi? On niin paljon suurempia ja kestävämpiä ja vähemmän hormonaalisia asioita, joita ihastella. Istuin tänään alas parin ihmisen kanssa, viestimme toisillemme hyviä asioita, että olemme toisiamme varten. Ja että mikään ei ole niin vakavaa, ei tarvitse mennä oikein, ei nyt eikä oikein koskaan. Sellainen kehä ihmisten välillä on taivas maan päällä. Kirjoittakaa siitä lauluja.
Olen tullut siihen tulokseen, että
12
274
Vastaukset
Ihmiset toimivat 100% hormonien vaikutuksesta, ilman niitä ei tapahtuisi yhtään mitään ikinä. Kaikki tunteet joita mielessä liikkuu ovat kemikaalien aikaansaamaa höttöä, niissä ei ole mitään todellista. Edes kipu ei ole todellista.
Miksi ihmiskunta tuntuu keskittyvän tähän yhteen tiettyyn hormonien aikaansaamaan toimintoon, en tiedä, ehkä se on voimakkaimmin huumaava kaikista niistä muista. Jostain syystä ihmisillä on halu saada päänsä mahdollisimman sekaisin, erillaisilla aineilla, erillaisilla tunteilla. En tiedä miksi, en tiedä mitä järkeä siinä on. Ja mikä sitten erottaa ihmiset muista eläimistä. Jos ihminen toimii ainoastaan hormoniensa varassa, niin ei minkäänlaista eroa löydy.- Anonyymi
Eros? Eros Ramazzotti?
- Anonyymi
” Se on niin holtiton se mielen temppu, tehdä nyt toisesta jumalatar. Olla ainut, joka näkee jumaluutta siellä, missä muut näkee kömpelön, epävarman, mutta mukavan, tavallisen ihmisen. ” Jumankauta olet kyllä outo ylistämällä latistaja ja kenen ylipäätään fantasioit tätä puppua lukevan- jonkun samaistuvanko vai mitenkä?
- Anonyymi
Mutta mukava tavallinen ihminen, se olisi itsessään kontekstista irrotettuna varmaan enemmän kuin liikaa sanottu
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta mukava tavallinen ihminen, se olisi itsessään kontekstista irrotettuna varmaan enemmän kuin liikaa sanottu
Näillä mennään ja myöhäistä enää pohdiskella, gloves came off
- Anonyymi
Nosto
- Anonyymi
Saiskohan tollasella sixpäkki teepaidalla tussua?
- Anonyymi
Eros on Afroditen poika ja rakkauden jumala.
- Anonyymi
Eros oli kyllä raksamies Rodolfon ja Marian poika! Mutta samapa tuo poteto potato! Hyvä laulaja kumminkin.
- Anonyymi
Eli olit ihastanut johonkin ihmiseen, nostit hänet päässäsi jalustalle ja ihastuksen haihduttua tulit tänne luettelemaan ko. henkilöstä piirteitä, jotka eivät sinua miellytä. Väänsit tylsän asiasi vaan hienoon pakettiin noilla korulauseilla ja jumalatarvertauksilla.
Nastaa kevään jatkoa sinulle.- Anonyymi
Oho, taisi mennä teksti ihon alle?
Tuossa ihmetellään sitä miten eroottista rakkautta painotetaan niin paljon vaikka kaikki tietää sen olevan sellaista ohimenevää kiihkoa.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://nbw.fi/sexygirls?18369597
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431