mukavalle, filmaattiselle ja hieman samaa sukupuolta oleviin vetoa tuntevalle poikamiehelle, Kiuruvesi vai Tuusniemi?
Molemmista paikkakunnista olen kuullut kehuja ja hyvää "piireissä", mutta nyt on kesän lomasunnitelmat teon alla ja kuulisin mielelläni ihan paikallisten mielipiteitä ja suosituksia.
Mitenkäs tämä okein on, kumpiko paikkakunta on parempi tällaiselle
Anonyymi-ap
8
554
Vastaukset
- Anonyymi
Runnille, suomen suurin pottaatti ottaa vastaan mielellään.
- Anonyymi
Tyttöpojistako tykkäät? Kiuruvedeltä löytyy asiantuntijoita.
- Anonyymi
Kiurveelle vaan,tääl ruba reiät rassataan
- Anonyymi
Täällä Kiuruveden Teboililla me putinistit käydään. Venäjästä ja Putinista jos tykkäät tule tänne.
- Anonyymi
Oikea osoite kysyjälle:
Persjärvi.
Siellä on jopa urheiluseura nimeltä Persjärven Pyllistys. - Anonyymi
Ruskeanreiänritarit kokoontuvat Teboililla.
- Anonyymi
Mene vain Tuusniemelle siellähän on Metsa mankin.
- Anonyymi
Tule Kiuruvedelle ja Luupujärvelle.Pitkään olen odotellut että jos joku herrasmies löytyisi maajussille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667