Kaikki syytteet menivät nurin!
Jury totesi Jackon syyttömäksi kaikkiin syytteisiin!
Minä puolestani pyydän anteeksi kaikilta MJ-faneilta kaikkia provosoivia kirjoituksiani, joita lähettelin tänne noin vuosi sitten, kun juttu Jackoa vastaan alkoi. Okei?
Se on ohi! Jacko on vapaa... :D
Not Guilty!
205
39708
Vastaukset
- tvan
se jolla on rahaa voi nyt todistetusti ostaa
vapauden oj simson m jackson..pistää oikein vihaksi.- ......
Anna linkki missä Jackson maksoi rahaa jollekin tämänpäiväistä varten..
- MollaMaija
Tuli taas todistetuksi vanha sanonta "money talks and bullshit walks"...
- jolla
ei ole rahaa,yrittää käyttää hyväkseen sellaista jolla on rahaa ja keksiä kaikenlaisia juttuja.
- Kunnon mies
...... kirjoitti:
Anna linkki missä Jackson maksoi rahaa jollekin tämänpäiväistä varten..
Vilkaiseppa paljonko hän on velkaa asianajajille.
Se nyt vain on niin, että se voittaa, jolla on kallein asianajaja. - Nimetön
mitä hemmettiä säkin ihmisiä arvostelet,kun ite oot täällä suomes etkä usas?
- jullijalmari
olisi ollut oikeusmurha tuomita Jackson.Rahastaa yrittivät kyllä vastapuolen vanhemmat.
- Emu-92
Tää on ihan törkeetä!! Nyt se sit vaan jatkaa sitä lapsien käpelöintiä, eikä kukaan välitä!!! Mä vihaan maailmaa jotka vapautti sen..!!!!!
- nähny
Emu-92 kirjoitti:
Tää on ihan törkeetä!! Nyt se sit vaan jatkaa sitä lapsien käpelöintiä, eikä kukaan välitä!!! Mä vihaan maailmaa jotka vapautti sen..!!!!!
hänen käpelöivän lapsia.?
- Kölli
jolla kirjoitti:
ei ole rahaa,yrittää käyttää hyväkseen sellaista jolla on rahaa ja keksiä kaikenlaisia juttuja.
Ihmiset yrittää mitä pienimmilläkin jutuilla rahastaa varakkaita ihmisiä etenkin tuolla jenkkilässä. Korvaussummat paisuneet tähtitieteellisiksi, mut tällä kertaa omaiset ei sentään päässy juhliin jackon rahoilla. Syylölisyyteen en ota kantaa senm paremmin, mut jos asiaa näin kauan veivataan ja todetaan syyttömäksi ja pikkupoikien todistelutkin on mitä on niin kai se oikeus sittenkin voitti.
- fdaff
Emu-92 kirjoitti:
musta tuntuu että sä et tiedä tästä jutusta paskaakaan!!olet tietämätön teini..ei vaan oletkohan vielä edes teini-iässä!
ei kannata tulla tänne esittämään omia "mielipiteitään" jos ei ole seurannut oikeudenkäyntiä muualta kuin seiskoista - das
No todista sitten syylliseksi.
Kai sinä sen tiedät paremmin vaikka oikeus todisti syyttömäksi.
Onko tietoa? :) - ole juuri
fdaff kirjoitti:
musta tuntuu että sä et tiedä tästä jutusta paskaakaan!!olet tietämätön teini..ei vaan oletkohan vielä edes teini-iässä!
ei kannata tulla tänne esittämään omia "mielipiteitään" jos ei ole seurannut oikeudenkäyntiä muualta kuin seiskoistamielipiteitä varten?
- kyynikko
Kunnon mies kirjoitti:
Se nyt vain on niin, että se voittaa, jolla on kallein asianajaja.Niin, tai se, jolla on rahaa saa taistella koko elämänsä kusettajia vastaan, kuten nyt nuo päätodistajat äiti ja poika, jotka ovat yrittäneet vastaavia huijauksia ennenkin...
- oikeuden puolesta
MollaMaija kirjoitti:
..kamalaa hyi sinua ... hyvä jacko:)
- sun
fdaff kirjoitti:
ei kannata tulla tänne esittämään omia "mielipiteitään" jos ei ole seurannut oikeudenkäyntiä muualta kuin seiskoistaMikäs sitten on oikeaoppinen hömppätiedon lähde
ohooo vaiko katsoo?
Kerro ihmeessä jokin linkki mistä puhdas ja väärentämätön tieto tästäkin suurtapahtumasta
virtaa. - Halonen
MollaMaija kirjoitti:
Jopa maailman pahin terroristi George W. Bush on vapaalla jalalla.
Raha ratkaisee kuka joutuu vankilaan ja kuka ei - mun mielestä
sun kirjoitti:
Mikäs sitten on oikeaoppinen hömppätiedon lähde
ohooo vaiko katsoo?
Kerro ihmeessä jokin linkki mistä puhdas ja väärentämätön tieto tästäkin suurtapahtumasta
virtaa.aika hyvä linkki musta
http://www.eonline.com/News/Items/0,1,16741,00.html - teuvo
Halonen kirjoitti:
Raha ratkaisee kuka joutuu vankilaan ja kuka eijoo.. busssi nurin
- todistettavasti syytön?
kyynikko kirjoitti:
Niin, tai se, jolla on rahaa saa taistella koko elämänsä kusettajia vastaan, kuten nyt nuo päätodistajat äiti ja poika, jotka ovat yrittäneet vastaavia huijauksia ennenkin...
Ei voida todistaa jackon tehneen mitään väärää, joten turha jauhaa paskaa. Kyllä aina löytyy ahneita huijareita rahan perään.
- Tepatius
Halonen kirjoitti:
Raha ratkaisee kuka joutuu vankilaan ja kuka eiOosny! Puhut nyt sentäään maailman korkeinta virkaa työkeen tekevästä miehestä!!! Hänelle on annettu oikeudet tehdä joitakin asioita jotka eivät kuulu ihmisoikeuksiin!
- sekopää
ei michael oisi saanut päästä niin helpolla!!! aivan väärin!!!
- Köyhis
Halonen kirjoitti:
Raha ratkaisee kuka joutuu vankilaan ja kuka eiEiks Saddamilla ollut rahaa... Ois maksanut kanssa ittensä vapaaks. Heehh... Ai niin eiks se päde kun Usa:ssa?
Eikö yhtään rikasta ole vankilassa? Onks jossain tästä tietoja? Mul ei oo tietoa. Vai eivätkö viitsineet kuluttaa rahojaan... - Cortana
Tepatius kirjoitti:
Oosny! Puhut nyt sentäään maailman korkeinta virkaa työkeen tekevästä miehestä!!! Hänelle on annettu oikeudet tehdä joitakin asioita jotka eivät kuulu ihmisoikeuksiin!
Mitä siitä vaikka se on Amerikan presidentti?Ei se anna sille oikeutta tehdä ihan mitä tahansa oman etunsa vuoks!
- ..vai niin
Halonen kirjoitti:
Raha ratkaisee kuka joutuu vankilaan ja kuka eihänet on muuten valittu demokraattisesti joten ..älä ole nioin ennakkoluuloinen..Hyvä demokratia
- Wan Dam
tiedätkö varmasti että, hän on syyllinen??
- syytön??
todistettavasti syytön? kirjoitti:
Ei voida todistaa jackon tehneen mitään väärää, joten turha jauhaa paskaa. Kyllä aina löytyy ahneita huijareita rahan perään.
Toisaalta täytyyhän asiassa jotain perää olla,
eihäntuollaiset huhut ihan tyhjästä lähde.
Kyllä tässä on rahan VALTA!!! - ootko nähny
nähny kirjoitti:
hänen käpelöivän lapsia.?
ei ne tyhjästä lähde noi jutut!!!
- niiiin
syytön?? kirjoitti:
Kyllä tässä on rahan VALTA!!!Eihän ne tyhjästä ole lähteneetkään, vaan nämä oikeudenkäynnithän niitä luovat. Tavallaanhan Michael on jo hävinnyt, vaikka häntä ei ole mistään ikinä tuomittukaan. Häntä tullaan varmasti epäilemään loppuelämänsä, vaikka kaikki häneltä rahaa nyhtäneet olisivatkin valehdelleet.
- Huhuja kuullut
syytön?? kirjoitti:
Kyllä tässä on rahan VALTA!!!Huhuilla on uskomattomat siivet! Kyllä niitä on täysin perättömiäkin huhuja ollut liikenteessä.
Mutta pointti onkin se, että huhut ei riitä. Oli ne perättömiä tai ..."perällisiä". Ei riitä tuomitsemiseen. - Tipsu
Kunnon mies kirjoitti:
Se nyt vain on niin, että se voittaa, jolla on kallein asianajaja.Ja se voittaa joka on syytön.
Jacksonia vastaan ei ollut oikeita todisteita.
Jos sinulla on todisteet todeta Jackson syylliseksi, voisit ne esittää.
Sen jälkeen voit syyttää häntä.
Oikeus voitti!!! - .....
Miten voi olla mahollista? pistää muuten ärsyttämään ihan kympillä!!!! Mä en usko tohon syyttömyyteen!!! Hyi Helva mikä UKKO!!!!
- jooojooojooo
ootko nähny kirjoitti:
Vitun ääliö! Ei ne tietenkään tyhjästä lähde. Ne lähtee ison rahan ja huijareiden yhdistelmästä. Ei sitä tarvita kuin yksi rahanahne kusettaja, joka nostaa oikeusjutun sua vastaan pedofiliasta. Sen jälkeen vaikka voittaisit oikeudessa, niin looppuelämäsi sinun huhutaan olevan pedo!
- -marsku-
Eihän ne syylliset koskaan sinne vankilaan joudu. Vaikka joutuiskin, ne päästetään aina liian aikaisin pois. Paskiaisethan ei tästä maailmasta kaikkoa minnekään. Michael Jackson on yksi niistä.
- -marsku-
..... kirjoitti:
Miten voi olla mahollista? pistää muuten ärsyttämään ihan kympillä!!!! Mä en usko tohon syyttömyyteen!!! Hyi Helva mikä UKKO!!!!
Michael jatkaa tätä niin kauan kunnes jää kiinni. Se on saletti... Se oikeen haluaa jäädä kiinni. Inha ukko, itse en antaisi lasteni mennä lähellekään tuommoista miestä. Herää yksi kysymys: Onko Michael oikeasti ihminen???
