Joku tyyppi massapostittaa palstalle yöllä jotain kuvioita ja muuta skeidaa. Ilmoituksia vaan ylläpitoon.
kaheli palstalla
11
287
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä auttaa?
Multa kysytään vaan, Onko VPN päällä?
Pitäisikö olla? - Anonyymi
Voi kun joku veisi sen hoitoon, se tarvitsee apua pian. Ylläpito on aivan kädetön sen kanssa.
- Anonyymi
Onneksi edes poistavat sen skeidaviestit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi edes poistavat sen skeidaviestit.
Kiitämme siitä
- Anonyymi
Kun jollain alkaa "iso ratas" heittämään niin hoitoonhan se pitäisi saada. Taitaa vaan olla vaikeaa pakottaa häntäkin sinne kun nämä asiat unohtui edellisen hallituksen listalta.
- Anonyymi
Ei ole hänellä kaikki inkkarit laaksossa,kuten näitä ilmaistaan.
- Anonyymi
Meni sitten klikkaamaan tän kahjon linkkiä - saatana sieltä tulee VIRUS!
Onneksi Macissa on suojaus mutta varovainen täytyis olla..
Onko täällä mitään kontrollia/ylläpitoa joka valvoo, että ei kuka tahansa touhua!- Anonyymi
Urea on hyvä aine pellolla, mutta päässä siitä on vain haittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Urea on hyvä aine pellolla, mutta päässä siitä on vain haittaa.
Hyvin sanottu terroristille.
- Anonyymi
Kahelin touhut olivatkin ulkomaisen trollitehtaan sabotointia. Nyt saa ajankohtaisia ketjuja etsiä todella kaukaa kun tuhotyöt on saatu estettyä ainakin toistaiseksi.
Olisiko kyseinen henkilö meikäläisen naapuri joka hakkaa seiniä ja paukuttelee partsin ovea rautakaiteeseen?
Hallituksen puh.johtaja asuu alapuolella eikä välitä tämän nuijan touhuista - meininki alá Hyvinkää; kusipäisten kaupunki.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329