Siis 10-2 sielä Bevellessä on se Via Infito ja sielä pitäis hoidella se Trema äijä. Kuinka tää oikeen onnistuu? Olisko hyviä keinoja??? Paragon hoituu jotensakin mut Trema taas...
Apua Treman tappamiseen!?
5
267
Vastaukset
- Paragon
Käytä Cat nipiä ja Haste Braceria Gunnerilla. Sitte HP:t keltaselle ja trigger happy:llä Tremasta ilmat pihalle. Muille jokin Dressphere mikä saa HP:t korkealle
käytä sellaista esinettä joka imee Treman vaatimattomat 999mp, jolloin sille jää enää nyrkit aseiksi, soul spring taisi olla esineen nimi.
Itse pieksin myös gunnerilla, sekä alkemistilla heitin pottuja, ja Dark Knight toimi varaparantajana aina kun heiveröiset alkemisti ja gunner saivat liikaa Treman rystysistä.
Crystal Bangle kourassa DK:n hp arvot on 8000 luokkaa, jolloin sen pitäisi kestää muutama Treman isku.- hjelp
Kanooh kirjoitti:
käytä sellaista esinettä joka imee Treman vaatimattomat 999mp, jolloin sille jää enää nyrkit aseiksi, soul spring taisi olla esineen nimi.
Itse pieksin myös gunnerilla, sekä alkemistilla heitin pottuja, ja Dark Knight toimi varaparantajana aina kun heiveröiset alkemisti ja gunner saivat liikaa Treman rystysistä.
Crystal Bangle kourassa DK:n hp arvot on 8000 luokkaa, jolloin sen pitäisi kestää muutama Treman isku.Mistä tällasen soul springin saa ku mulla ei ainakaan sellasta oo...
hjelp kirjoitti:
Mistä tällasen soul springin saa ku mulla ei ainakaan sellasta oo...
Itse peli ja arvonnassa voittamani strategiaopas ovat lainassa, niin ei voi siitä nopeasti katsoa. Mutta ainakin niitä sai lahjomalla (bribe) tai käyttämällä Lady Luckin random reelsillä (777) eräisiin kummituksiin Wraith, Wight tai joku semmonen.
- selv
Trema oli mun mielest' helpoin loppa ikin' sen heltit on aika pahat mutta kun hankit kaikki 99 levelille ja invinciblen niin eik'h'n homma ala hoituu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175