- anna
niin onkin väärin...raha ratkaisee..arvasin ettei sitä tuomita kun ex-vaimokin oli kehunut maasta taivaaseen...myi omat lapsensa sille...sitä ei voi ymmärtää mitenkään..
- Ykä
Halonen kirjoitti:
Raha ratkaisee kuka joutuu vankilaan ja kuka eiKyllähän se on niin, että Bush on ainut, Blairin lisäksi, jolla on selkärankaa.
Kiihkoislamilaiset pitää länsimaita pilkkanaan, ja joku vielä kehtaa niitä puolustella. 3500 ihmistä tapettiin tuosta vain, eikä siihen saisi puuttua?
Minusta ainakin jokaisen hallitsijan, jota ei ole valittu vapailla vaaleilla, saa, ja pitää suistaa vallasta. Muuten ei murhaaminen lopu.
kirjoitapa huviksesi googleen "beheading video", ja katso muutama, niin ymmärrät ehkä vähän paremmin millaisten ihmisten kanssa joudumme elämään. - hahahah!!!111
..... kirjoitti:
Teinithän tunnetusti tietää aina kaiken. "siis ärsyttää ihan kympillä" hohhoijjaa.. mutta kiitos, sainpahan nauraa tätä keskustelua lukiessa. kiitos.
- michael rules all
mä kun en ole semmosesta simsonista kuullutkaan... ;)
- jep jep
..vai niin kirjoitti:
hänet on muuten valittu demokraattisesti joten ..älä ole nioin ennakkoluuloinen..Hyvä demokratia
Jep ja Jacksonia vapautettiin myös demokraattisesti.
- oikeudessakin
Tepatius kirjoitti:
Oosny! Puhut nyt sentäään maailman korkeinta virkaa työkeen tekevästä miehestä!!! Hänelle on annettu oikeudet tehdä joitakin asioita jotka eivät kuulu ihmisoikeuksiin!
Entä Clinton ?? Rikas saa valehdella myös oikeudessa? "I have had NO SEX with Monica".. Jee niinpä..
Tai keksiä tekosyyt kemiallisista aseista, saadakseen hyökätä öljyn takia. Jne.. - hieno juttu!
Kunnon mies kirjoitti:
Se nyt vain on niin, että se voittaa, jolla on kallein asianajaja.Satunnaisesti valitut lautamiehet tekevät päätöksen syyllisyydestä, eikä suinkaan puolustusasianajaja.
Toisin on punikki-suomessa, jossa hyvä-veli -systeemiin perustuva sisäsiittoinen oikeuslaitos toimii median ja yleisen mielipiteen manipuloimana. Outi Kosken tapaus oli tästä malliesimerkki. Onneksi kansainvälinen painostus PAKOTTI Suomen epäoikeusjärjestelmän palauttamaan lapset isälleen. - -----------------
ootko nähny kirjoitti:
No ei lähe tyhjästä ei. Mutta voiskos ne kenties lähteä valheesta??
- --------
-marsku- kirjoitti:
Michael jatkaa tätä niin kauan kunnes jää kiinni. Se on saletti... Se oikeen haluaa jäädä kiinni. Inha ukko, itse en antaisi lasteni mennä lähellekään tuommoista miestä. Herää yksi kysymys: Onko Michael oikeasti ihminen???
Eikö sulla herää sellainen kysymys että miks helvetissä kaikki antais lapsiensa olla sen seurassa, jos se on pedofiili ällö äijä??? Ehkä ne ei antaisi!
- on pari
Köyhis kirjoitti:
Eiks Saddamilla ollut rahaa... Ois maksanut kanssa ittensä vapaaks. Heehh... Ai niin eiks se päde kun Usa:ssa?
Eikö yhtään rikasta ole vankilassa? Onks jossain tästä tietoja? Mul ei oo tietoa. Vai eivätkö viitsineet kuluttaa rahojaan...Hodarkovski ja sen kaveri! molemmilla muutaman miljardin omaisuus.
- noitatohtori
Hyväksymme anteeksipyyntösi. Oikeus on tapahtunut ja Jackson on VAPAA MIES! =)
- Hippo
Katsomisen arvoista oli yöllä valamiehistön haastattelu, jossa yksimielinen jury kertoi että Jackoa käsiteltiin oikeudesssa kuin ketä tahansa ihmistä, kuuluisuudella ja rahalla ei ollut mitään tekemistä vapauttavan tuomion kanssa.
Hämmästyttää on havaita pettymyksen taso foorumilla, ilmeisesti monet toivoivat Jackon joutuvan vankilaan? Mediankin parissa on jonkilainen pettymys havaittavissa. Vapauttavan tuomion uutisoiminen ei synnytä suuria otsikoita eikä myy... Hippo kirjoitti:
Katsomisen arvoista oli yöllä valamiehistön haastattelu, jossa yksimielinen jury kertoi että Jackoa käsiteltiin oikeudesssa kuin ketä tahansa ihmistä, kuuluisuudella ja rahalla ei ollut mitään tekemistä vapauttavan tuomion kanssa.
Hämmästyttää on havaita pettymyksen taso foorumilla, ilmeisesti monet toivoivat Jackon joutuvan vankilaan? Mediankin parissa on jonkilainen pettymys havaittavissa. Vapauttavan tuomion uutisoiminen ei synnytä suuria otsikoita eikä myy...siis minun puolesta jos syytökset olisivat olleet edes lähellä totuutta vino nokka olisi saanut mennä jonnekkin mistä ei laulu kuulu ja sinne ei aurinko paista.. mutta sen verran sympatiaa että kun se nyt on jo todettu syyttömäksi niin ei sitä syylliseksi saa.. vaikka ilmeisesti lapsien vanhemmat sitä yrittävät. ei varmaan kestä kauaa kun uusia huhuja tulee mutta kauanko kestää että saadaan tietoon että huhut on keksitty rahan takia`?
- Mies
korpinen kirjoitti:
siis minun puolesta jos syytökset olisivat olleet edes lähellä totuutta vino nokka olisi saanut mennä jonnekkin mistä ei laulu kuulu ja sinne ei aurinko paista.. mutta sen verran sympatiaa että kun se nyt on jo todettu syyttömäksi niin ei sitä syylliseksi saa.. vaikka ilmeisesti lapsien vanhemmat sitä yrittävät. ei varmaan kestä kauaa kun uusia huhuja tulee mutta kauanko kestää että saadaan tietoon että huhut on keksitty rahan takia`?
Usein käy niin, että tuomiosta valitetaan. Toivottavasti vastapuoli saa jostain kerättyä rahaa jatkokäsittelyihin.
Vaikka ei saikaan, äijä saa rangaistuksen "kadulla", sillä häntä pidetään lähes yhtä syyttömänä kuin O.J. Simpsonia. Olikos se nyt jotain 99,9 prosenttisen varmasti syyllinen esitettyjen todisteiden mukaan, mutta sehän ei riitä.
Kaksoismurha vain ei ole kansan mielestä yhtä inhottava rikos, että kukaan välittäisi. - niitä otsikoita
Hippo kirjoitti:
Hämmästyttää on havaita pettymyksen taso foorumilla, ilmeisesti monet toivoivat Jackon joutuvan vankilaan? Mediankin parissa on jonkilainen pettymys havaittavissa. Vapauttavan tuomion uutisoiminen ei synnytä suuria otsikoita eikä myy...taas tulee ku peter pan kärähtää seuraavan kerran.
- joopajoo
Mies kirjoitti:
Usein käy niin, että tuomiosta valitetaan. Toivottavasti vastapuoli saa jostain kerättyä rahaa jatkokäsittelyihin.
Vaikka ei saikaan, äijä saa rangaistuksen "kadulla", sillä häntä pidetään lähes yhtä syyttömänä kuin O.J. Simpsonia. Olikos se nyt jotain 99,9 prosenttisen varmasti syyllinen esitettyjen todisteiden mukaan, mutta sehän ei riitä.
Kaksoismurha vain ei ole kansan mielestä yhtä inhottava rikos, että kukaan välittäisi."Olikos se nyt jotain 99,9 prosenttisen varmasti syyllinen esitettyjen todisteiden mukaan.."
Justjoo.. kaikki tällaiset huhut lähtee liikkeelle just näin, kun sunlaiset pellet keksii päästään näitä lukuja ja esittää niitä sitten totuuksina.
- Humanisti
Tänään meni viimeinenkin usko amerikkalaiseen oikeuslaitokseen.
- janne
siis tää on täysin älytöntä!!miten joku sairas homo pedofiili voidaan päästää vapaaksi eikä mihinkään syyllinen...tää ei nyt mee mun järkee....onkohan jackson taas vähä pistäny rahaa tiskiin et syytteistä on luovuttu...tää on todella väärin!!
- käytä järkees
Et voi syyllistää ketään,jos sinulla ei ole näyttöä!!!!!!!
Oletko kateellinen ja persaukinen??????????? - janne
käytä järkees kirjoitti:
Et voi syyllistää ketään,jos sinulla ei ole näyttöä!!!!!!!
Oletko kateellinen ja persaukinen???????????kyllä, olen persaukinen, mutta et voi väittää etteikö tuo jacksonin touhu sängyssä lasten kanssa, vaikkei sitten olisi tehnyt juuri sitä niin aika sairasta...uskon niihin juttuihin, että vartijat estävät muiden pääsyn jackon huoneeseen kun hänellä on "tekemistä"...ei mulla ole näyttöä mutta vahvat mielipiteet...sun mielestä jackson puhdas pulmunen?
- mies 27v.
janne kirjoitti:
kyllä, olen persaukinen, mutta et voi väittää etteikö tuo jacksonin touhu sängyssä lasten kanssa, vaikkei sitten olisi tehnyt juuri sitä niin aika sairasta...uskon niihin juttuihin, että vartijat estävät muiden pääsyn jackon huoneeseen kun hänellä on "tekemistä"...ei mulla ole näyttöä mutta vahvat mielipiteet...sun mielestä jackson puhdas pulmunen?
Hitlerilläkin oli vahvat mielipiteet, mutta ei näyttöä.
Jacko on jossain määrin häiriintynyt, mutta syy on selkeästi hänen käsittämättömän kuuluisuutensa. Miestä on varmasti rahastettu eräänkin kerran. Ehkä hän pystyy luottamaan vain lapsiin, ja haluaa elää näiden kanssa "satumaailmassa". Se ei tee miehestä pedofiilia.
