Ampumisesta Helsingin keskustassa epäilty kansanedustaja Timo Vornanen (ps) on haastettu vuosia aiemmin.
Miten järjestäjään melkein jokainen perussuomalainen on mettäpökö, jolla on väkivaltaan ja alistamiseen liittyviä fantasioita?
Siis Suomessa...? Tätäkö oikeasti haluatte, että meillä on tällaisia päättäjiä?
Vornanen haastettu kolmesti käräjille pahoinpitelystä
10
162
Vastaukset
- Anonyymi
Suomi on väkivaltainen maa, erityisesti naisille:
"Suomi on vielä kuitenkin Euroopan unionin perusoikeusviraston tutkimuksen mukaan Euroopan toiseksi turvattomin maa naisille. Suomessa naisista yli puolet (57 %) on kokenut fyysistä väkivaltaa, seksuaaliväkivaltaa tai uhkailua. Puolet suomalaisnaisista, joka toinen nainen, on kokenut parisuhteessa henkistä väkivaltaa."
Persut ovat väkivaltaisen kansan edustajia, väkivaltaisen kansan ääni, eivätkä he kaihda käyttää henkistä ja fyysistäkään väkivaltaa päästäkseen johtamaan maata.
https://tuentu.fi/suomi-on-vakivaltainen-maa-naiselle - Anonyymi
Ei vissiin riittänyt aseenkantolupien menettämiseen?
- Anonyymi
Taparikollinen?
- Anonyymi
Epäilemättä olisi myös tuomittu kolmesti, ellei olisi ollut poliisi.
- Anonyymi
Näillä on viran tuoma suoja jossa asiakas on aina väärässä.
- Anonyymi
Lehtitietojen mukaan Vornasellakin herrasmiesasetus tehrtaalta, mutta silti viskataan tylysti vain bussin alle. Näyttävät olevan totta väitteet, joiden mukaan persueliitti edellyttää rivipersuilta ehdotonta lojaalisuutta itseään ja puoluetta kohtaan, muttei osoita sitä tippaakaan takaisin päin. Vrt. tapaus Hakkarainen.
- Anonyymi
Oli ilmeisesti isojen miesten kohtaaminen, jossa egot ottivat osumaa? Timo oli maistissa ja tarjoili nuorille neidoille juotavaa ja astui samalla toisen neitojen ikäisen egon tontille, jolloin riskit kasvaa?
Timolla enemmän auktoriteetti koulutusta kuin nuorella kollilla, joten ei halunnut luovuttaa leikkiä alistumiseen ja tilanne kärjistyi? Sanan säilää on ilmeisesti hyödynnetty, kunnes ylilyönti laukaisi tilanteen? Oma olettama tällainen?- Anonyymi
Kun vanha mies vokottelee nuoria tyttöjä ja kuitenkin sisimmässään tietää, ettei siitä tosi paikassa kuitenkaan mitään tule, se saa räjähtämään.
- Anonyymi
Montakohan prosenttia poliisesita on haastettu kolmesti ja nyt j neljännen kerran käräjille? Alla 2% veikkaan.
Kyllä tämäkin kertoo jotain perus poliisimiehestä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564770Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202245- 1031424
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231326- 871325
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1271101Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel671036Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi252946Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75945- 71932