Mutta turha tästä on jauhaa. jury teki oikeian päätöksen, siitä olen iloinen - tietää
oikeudesta mitään. Syytteistä ei luovuttu vaan oikeus totesi syytetyn syytömäksi.
- Ei M.J fani
Mistä sinä tiedät, onko sairas pedofiili?
Täältä asti on hankala tietää mikä on totuus. Toivottavasti oikeus on voittanut.Jos on syyllistynyt, niin siinä tapauksessa on tapahtunut vääryys. Jos ei ole syyllistynyt, niin kovan rumpan on käynyt läpi. - cpt
mies 27v. kirjoitti:
Hitlerilläkin oli vahvat mielipiteet, mutta ei näyttöä.
Jacko on jossain määrin häiriintynyt, mutta syy on selkeästi hänen käsittämättömän kuuluisuutensa. Miestä on varmasti rahastettu eräänkin kerran. Ehkä hän pystyy luottamaan vain lapsiin, ja haluaa elää näiden kanssa "satumaailmassa". Se ei tee miehestä pedofiilia.
Mutta turha tästä on jauhaa. jury teki oikeian päätöksen, siitä olen iloinenkiva varmaa puolustella pedofilejä? sinussa on miestä 27v!
- saa-ja
hevosella pääsee.Kunnhan sitä rahaa vaan on tarpeeksi.
- oikeus on voittanut
Minä taas olen sitä mieltä että Jacko itse on ikuinen lapsi, erikoinen ja ehkäpä vähän hoidonkin tarpeessa, outo monesta syystä, tekee hienoa musiikkia, mutta pedo hän ei ole.
Miksi vanhemmat eivät ole pitäneet lapsistaan parempaa huolta, että ovat päästäneet lapsensa yökylään Jackon luo???? Ovat selvästi alusta asti aikoneen Jackosta hyötyä - siis köyhät vanhemmat lastensa avulla. - haha
oikeus on voittanut kirjoitti:
Minä taas olen sitä mieltä että Jacko itse on ikuinen lapsi, erikoinen ja ehkäpä vähän hoidonkin tarpeessa, outo monesta syystä, tekee hienoa musiikkia, mutta pedo hän ei ole.
Miksi vanhemmat eivät ole pitäneet lapsistaan parempaa huolta, että ovat päästäneet lapsensa yökylään Jackon luo???? Ovat selvästi alusta asti aikoneen Jackosta hyötyä - siis köyhät vanhemmat lastensa avulla.ei Jacksonin asunu missää slummissa ja sen faija ei hakannu sitä et siihen on ihan turha alkaa vedota et michaelilla oli huono lapsuus voi helvetti. 50 centil ja niillä oli huono lapsuus eikä millää lasten sekaantujalla.
oikeus on voittanut kirjoitti:
Miksi vanhemmat eivät ole pitäneet lapsistaan parempaa huolta, että ovat päästäneet lapsensa yökylään Jackon luo???? Ovat selvästi alusta asti aikoneen Jackosta hyötyä - siis köyhät vanhemmat lastensa avulla.siinä asiassa, että miks ne TYHMÄT lasten vanhemmat on antaneet niitten ressukkapoikien mennä sen hullun luo, MUTT minä tuomitsen kyllä sen hyypiön. minä en ihan usko, ettäkö ne pojat valehtelis.. se outolintu kaipais kyllä pikaista hoitoa.. säälin sitä, koska lapsuus ollu ihan hirveä, MUTT ei se oikeuta tommosiin tekoihin. puistattaa ajatellaki.. HULLU maa se usa, kun tuommosia sallitaan.. onhan se tullu jo MONTA kertaa nähtyä, mutta aina sitä pettyy uudestaan. sääliksi käy amerikkalaisia. selkärangatonta toimintaa. omapahan on ongelmansa, mutta TOSIAAN käy todella sääliksi niitä ressukoita........
jackson vaikuttaa kyllä aika sairaalle.. mieleltään siis. no mikä muukaan se on, jos ei pedofiili kun käyttää lapsia hyväkseen??
en kyllä ymmärrä niitäkään jotka on hankkinu lapsia sen hyypiön kanssa ja SÄÄLIKS KÄY NIITÄ sen lapsia..!!!!! ihan todella. mitähän niistäkin tulee.. toivottavasti ne säilyy pahalta maailmalta, niin kuin kaikki ihmiset yleensäkki.. TOIVOTTAVASTI usa ei enää sekoile tulevissa tapauksissa.. julkkikset ei tietenkään tästä eteenkään päin joudu maksamaan teoistaan, vaan tavalliset ihmiset.. voi niitä rassuja. - mitään
haha kirjoitti:
ei Jacksonin asunu missää slummissa ja sen faija ei hakannu sitä et siihen on ihan turha alkaa vedota et michaelilla oli huono lapsuus voi helvetti. 50 centil ja niillä oli huono lapsuus eikä millää lasten sekaantujalla.
"ei Jacksonin asunu missää slummissa ja sen faija ei hakannu sitä"
faija kyllä sitä hakkas mutta vaikka näin ei olisi tapahtunut, niin michael on ollut neljä vuotiaasta asti lavoilla konserteissa, ei LAPSUUTTA!!
sellaine kyllä jättää yhtä suuret arvet kuin väkivalta!!
hän on periaattees 4 vuotiaasta asti joutunut oleen aikuinen...
- todennäköisyyslaskija
Kuinka moni pedofiili on ikinä tunnustanut tai edes tuntenut itseään syylliseksi? Prosentti varmasti alle 0,1.
- ei käsitä
rahalla saa
- Jussi Pussi.
...ärsyttää.
Mä en usko,että ne syytteet on ihan tuulesta temmattuja ollu.- yoyo
mutta kun sun uskolla ei ole mitään tekemistä totuuden kanssa!!
sen sijaan faktoilla on..
ja faktaa ompi se että mj on syytön
- Kepa
Ihmiset syyttää Jacksonia siitä, että maksaa itsensä pois pulasta. Mutta millaisia vanhempia ovat en jotka painaa lapsensa hyväksikäytön villaisella kun saa tarpeeksi rahaa?! Elikkä Michaelhan maksoi niille yksille ainakin ja he eivät vieneet asiaa oikeuteen. Olisi uskottavampaa, jos vanhemmat ei vaatisi rahaa vaan vankeustuomion. Vai pitävätkö he lastaan maksullisena... Hirveää!
Ja syytön on niin kauan kuin toisin todistetaan. Ja nyt todisteet ei ainakaan riittäneet.- janne
vanhemmat on kyl vastuuttomia ja typeriä, mutta tässä tapauksessa kyse on siitä että todisteet ei kai oo aivan sata prossaa vaan aivan pikkasen alle jolloin päästetään pojista pitävä pedofiili vapaalle...onko sitten oikein...jaa´a kuule
- susi
janne kirjoitti:
vanhemmat on kyl vastuuttomia ja typeriä, mutta tässä tapauksessa kyse on siitä että todisteet ei kai oo aivan sata prossaa vaan aivan pikkasen alle jolloin päästetään pojista pitävä pedofiili vapaalle...onko sitten oikein...jaa´a kuule
on se prosettimäärä jolla pitää tuomita?
Olisiko tollanen 75% varmuus sulle ok jos olet saamassa 20 vuotta vankeutta vai kävisikö Nykäsen fifty sixty?
Kyllä jonkinlaista kovaakin todistetta pitää
esittää. - sepe
janne kirjoitti:
Joo, mutta nyt ei olekaan kyse siitä, että "todisteet eivät ole ihan sataprosenttisen varmat".
Kyseessä on lähinnä sana sanaa vastaan tilanne, missä ennestään huijauksesta tuomitun äidin ja teini-ikäisen pojan sanat ovat vastakkain. Konkreettisia todisteita on ollut lähinnä pojan sormenjäljet pornolehdessä. Kyllä 13-vuotias osaa pornolehteä selailla ihan itsekseenkin sellaisen löytäessä.
Kummallista on, että pojan annettiin ylipäätään mennä Jackon luo yöksi alunperinkään. Ja miksi poliiseille ei tehty heti ilmoitusta...
- JESsase
hyvä nyt se taas voi tehä hyvää musiikkia...
- usko
Ja jatkaa rauhassa lapsiharrastuksiaan. Just joo
- thhtr
usko kirjoitti:
Ja jatkaa rauhassa lapsiharrastuksiaan. Just joo
SITÄ EI OLE TODISTETTU!!!!
- .....
thhtr kirjoitti:
SITÄ EI OLE TODISTETTU!!!!
Valitettavasti
- .....KUN OOTTE NIIN TYHMIÄ!!!!
Kuka pitää lapsia raiskaavasta pop tähdestä??? Olette itse pedofiileja jotka puolustatte että jackson on syytön ja että hän ei maksanut vapaudestaan.... Haistakaa pitkä paska lastennussijat!!!!!!!!!!!!!!!!
- mibuuuuu
Mää en aineskaa pidä semmosesta Pedofiilistä mutta jokaisellahan on oma mielipiteensä.
- Pelokas
Kyllä on pelottavaa, että sun kaltaisia sairaita ja väkavaltaisia hulluja on vapaalla jalalla Suomessa. Oletko siis sitä mieltä, että about puolet suomen kansalaisista on pedofiileja? Jopa ne lapsetkin, joiden mielestä Jackson on syytön. Olet kyllä nyt pahasti hakoteillä...
- pelosta vapautunut
..Taisit juuri paljastaa itsesi, omat alitajuiset
piilotetetut tarpeesi.
Lue nimimerkki; pelokkaan, kaunis vastaus,OTA opiksesi tai hakeudu hoitoon.
Olet oman sisäisen vihasi sokaisema, jos katsot peiliin, näet sieltä sisäisen, "MUSTAN AUKON"
KOHTAA ZE.. ja näet universumin&maapallon suhteellisena, et pelkästään sinuun siirretyn ankaruuden.
Kesää sullekin..
- timo
Vituks meni tuoki oikeuden käynti ! Toivottavasti sai nyt ees pahoja traumoja ja tekis itsarin !
- Sepe
Minäkin toivon tuota sille ahneelle huijariäidille ja sen äpärälle.
Minkähän takia lasten ylipäätään annettiin olla Jackon luona alunperinkään yötä. Kumma juttu, että vanhemmat haistoivat palaneen käryä vasta, kun oli mahdollisuus saada miljoonakorvaukset. - niina
Sepe kirjoitti:
Minäkin toivon tuota sille ahneelle huijariäidille ja sen äpärälle.
Minkähän takia lasten ylipäätään annettiin olla Jackon luona alunperinkään yötä. Kumma juttu, että vanhemmat haistoivat palaneen käryä vasta, kun oli mahdollisuus saada miljoonakorvaukset.minä en ainakaan laskisi ensimmäistäkään omistani lapsista aikuisen miehen luo yökylään...
en sano syytön tai syyllinen, sanon vaan että jännä juttu että vanhemmat nyt ovat vastaan, ja ensin itse kuitenkin lapsensa sinne lähettäneet?!?!?!!?
- Fanitus
Mä ainakin olen vilpittömästi iloinen Jacksonin puolesta. Vaikka hän on omituinen, mut kyllä tämä maailma tarvitsee yhden Peter Panin.
- Salppari
Heh..toi oli muuten aika ihanasti sanottu, ja oikeessahan sä oot. Mitä me tehtäs jos meillä ei olis meijän pikku maikkeliamme :P Se oli kyllä ihanaa seurata netistä kuinka MJ ajoi kohti kotia..Neverlandia..fantastinen näky..Miltäköhän Hänestä tuntu nähä ne portit, vaikka toinen valinta ois ollu nähä sellin kalterit..Mutta Michaelille ja perheelle voimia. MJ on ansainnut leponsa. I love ya MJ
- anni
Ensiksikin en olisi täysin varma loppuuko se tähän...onhan häntä aiemminkin asiasta "vainottu". Mutta pahinta on se, että vaikka nyt todisteiden puutteiden takia hänet todettiin syyttömäksi niin itseä jää mietityttämään pääsikö syyllinen pälkähästä ja jos hän nyt on syytön oikeasti tekoihinsa niin tuskin maine ikinä palautuu. Ajatus todella karmii että pedo pääsi vapaaksi ja jatkaisi vielä samaan malliin, oli julkkis tai ei. Mutta sitähän minä tuskin saan ikinä tietää...
- mies 27v.
Upea juttu että jacko vapautettiin! Rahanahne perheen äiti koulutti lapsensa puhumaan oikeudessa valheita. Hienoa ettei jury moista paskaa uskonut.
Toivon sydämestäni MJ:lle kaikkea hyvää. - nina
moniko muistaa aiempia syytteitä...kyllä minä itse olen vanhempana sitä mieltä että jos oikeesti olisi pedofiliaa tapahtunut, en hiljenisi mistään hinnasta, eli vanhemmat jotka on ostettu hiljaa, niin, niin..onko sitten mitään ostettavaa edes ollu kun ovat jättäneet asian sikseen. On tämä maailmaa tänä päivänä semmoinen että kaikki hyöty irti kaikista mistä saadaan. En sano onko syytön vai ei, kun en voi sitä tietää, valitettavasti jackolla vaan rahaa on sen verran kuitenkin, että kateellisia ja omanedun tavoittelijoita tulee aina olemaan. Jackon musasta olen aina pitänyt, ihan teinistä asti.
- Ei rahalla ostettavissa
Luulisi, että rahan tarjoaminen olisi loukkaus vanhempia kohtaan ja eivät ottaisi likaisia rahoja vastaan. Outoa on, että vanhemmat ottaa rahat ja asia on sillä "ok". Mikä on vanhempienkin moraali? Ei tainnut tosiaan olla tapahtunut mitään. Ainakaan siinä tapauksessa.
- Ei rahalla ostettavissa
Ei rahalla ostettavissa kirjoitti:
Luulisi, että rahan tarjoaminen olisi loukkaus vanhempia kohtaan ja eivät ottaisi likaisia rahoja vastaan. Outoa on, että vanhemmat ottaa rahat ja asia on sillä "ok". Mikä on vanhempienkin moraali? Ei tainnut tosiaan olla tapahtunut mitään. Ainakaan siinä tapauksessa.
Pitäs olla niin kuin Suomessa, että ei voi saada mitään jättimäisiä rahallisia korvauksia.
Vaikka sittenkin voi yrittää kiristää.
- damien
joo mutta eihän MJ:n enää tartte muiden lapsia käyttää hyväksi kun sillä on omat lapsensa.
Ne ei taatusti kantele mitään koskaan kun reppanat luulevat että se on normaalia kun isi pitää "hyvänä" YÖÖÖK!! - rahaa kärkkyivät
Jackon on mahtava, kaikki kunnia popinjumalalle! ;)
Rahan ahneet whitetrash traileripummit eivät saanetkaan lypsettyä dollareita Jacksonilta hehe.
- Puolueetonpp
NE syyttäjät halusivat vain rahaa...
Muuten onko jacksonilla vielä sitä sen woderlandiaan? - 3*?
Puolueetonpp kirjoitti:
NE syyttäjät halusivat vain rahaa...
Muuten onko jacksonilla vielä sitä sen woderlandiaan?tarkoitat varmaan neverlandia??
- guilty!
on se oikeesti syylline, tätä mieltä oon. onha sitä jauhettu vaikka kui kaua ja syyttäjä oli sitä mieltä että se on pedofiili..,ilmeisesti tultii siihe tuloksee, että se on väärinymmärretty nero. hah!
rahoillaan pääsi syytteestä niinku ennenki.- yoyo
syyttäjäkin oli sitä mieltä et se on pedo..??
HALOO!tottakai syyttäjä on sitä mieltä!
jos syyttäjä pitäisi MJ:tä syyttömänä olisiko se SYYTTÄJÄ???
sneddon onkin michael vihaajien edelläkävijä ja aivan omaa NAURETTAVAA luokkaansa.. - Pyörätuoli.m51
yoyo kirjoitti:
syyttäjäkin oli sitä mieltä et se on pedo..??
HALOO!tottakai syyttäjä on sitä mieltä!
jos syyttäjä pitäisi MJ:tä syyttömänä olisiko se SYYTTÄJÄ???
sneddon onkin michael vihaajien edelläkävijä ja aivan omaa NAURETTAVAA luokkaansa..Hei haloo nyt se on pedofiili ja näköjään usassa selviää kun lyö daaloja pöytään.
Taitaa kaikki M.J fanit olla samanlaisia kun puolustavat valkeaaneekeriä.
- voi itku
Vitun pedofiili munat pois ja linnaan
- huoh..
ja mä vaan sanon et mä en usko jackon syyttömyyteen sen enempää ku nils gustafsoninkaan..alunperinkään en ole uskonut kummmankaan syyttömyyteen.ei ihminen ole syyllinen vaikka onkin vähän outo ja erillaine ku muut.tää on VAAN mun mielipide,olkoot muut mitä mieltä tahtoo.
- En oo selvännäkijä
Joo ja vaikka joku olisi syyllinen niin ei voi tuomita, jos ei löydy tarpeeksi todisteita syyllisyydestä.
Pelkkä usko ja tunne ei riitä.
No jospa jacko menis konkurssiin ja siltä ei voin nyhtää rahaa. Katotaan kiinnostaako sitten ketään ja tuleeko syytöksiä.
En hyväksy pedofiliaa, mutta en tiedä onko hän syyllinen joten en tuomitse.
minun oli vaikea uskoa koko homman aikana Jackon syyllisyyteen.
Ihan SAIRASTA. luusereita kaikki tyynni. raha on näköjään tärkein. hävettää ihan ihmiskunnan puolesta, kun ovat noin selkärangattomia luusereita.. onkohan jacksonilla yhteyksiä mafiaan?? jos ei, niin miks se piti päästää pälkähästä?! epäilen mafian yhteyksiä, joten HAISTAKAATE PASKA selkärangattomat luuserit!! tässähän paskakärpänenkin nauraa teille! teillä-sanalla tarkoitan usan tuomioistuimen päättäjiä sekä sen hullun faneja. siinä on kyllä LUONNOTTOMAN RUMA JA ÄKLÖ hyypiö, että ihan puistattaa.. musiikkikin on ihan laadutonta. on se kumma! eikö ne hullut siellä usassa usko niitä poikia ja ainetodistuksia?
säälittävää! kyllä se jackson vielä jää nalkkiin ajallaan......- sepe
En ole Jackson fani. En ole koskaan pitänyt hänen musiikistaan. Mielestäni Jackson on mielenvikainen ja ruma. Ja äklö.
Silti uskon, että koko homma oli vain ahneen äidin ja hänen poikansa kusetusta. Juttuhan kaatui nimenomaan siihen, ettei kunnon todisteita ollutkaan, koska mitään ei tapahtunutkaan. Oli vain suuria väitteitä niiltä, jotka halusivat rahastaa. - MJ-fan 4ever
Sä olet kyllä itse ihan tärähtänyt!Ei Michaelilla ole mitään yhteyksiä mafiaan.Ja me MJ-fanit ei olla hulluja(korkeintaan positiivisessä mielessä).Sä tietty saat olla mitä mieltä ikinä haluat.Mutta Michael on todella himmeen fantastinen laulaja sekä ihmisenäkin todella mukava!
- 50 cent fani
MJ-fan 4ever kirjoitti:
Sä olet kyllä itse ihan tärähtänyt!Ei Michaelilla ole mitään yhteyksiä mafiaan.Ja me MJ-fanit ei olla hulluja(korkeintaan positiivisessä mielessä).Sä tietty saat olla mitä mieltä ikinä haluat.Mutta Michael on todella himmeen fantastinen laulaja sekä ihmisenäkin todella mukava!
joo eli ku se pedofiili on niin kiva ni ootko tavannu sen??????en usko???????? Miks sen pitää laittaa sen valkonen naamari aina päällä?????? Sit se peetter pan juttu oli kyllä paha. Saatana tommon PEDOFIILI pitäis laittaa häkkii.Miten sit jotkut voi olla tommosen faneja??. VOI VOI
MJ-fan 4ever kirjoitti:
ei voi olla totta.. :) ei ole tippunu mitään ruuvia päästä pois, koska niitä ei olekkaan, vai onko sinulla? jos on, niin taidat olla sukua frankenstainin hirviölle (en ole mikään idiootti ja toivottavasti et nyt ihan hirveesti loukkaantunu, piti vaan vastata kysymyksees:) EN VÄITTÄNYTKÄÄN että "sillä" olis yhteyksiä mafiaan, VAAN mietin että JOS sillä OLIS ollu yhteyksiä siihen, NIIN SILLOIN tuomio olis ollu ymmärrettävä ehkäpä. ties mitä niille tuomioistuimen ihmisille olis käyny jos toisin olisi tuomittu..:) TAJUSITKO?:) on se kumma kun pitää selittää selkeät asiat uudestaan..
okei, ette ole hulluja. SORI se, mutta vähän erikoisia taidatte olla:) EN oikein usko että se hyypiö olisi mukava ja himmeen fantastinen laulaja, MUTT omapahan on mielipitees. nyt kun rupes miettimään niin TAVALLAAn se voiskin olla valetta koko ROSKA mutta siitä hyypiöstä vois uskoakki semmosen hulluuden. MINULLE tämä jää ikuiseks tietämättömyydeks.. mutta olisin aika valmis tuomitsemaan sen hyypiön..
ainoa asia joka jää nyt ajateltavaks, on että sääliks käy.. ei kyllä tuu kade niitä rassuja. - ***********
sepe kirjoitti:
En ole Jackson fani. En ole koskaan pitänyt hänen musiikistaan. Mielestäni Jackson on mielenvikainen ja ruma. Ja äklö.
Silti uskon, että koko homma oli vain ahneen äidin ja hänen poikansa kusetusta. Juttuhan kaatui nimenomaan siihen, ettei kunnon todisteita ollutkaan, koska mitään ei tapahtunutkaan. Oli vain suuria väitteitä niiltä, jotka halusivat rahastaa.NO kerroppas mitkä ne todisteet olis ollu?? kiinnostais tietää, millaset todisteet olis ollu sitte? mitä olis jääny todisteeks?
okei, mitään todisteita ei ollu.. nyt tarttis tietää mitä ne todisteet olis olleet käytännössä.
sitten voin jatkaa asiaa.
eli oleppa hyvä ja kerro. - Tuomari Nurmio
Mitä ihmeen pellejä täällä kirjoittaa? En ole itse Jacksonin fani, mutta aika paksua tekstiä oli.
Mitäköhän ne "ainetodistukset" mahtavat olla?
Ja mitä tekemistä tämän jutun kanssa on sillä, kuinka "äklö" on mielestäsi tai millaista musiikkia tekee? Miksi edes mainita moista? - Loilottaja
Rumat kyykkyyn ja häkkiin. Päästetään kaikki kauniit ihmiset sen sijaan vapaaksi...
Vai miten se liittyy tähän minkänäköinen heppu se on...? Tai osaako laulaa tai tehdä musiikkia (joku muukin kommentoi jotain sellaista). Eikös pedofiilit oo ihan tavallisenkin näköisiä ja oloisia ihmisiä? Ei se ulkonäkö siihen vaikuta. Oliskin helppoo jos ulkonäöstä tunnistas ne!
Muutenkin tosi fiksu kommentti haistatteluineen... - tertsi
MJ-fan 4ever kirjoitti:
Just joo..mun mielestä Jackson kuuluu maailman ällöttävimpien kastiin. Ja tasan se on tehny kaikki ne kauheat teot, josta sitä syytetään. Nyt se friikki nauraa jossain kaikille tyhmille, jotka sen vapautti...ja jatkaa sairaita touhujaan. Oksettaa tommoset ihmiset, jotka tommosta luonnonoikkua puolustaa. YÄK!
- häh...
Ei voi olla totta? Pidän kyllä Jacksonista laulajana, mutta ei minusta olisi saanut vapauttaa syytteistä. Tämä on väärin.
- kuukkeli
No...rahalla saa ja hevosella pääsee........
- H....
millä rahalla??juurihan jacko on todettu suhteellisen varattomaksi!
onko vaikea ymmärtää että popin kunkku on SYYTÖN!!
ja sä et tiedä tästä asiasta muutakuin seiskan informaation joten pää kiinni!!! - Nilkki
H.... kirjoitti:
ja sä et tiedä tästä asiasta muutakuin seiskan informaation joten pää kiinni!!!Pelkkää paisuttelua ja showtbisnestä koko "oikeuden käynti". Turhaa liirumlaarumia.
H.... kirjoitti:
ja sä et tiedä tästä asiasta muutakuin seiskan informaation joten pää kiinni!!!vai ei sillä ole rahoja enää? okei. se oli sitten väärää tietoa. MUTT siitä huolimatta se hyypiö on kyllä hoidon tarpeessa ja syyttömäks todettu syyllinen. oikeusistuin ei kyllä ole kovinkaan luotettava näemmä.. hyi helkkari! eipä kyllä kiinnosta sen hyypiön touhut, mutta kun on joka kanavalta tullu siitä paskasta asiaa, niin johan on sitten ihan PASKA tuomioistuin, kun ei oo selkärankaa tuomihtemaan tommosta "friikkiä". mj tulee vielä saamaan tuomionsa *puistatus*
- Tuomari Nurmio
Nilkki kirjoitti:
Pelkkää paisuttelua ja showtbisnestä koko "oikeuden käynti". Turhaa liirumlaarumia.
Ja mitenkä niin ei tiedetä..? Kaikki on luettavissa esim. netissä. Täysin objektiivisesti ja niin kuin oikeudenkäynti tapahtui!
- ja löytyy
Tuomari Nurmio kirjoitti:
Ja mitenkä niin ei tiedetä..? Kaikki on luettavissa esim. netissä. Täysin objektiivisesti ja niin kuin oikeudenkäynti tapahtui!
linkkikin jo täällä pariin otteeseen.
Tuomari Nurmio kirjoitti:
no mitäs luulet?? no tietty siks ei tiedä asiasta mitään kun ei ole seurannu asioita, NIIN YKSINKERTAISTA.. EN minäkää ole seurannu kirjotuksii mistään roskalehdistä kuten seiskasta, niinkuin ehkä luulet, EIKÄ KYLLÄ OLE KIINNOSTANUKKAA KOKO JUTTU. mutta otanpa kantaa asiaan siitä huolimatta. eikös täällä ole vapaata keskustelua, vai?? siksi ne "paksut jutut". myönnettäköön että tuli virhe siinä ainetodistus-jutussa johtuen siitä kun en ole seurannu koko asiaa, toisinkuin eräät:) vaan olen käsittäny ilmeisesti asian väärin. SIITÄ HUOLIMATTa VOISIN uskoaki että se keskustelun aihe on syyllinen. mutta saattaaahan olla että se onkin syytön. KUN SINÄ KERTA TIEDÄT ASIASTA NIIN PALJON, niin voisitko kirjottaa minulle aiheesta: MITÄ TODISTEET OLISIVAT? millaiset ne olis? mitkä olis todisteet? kerro asiasta ole hyvä. sitten jatkan asiaa, jos vielä viitin ottaa kantaa tähän tylsään asiaan. ok?
- ----------
************* kirjoitti:
no mitäs luulet?? no tietty siks ei tiedä asiasta mitään kun ei ole seurannu asioita, NIIN YKSINKERTAISTA.. EN minäkää ole seurannu kirjotuksii mistään roskalehdistä kuten seiskasta, niinkuin ehkä luulet, EIKÄ KYLLÄ OLE KIINNOSTANUKKAA KOKO JUTTU. mutta otanpa kantaa asiaan siitä huolimatta. eikös täällä ole vapaata keskustelua, vai?? siksi ne "paksut jutut". myönnettäköön että tuli virhe siinä ainetodistus-jutussa johtuen siitä kun en ole seurannu koko asiaa, toisinkuin eräät:) vaan olen käsittäny ilmeisesti asian väärin. SIITÄ HUOLIMATTa VOISIN uskoaki että se keskustelun aihe on syyllinen. mutta saattaaahan olla että se onkin syytön. KUN SINÄ KERTA TIEDÄT ASIASTA NIIN PALJON, niin voisitko kirjottaa minulle aiheesta: MITÄ TODISTEET OLISIVAT? millaiset ne olis? mitkä olis todisteet? kerro asiasta ole hyvä. sitten jatkan asiaa, jos vielä viitin ottaa kantaa tähän tylsään asiaan. ok?
Voi vittu sä olet tyhmä. Pointti on sinä, että milläköhän perusteella sä jaat siellä niitä tuomioitasi, jos et kerta edes tiedä mistään mitään ja sanot sen itsekin. Ymmärrätkö, vai väännetäänkö rautalangasta: Millä perusteella olet lopputulokseen tullut, jos et tiedä asiasta mitään.
Äläkä yritä kuulostaa fiksulta. Kun se ei tod onnistu. Urpo.
- peke
voi helevetti se hurja päästettiin vapaaks....
- magnum57
Ei muuta kun kuula kalloon moiselle OLIOLLE,eihän se edes ole ihminen vaan PEDOMONSTER
- MJ-fan 4ever
Olen koko ajan ollut sitä mieltä että Michael on syytön!Mutta nytten sen vasta tajuaa moni muu joka ei ole MJ-fani!Oikeus tapahtui ja oikea oli päätös syytön perättömiin syytteisiin!!!!!
- tulta
tei seis !
- holiday
Voi vitsi on nyt helpottunu olo kun ei tarvi enää jännittä miten siinä käy!!!
Siis NIIN hyvä olo kun se pääs vapaaks...
Kun kuulin radiosta et se on todettu syyttömäks niin rupesin vaan heti hihkumaan täällä...!!! Jes...- minkä takia
Taidat olla vähän sairas.Vai ootko pedofiili
- Ihmettelen vain!
Joo...O! Rahalla saa ja hevosella pääsee Vai mitä?!
Kyllä se niin on tässä maailmassa , että jos on rahaa on valtaa.
Surullista mutta totta.
Saa tehdä,tappaa ja olla kuin haluu jos on rahaa sillä siitä selviää.
Ei täs maailmas ole mitään mitä rahal ei pysty korjaa!!!! - rahastusyritys
On se hauskaa kun pennut on täällä niin vihasia kun odotettu vapautuspäätös tuli. Seiskasta on luettu että Michael on sairas pedofiili. Vähänki jostain muualta seuranneet tajuu, että ton jutunhan ei olis pitäny koskaan mennä oikeuteen asti.
Täysin sekopää perhe, joka on yrittäny rahastaa kaikilla julkkiksilla ja tekastuilla oikeustapauksilla. Siinä syyttäjän näyttö. Ainiin ja olihan sitten myös löytyny ratsiassa Michaelilta pornolehtiä. Oho!! Varma syyllinen! Yleensä tälläsissä tapauksissa löytyy myös jotain näyttöä. Ja mites ne kaikki muut pojat jotka todisti Michaelin puolesta (Macaulay Culkin ja muut). Ne Michael päätti vaan jättää rauhaan. - jos kiinnostaa
http://www.eonline.com/News/Items/0,1,16741,00.html
jos nyt ihan tietoa haluaa lukea, lähinnä faktaa ja todistuksia.
aika paljon luettavaa, ja englanniksi.- niin ei tarvi puhua puuta h...
monet täällä kommentoi vaikkei asiasta mitää tiedä, oletuksia joita kuullu juorulehtien välityksellä, kaikki tosiaan on ihan luettavissa, tuosta linkistäkin esimerkiksi. Kun noi jutut lukee läpi, niin onhan se aika selvää pässinlihaa, ei tommosin perustein ketään voi syyttää, äitikin narahti valehtelusta pitkin oikeudenkäyntiä..huhuh...ihan mielenkiintoista luettavaa, jos asiasta on kiinnostunut.
- n___n
sanon vaan että JESSSSSSSSS ^______^
- Moon
onneksi oikeus voitti, vastapuoli yritti vain rahastaa
- Tyttönen
oishan se nyt ollukkin ihan "outoa" jos Jackson olisi joutunut vankilaan. Varmaan ei vaan vangittu sen takia, koska se on niin supertähti!
- meikä vaan
mahdollista järkeään saa käyttää..
tai pitää päänsä kiinni jos ei ole seurannut juttua! - *************
meikä vaan kirjoitti:
mahdollista järkeään saa käyttää..
tai pitää päänsä kiinni jos ei ole seurannut juttua!EN OLE SEURANNU JUTTUA kuten ehkä jotkut luulee, että olisin lukenu vaan sitä roskalehtee seiskaa. MUtta minä olen ollu sitä mieltä että se on syyllinen. toisinkin voi olla. mutta se jää ikuiseks salaisuudeks varmaan. JA ihan sama toisaalta, mutt JOS se paskapää on oikeesti syyllinen, niin VOIHAN paskanmarjat..
nyt ei voi muuta kuin säälitellä niitä rassuja. ok?
jos ei ole seurannu juttua, niin miks pitäis siitä huolimatta olla hiljaa?? tääl on tietääkseni vapaata keskustelua, vai?? ei kyllä kiinnosta jacksonin temput yhtään, mutta uutisissa ollu asiast, niin otan asiaan kantaa. - En tiedä
************* kirjoitti:
EN OLE SEURANNU JUTTUA kuten ehkä jotkut luulee, että olisin lukenu vaan sitä roskalehtee seiskaa. MUtta minä olen ollu sitä mieltä että se on syyllinen. toisinkin voi olla. mutta se jää ikuiseks salaisuudeks varmaan. JA ihan sama toisaalta, mutt JOS se paskapää on oikeesti syyllinen, niin VOIHAN paskanmarjat..
jos ei ole seurannu juttua, niin miks pitäis siitä huolimatta olla hiljaa?? tääl on tietääkseni vapaata keskustelua, vai?? ei kyllä kiinnosta jacksonin temput yhtään, mutta uutisissa ollu asiast, niin otan asiaan kantaa.Ainakin jos ei tiedä yhtään mitään asiasta niin outoa olla sitä mieltä, että joku on syyllinen. Mihin sen mielipiteen (tai "tiedon") perustaa. Ja onneks niin hatarilla tiedoilla tai pelkkien tuntemuksien perusteella ei sentään oikeudessa ketään tuomita.
Jotkut tuomitsee vain siksi, kun tietää Jacksonin ja pitää sitä omituisena. Tai pitää syyttömänä vain siksi, kun on hurahtanut fani. Eikä ota huomioon faktoja. Maailmasta kyllä löytyy vielä niitäkin jotka ei tiedä kuka Michael Jackson on ja heillä voisi olla objektiivisempi näkemys.
Jos Michael Jackson ei olisi kuuluisa niin olisiko kaikki ihmiset sitä mieltä mitä nyt ovat... Että oisko pitänyt tuomita vai ei. - Sepe
************* kirjoitti:
EN OLE SEURANNU JUTTUA kuten ehkä jotkut luulee, että olisin lukenu vaan sitä roskalehtee seiskaa. MUtta minä olen ollu sitä mieltä että se on syyllinen. toisinkin voi olla. mutta se jää ikuiseks salaisuudeks varmaan. JA ihan sama toisaalta, mutt JOS se paskapää on oikeesti syyllinen, niin VOIHAN paskanmarjat..
jos ei ole seurannu juttua, niin miks pitäis siitä huolimatta olla hiljaa?? tääl on tietääkseni vapaata keskustelua, vai?? ei kyllä kiinnosta jacksonin temput yhtään, mutta uutisissa ollu asiast, niin otan asiaan kantaa.Aivan, toisinkin voi olla. Eihän kukaan 100% varmasti voi sanoa miestä syylliseksi tai syyttömäksi. Pointti onkin, ettei olemattomilla todisteilla voi ketään tuomita, vaikka ihminen olisi muuten miten omituinen hyypiö. Ihmisillä tuntuu olevan vain tapana tuomita ulkonäön perusteella. "On niin limaisen näköinen kaveri, että pakko olla syyllinen"
Kuten todettiin, oikeuden käynnissä ei ollut mitään kunnon todisteita. Kovin todiste taisi olla pojan sormenjäljet pornolehdessä. Tietysti, jos hyväksikäyttö on ollut lähinnä jotain masturbointia ja suutelua, niin eipä siitä mitään todisteita tietysti jäisikään.
Ihmeellistä on, että tapausten muka sattuessa perhe ei tehnyt mitään, vaan oleskeli (äiti mukaan lukien) Jacksonin tilalla. Syytteet nostettiin vasta, kun Jacksonista oli esitetty dokumentti, jossa näytettiin häntä lasten kanssa tilallaan. Joku siis haistoi rahan, kun dokumentissa vihjailtiin hänen olevan kummajainen.
Toisekseen kyseinen perhe, joka nosti syytteet, on ennenkin yrittänyt huijata rahaa vastaavilla syytteillä, mutta syytteet on hylätty.
Kolmannekseen pari muuta syyttäjän avaintodistajaa on tuomittu Jacksonilta varastamisesta sekä he ovat hävinneet oikeusjutun Jacksonia vastaan, missä hakivat Jackolta miljoonakorvauksia jostain työsuhderiidasta.
Jury piti yksimielisesti noiden kahden, sekä äidin todistuksia täysin epäuskottavina. Jotain kait kertoo sekin, että jury oli täysin yksimielinen, ja kaikki olivat sitä mieltä, että Jacko on syytön. Jackohan olisi vapautettu, vaikka vain yksi olisi ollut sitä mieltä, että hän on syytön.
Täysin aukottomastihan ketään on mahdoton todistaa syyttömäksi, mutta tuollaisten todisteiden valossa olisi ollut oikeusmurha tuomita ketään syylliseksi. Tuntuukin todennäköiseltä, että syytteitä nostettaessa ei olisi haluttu edes oikeuteen, vaan toivottiin, että Jackson tarjoaa hyvät rahat, jottei oikeuteen tarvitse mennä.
- wannabe2
jackson on ihQ!!!! rakastan sitä siis daa ihan hirveesti!!! älkää puhuko siitä paskaa!
aah.. onneks se vapautettiin.. mä tiesin koko ajan et se on syytön.. - Tuomari Nurmio
Jos vaan vaivautuu lukemaan todistajalausuntoja ja katselemaan todisteita, jotka käytännössä kaikki ovat sanasta sanaan tutkittavissa, olisi ollut suurin mahdollinen vääryys tuomita Jackson yhtään mistään. Pellejä koko perhe ja syyttäjä.. En ole MJ-fani, vaikka hänen musiikkinsa menevää onkin, mutta olisin suuresti ihmetellyt, jos hänet olisi voitu tuomita käytännössä olemattomin ja "tekastuin" todistein.
Toivottavasti Michael Jacksonin seuraava levy on iloisempaa musiikkia kuin olemme häneltä edellisen jutun jälkeen kuulleet.. Ainakin hänen on syytä olla iloinen.
Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. - todellakin
ei ei ei se vaan mene munkaa aivoo tää et MIKSI muka syytön. oon viimeset kolme vuotta sanonu kiven kovaan että jenkit on idiootteja, ja.. kuinka ollakaan, tämäkin väite osui vähintäänkin oikeaksi.. kyllä ottaa pannuun..
- pyttipannu
juu onhan se ikävää ettei sun verenhimos ny tullu sammutettuu viattoman verellä.
PÄSSI!!!! - Tuomari Nurmio
Okei, sun mielestä jenkit on idiootteja, mutta mitä sillä on tekemistä tämän nimenomaisen oikeudenkäynnin kanssa? Voithan itse lukea netistä, mitä todisteita Jacksonia vastaan oli.
Taidat vaan itse olla niin idiootti, ettei mene aivoon.
- Vapaa
Ameriikkalainen oikeusjärjestelmä tuottaa vapautta rikkaille. Köyhä musta olisi jo telkien takana. Syytön tai ei, sen tietää yksin mahdolliset uhrit, MJ ja Jumala. Mutta oikeus on todennut syyttömäksi ja sillä siisti, silti totuus voi olla aivan muuta.
kuten jo sepelle kirjotin, niin tietämättömyydeks se mulleki jää.
- ei väliä
Rikkaita ei pidä tuomita olemattomilla todisteilla kuten ei köyhiäkään...
Ei korjata vääryyksiä toisella vääryydellä. - Vapaa
ei väliä kirjoitti:
Rikkaita ei pidä tuomita olemattomilla todisteilla kuten ei köyhiäkään...
Ei korjata vääryyksiä toisella vääryydellä.Näin on ettei ketään ilman syytä tule tuomita vankilaan. Kummasti vain taitaa jenkeissä olla vankilassa mustia melkein 90 %:ia, jollen väärin muista. Niistä on tutkimuksia joissa todetaan että musta on tuomittu vankilaan jotta epäselvä rikos on saatu "selvitettyä". Eli poliisi on tekaissut todisteet.
MJ voi olla syyllinen tai syytön. Jos hän olisi Harlemin asukki, ei moisen syyttömyyttä kukaan epäilisi. USA:n oikeusjärjestelmä perustuu siihen että mitä enemmän rahaa, sitä parempi oikeusturva. Muisteleppa O.J. Simpsonia. Kaiketi kukaan USA:ssa ei vakavasti uskonut hänen syyttömyyteen, mutta tuomiotta selvisi.
- Minä
ei sitä olis saanu päästää vapaaks.... maailma surkein laulaja..... on se niin VÄÄRIN!!!!!
- Loilottaja
Ei kai häntä siitä syytetty?
Matti Nykänenkin on aika surkee laulaja, mutta istuu ihan muista syistä vankilassa. Onneksi surkeiden laulunlahjojen takia ei sentään joudu vankilaan. Siellä ois aika moni! (ja se on makuasia kuka on huono laulaja).
Etkö osaa perustella muutoin miksi häntä ei olisi pitänyt päästää vapaaksi? Oliko niin paljon todisteita syyllisyydestä vai mitä...? - Peter
Loilottaja kirjoitti:
Ei kai häntä siitä syytetty?
Matti Nykänenkin on aika surkee laulaja, mutta istuu ihan muista syistä vankilassa. Onneksi surkeiden laulunlahjojen takia ei sentään joudu vankilaan. Siellä ois aika moni! (ja se on makuasia kuka on huono laulaja).
Etkö osaa perustella muutoin miksi häntä ei olisi pitänyt päästää vapaaksi? Oliko niin paljon todisteita syyllisyydestä vai mitä...?Pieni tarkennus: on makuasia, pitääkö Michael Jacksonin äänestä. On tosiasia, että hän on hyvä pop-soul-laulaja. Matti oli hyvä mäkihyppääjä. Se on tosiasia, kuten sekin, että hän on surkea laulaja.
- jaahaz
Siinä taas näkee, miten raha ratkaisee! On aivan varmaa että tuollaisen seko on sekaantunut ties miten moneen lapseen. Kyllä olisi HITMAN:lle työtä nyt!
- mä tiiän kaiken paremmin ku...
Tottakai se on syyllinen ku kerran seiskassakin sanottiin niin!
- jiikoo
että vapautui...ei savua ilman tulta...jokin siinä "äijässä" mättää.
- Giselle
Eiköhän se ollut selvää, ettei Jaksonia tuomittaisi vankilaan. Mikä mailmanlaajuinen kohu siitä olisi synynyt! Mies yritti luultavasti kaikin tavoin pitkittää oikeudenkäyntiänsä, jotta pääsivät sopuun "raha-asioissa". ;) Taisi päästä liian helpolla?!
- nii
syyttäjän, jolla on samanlainen pakkomielle tuomi se ku teilla, kanssako se sopi tän rahasta? Vai valamiesten? Kerro ku mä en oo tietonen näistä sisäpiiritiedoista mitä sulla on
- sanoa
tarkasti,mitä kaikkea touhuttu.. mutta tän tyylisille hemmoille ei kyl vankila auta , mun mielestä johonkin pakkohoitolaan / mielisairaalaan .... Tällä jacksonilla ei oo monessakaan suhteessa kaikki kotona, joten ei se telkien takana istumalla tällänen tyyppi parane..
mun mielest 2 vaihtoehtoo:
-hirtto !
-mielisairaala ! - Jury
Olen yllättynyt että MJ pääsi kaikista syytteistä.... Ainakin mediassa jonkun verran arveltiin että MJ olisi syyllinen joihinkin alkoholisyytteistä.... Mutta eihän siinä ole enään pokkaa tuomita kun painotetaan että pitää olla kiistaton näyttö ja 100% varma muuten ei voi tuomita. MJ fanitkaan eivät olisi enään luultavasti tykänneet valamiehistä, jos olisi tullut syyllinen tuomioita.... IHME TOIMINTAA MUUTENKIN heti valamiehet ovat sopimassa kirjasopimuksia ja haastatteluja että oikein rahaa tulee!!!!!
Kyllä ei voi tulla muuta kun siihen johtopäätökseen että juttu oli suunniteltu.Niin monet tahot ja henkilöt saivat rahaa rutkasti.Juttua pitkitettiin ja venytettiin ja tulos oli tämä!Jackson köyhtyi jonkun verran mutta ei se konkurssiin joudu.Ja nyt se vasta suosiota saa kun "syyttömäksi"julistettiin.Uskon että uhrit ostettiin jutusta ulos.Suomessa on kans vähän samanlaista teatteria nuo oikeudenkäynnit.Relanderkin sai ehdonalaista,mikä rangaistus se on?sama kun sanoo,että olepa nyt sitten kiltisti tästä eteenpäin.
- niinpä niin
Taas yksi esimerkki putkiksella rosvoavan amerikkalaisen seniilin oikeuslaitoksen päätöksistä.
- Popin Kuninkaan kuuntelija
En osannut arvailla syyttömyyttä tai syyllisyyttä etukäteen. On se ihanaa, että Popin Kuningas on taas vapaalla jalalla, ja saamme mahdollisesti jälleen pian nauttia hänen tuoreesta musiikistaan. Jos hän olisi paljastunut syylliseksi, niin olisihan se toki ollut inhottavaa, mutta hänen musiikkinsa kuuntelua tuskin olisin lopettanut sen vuoksi. Esiintyykö Jacko jalkapallon MM-kisoissa 2006?
- ragg
rikas kuin peikko salee lahjo ne tuomarit ja valamiehistöt---> mut ei hätää sill ei oo enää fyrkkaa sen se paikka se neverland oli 3 miljardia dollaria tapiolla hah menetä rahas valkoinen tummaihoinen
- pettynyt
olisivat vaan laittanut jacsonin valkilaan on niitä tehnyt muttei kukaan uskalla möntää sitä syylinen mikä syylinen
- tipsu
Tuskinpa sinullakaan on todisteita jotka todistaisivat Jacksonin syylliseksi.
Eihän tuomioistuimellakaan ollut.
Ilman parempia todisteita Jacko on syytön!
Eihän sitä nyt syyttömiä vankilaan laiteta.
Media on se mikä Michaelista syyllisen teki.
OIKEUS VOITTI! - ----------
Onko syylinen se kenellä on paljon syyliä? Ei voi kirjottaa kolea kertaa väärin. Haaaaaa
- Black pearl
Sanoisinpa vaan että alkaa ärsyttää kun täällä jotkut tyypit täällä luulevat tietävänsä kaiken. Pitäisi itse tuntea Michael ja tehdä vasta sitten päätös siitä, millainen heppu on.
Täällä tuomitaan aika nopeasti. Mutta eipä tämä mitään virallista olekkaan. Onneksi.
En ota kantaa vapautukseen.- Judge
Nythän voi maikkeli taas sanoa:Antakaa lasten tulla minun tyköni !
- vaan
on kyse! Onneksi tämä 13-vuotias ipana ei saanut rahaa! En ole Jackson-fani, mutta tiesin että hän voittaa oikeudessa:)
- syytön
jo hänen lasten takia oli kivaa ettei lapsille tulisi sellaista ikävää taakkaa jo ajatusmaailmaan..onhan jackson heille tärkeä ihminen. Toivottavasti jatkossa ei kutsu lapsia yökylään vaan pitää "esiliinoja" heidät saa halvastikin palkattua kotiinsa kun on vieraita ja varmaan onkin onhan hänellä lapsia joilla on kavereita...
- ei tajuu
miten joku voi tehdä pienille lapsille jotain sellasta?? jackson on varmasti syyllinen koska kuka keksisi tollasta?? rahalla se on ittensä vapaaks saanu! hoitoon tollaset ihmiset!!!
- kyllähän me tiedetään
Pitäis kyllä selvästi päästää tää foorumi päättämään tuomioista.
Kyllähän sen kaikki tietää:
vähän outo -> varma syyllinen
Valamiehet ei tietenkään voi tietää mitään kuunneltuaan 4 kuukautta "todisteita" ja teki hätäsen päätöksen pohdittuaan asiaa yli viikon. Kyllähän kaikki äidit siinä valamiehistössä ajatteli tietenki, että on se kiva päästää pedofiili vapaaks joka vielä asuu omilla nurkilla.- eipä tiiä..
Joku oli kuitenki lukenu täällä seiskaakin, että turha siinä yhtään. Kyllä tän foorumin ihmiset tietää paremmin ;)
- tuomari(vara-)
Michael Jackson on outo, sehän tiedetään. Musta, joka vaihtoi värinsä, nykyinen muovinaama, henkisesti tasolla äö n.70-80.
Nämä asiat eivät hänestä tee syyllistä lapsen seksuaaliseen hyväksikäyttöön, vaan hänen toimensa.
Jury, Suomessa lautamiehet, päättävät USA:ssa ilman sen suurempaa tietoa oikeudesta. Heihin vedotaan tunteellisilla puheilla etc. Lisäksi RAHA on tärkeässä osassa oikeusprosessin monessa eri vaiheessa.
Hämmästyttävintä MJ-oikeudenkäynnissä olivat ne useat todistajat, jotka muuttivat kertomustaan. Oikeudessa he eivät joko muistaneet mitä olivat ennen puhuneet tai kehuivat syytettyä maailman parhaaksi isäksi jne. Kaikkihan tietävät, että tuollaiset "maailman paras" -puheet ovat keksittyjä tai heille syötettyjä.
Suomalaisessa oikeudessa kertomustaan kerran tai jotkut useamminkin muuttaneet todistajat olisivat epävarmoja todistajia, joiden sanoilleen ei voi antaa täyttä painoarvoa.
TUOMIO: Oikeusfarssi syyttäjä vastaan M.Jackson on päättynyt. MJ on todettu syyttömäksi. Siis valamiehistö (=lautamiehet) ovat todenneet. Tämä ei tarkoita sitä, etteikö Mike Jackson olisi pedofiili.
- Mummo Karjalasta
On se niin väärin !
Yhdysvalloissa on näemmä eri oikeudentaju julkkiksille kuin rahvaalle (esim. O.J. Simpson tämän tapauksen lisäksi).
USA on selvästi jakautunut "kahden kerroksen väeksi".
Money only matters !!!- Suuntaan ja toiseen
Toisaalta voi olla toisinpäinkin. Heti ajatellaan, jos on paljon rahaa että pääsi vaan vapaaksi siksi (tai kun on julkkis). Vaikkei niin olisikaan. Oliko todisteita tarpeeksi? Taisi maksaa valamiehillekin sitten...? Jos rahasta päätös johtui.
Ei oo hyvä, jos on köyhä, mutta ei kannata aina olla rikaskaan.
- Mietiskelijä
Mielestäni on hienoa että MJ on todettu syyttömäksi. Jos hän olisi todettu syylliseksi, niin silloin olisi ilmanmuuta pitänyt hänet passittaa pakkohoitoon, koska hän ei "sopeudu" yhteiskunnan liiankin tiukkoihin "sääntöihin". Miksi mies ei saisi kiipeillä puissa? Miksi ei saa pitää lapsista (ystävyysmielessä)?, Miksi ei saa kuvitella olevansa Peter Pan????? Noissa "haavemaailmasa" elämisessä ei ole mitään sinänsä väärää, hän nyt vaan sattuu olemaan todella erikoinen persoona ja se siitä! Mielestäni kaikki saavat elää elämäänsä juuri siten kuten haluavat, on se sitten joidenkin mielestä kuinka "perverssiä" tai "ihmeellistä". MJ nyt kuitenkin kun on täysin erilainen "hemmo" kuin oikeastaan kukaan muu ihminen koko maailmassa ja siksipä juuri niin kovin kiinostava ja hyvä "rahasampo" joillekkin jotka haluavat hänelle pahaa/ovat kateelllisia. Jos MJ syylistyisi johonkin lainrikkomuksiin, niin hänet tulee ilman muuta tuomita ja laittaa hoitoon, mutta tälläkin kerralla asia vaan on niin että häntä syytetään eriskummallisesta käytöksestä, jossa ei sinänsä ole mitään LAINVASTAISTA. Joten jaksamista toivotan MJ:lle ja kaikille ihmisille olivat he sitten mitä mieltä tahansa tästäkin asiasta, tai puuhailevat vaikka kuinka erikoisia harrastuksia tms.
Ps. En muuten ole itse mikään kummoinenkaan MJ fani, joten kirjoitukseni lähtee puhtaasti muista ajatuksista, kun olen seuraillut tätä mediakohua. - Timo
Kun on tarpeeksi rahaa ja on tarpeeksi kuuluisa saa näköjään tehdä mitä haluaa. :(
- niinpä niin
Ku ei nykyään enää valvontakameran kuvakaan ole vielä pitävä todiste. Että sillä tavalla.
- todisteeton
niinpä niin kirjoitti:
Ku ei nykyään enää valvontakameran kuvakaan ole vielä pitävä todiste. Että sillä tavalla.
Oliski ollu jotain valvontakamerakuvia? Mutta tässä jutussa ei yksinkertaisesti ollut mitään todisteita. Anteeks ettette voi sitä kestää
- Ihmettelijä
niinpä niin kirjoitti:
Onko jollakin varmaa tietoa että on kuvia? Ja mitä niissä tapahtui? Siis liittyen tähän juttuun tietenkin.
En tiedä tästä mitään. Joten kertokaa tietävämmät. - minäää
Ihmettelijä kirjoitti:
Onko jollakin varmaa tietoa että on kuvia? Ja mitä niissä tapahtui? Siis liittyen tähän juttuun tietenkin.
En tiedä tästä mitään. Joten kertokaa tietävämmät.Ei ollu kuvia, ei ollu oikeestaan mitään. Syyttäjän todisteet perustu siihen yhen pojan lausuntoon, joka on todistettavasti ennenki kusettanu oikeudessa kun tää perhe haasto tavaratalon vartijat oikeuteen kun tää samainen poika oli pölliny sieltä tavaraa. Ne väitti että vartijat olis hakannu tän pojan. No myöhemmin paljastu totuus, että se oli ollu pojan isä. No ehti ne kuitenki saada 150 000 dollaria siltä tavaratalolta. Kuitenki käytiin sossun luukulta vielä kuitenki hakemassa lisää rahaa. Että sellasta...
- Ihmettelijä
minäää kirjoitti:
Ei ollu kuvia, ei ollu oikeestaan mitään. Syyttäjän todisteet perustu siihen yhen pojan lausuntoon, joka on todistettavasti ennenki kusettanu oikeudessa kun tää perhe haasto tavaratalon vartijat oikeuteen kun tää samainen poika oli pölliny sieltä tavaraa. Ne väitti että vartijat olis hakannu tän pojan. No myöhemmin paljastu totuus, että se oli ollu pojan isä. No ehti ne kuitenki saada 150 000 dollaria siltä tavaratalolta. Kuitenki käytiin sossun luukulta vielä kuitenki hakemassa lisää rahaa. Että sellasta...
Miksiköhän joku höpisi täällä jostain valvontakamerakuvista? Yrittikö johtaa ihmisiä harhaan. Olis ees kertonut tarkemmin mitä tarkoitti.
- saa
ja hevosella pääsee. Kyllä se näin on! Syytön tai ei, rahalla saa "oikeutta"
- Ihmettelijä
Nämähän on hyviä syitä tuomita kuka vaan (?): On ruma, omituinen, ei osaa laulaa, fanit ärsyttää, on rikas ja julkkis, huhut ei voi olla ihan tuulesta temmattuja, ei lapset voi valehdella, se ois vaan pitänyt tuomita, tää on väärin, lehdestä luin, se vaan on syyllinen. (teini-ikäiset varsinkin käyttää tätä hyvää ”perustelua”: ”Se on vaan niin paska”. ”No miksi se on?” ”No se on vaan…”
Aika vähän täältä löytyy kunnon perusteluja miksi Michael Jackson olisi pitänyt tuomita? Ei kai tunteella näitä juttuja ratkaista? En ole tutustunut tarpeeksi aiheeseen, jos kerrotte mitä todisteita on tai ei ole niin mietin sitten oman kantani.
Rahalla voi saada vapauden, mutta rahan takia myös joskus syyttömiä haastetaan oikeuteen.
Ja äiti ja isä antaa pedofiilin tehdä maksusta lapselleen mitä vaan, niinkö? Jos asian sopivat rahalla.- *************
ei saiskaan tuomita ketään tunteiden perusteella ja siksipä tuomitsen michael jacksonin mielessäni ainoastaan, kuinkas muutenkaan:)? minä voin kuvitella siitä ihmisestä semmosta. eihän toi "lehdestä luin"-osa liittyny minuun yms? koska ne ei ole perusteluja minulle.
MInäkin olen kysellyt todisteista, koska en ole seurannu asiaa, muttei ole tullu vastauksia, eikä ihmiset varmaan vastaakkaan. siksipä en voi muuttaa mielipidettäni. tuo pedofiili-juttu että vanhemmat muka antais.. EN USKO. en vaan usko. vaikka raha onkin hirmu hallitseva tekijä maailmassa, niin noi väitteet tuntuu aika uskomattomilta. minä uskon yhä että se poika puhui totta ja muitakin raasuja on ollu tietääkseni. eipä nyt muuta. - yoyo
************* kirjoitti:
ei saiskaan tuomita ketään tunteiden perusteella ja siksipä tuomitsen michael jacksonin mielessäni ainoastaan, kuinkas muutenkaan:)? minä voin kuvitella siitä ihmisestä semmosta. eihän toi "lehdestä luin"-osa liittyny minuun yms? koska ne ei ole perusteluja minulle.
MInäkin olen kysellyt todisteista, koska en ole seurannu asiaa, muttei ole tullu vastauksia, eikä ihmiset varmaan vastaakkaan. siksipä en voi muuttaa mielipidettäni. tuo pedofiili-juttu että vanhemmat muka antais.. EN USKO. en vaan usko. vaikka raha onkin hirmu hallitseva tekijä maailmassa, niin noi väitteet tuntuu aika uskomattomilta. minä uskon yhä että se poika puhui totta ja muitakin raasuja on ollu tietääkseni. eipä nyt muuta."MInäkin olen kysellyt todisteista, koska en ole seurannu asiaa, muttei ole tullu vastauksia, eikä ihmiset varmaan vastaakkaan."
mitään todisteita michaelin syyllisyydestä ei ole.. muutakun siis pojan sana!
kun ei ole mitään todisteita michaelin syyllisyydestä, niin kuinka voit väittää/luulla häntä syylliseksi? - *************
yoyo kirjoitti:
"MInäkin olen kysellyt todisteista, koska en ole seurannu asiaa, muttei ole tullu vastauksia, eikä ihmiset varmaan vastaakkaan."
mitään todisteita michaelin syyllisyydestä ei ole.. muutakun siis pojan sana!
kun ei ole mitään todisteita michaelin syyllisyydestä, niin kuinka voit väittää/luulla häntä syylliseksi?aivan niin! No eihän aina olekkaan todisteita, mutta ei se tarkoita etteikö olisi syylinen. ehkei michael jackson olekkaan syylinen tähän tapaukseen, mutta eikö niitä ole ollu muitaki (vai onko se väärää tietoa) NYT kun on ruvennu miettimään ja olen miettinykki, niin saattaahan olla ettei se ole syylinen vaan rahanhankintareissu oli "uhrilla" siellä oikeusistunnossa. Eli en valita tuomiosta vielä ainakaa:) eli en sano puolesta enkä vastaan.
mutta jää arveluttavaks koko roska.. - Ihmettelijä
************* kirjoitti:
MInäkin olen kysellyt todisteista, koska en ole seurannu asiaa, muttei ole tullu vastauksia, eikä ihmiset varmaan vastaakkaan. siksipä en voi muuttaa mielipidettäni. tuo pedofiili-juttu että vanhemmat muka antais.. EN USKO. en vaan usko. vaikka raha onkin hirmu hallitseva tekijä maailmassa, niin noi väitteet tuntuu aika uskomattomilta. minä uskon yhä että se poika puhui totta ja muitakin raasuja on ollu tietääkseni. eipä nyt muuta.En tuomitse edes mielessäni kun en ole vielä saanut tarpeeksi todisteita ja hyviä perusteluita siihen miksi hän on syyllinen.
Jotain mainitsin rahasta ja vanhemmista ja en tiedä onko nämä vanhemmat saaneet rahaa tai pyytäneet/vaatineet sitä. Mutta jotkut vanhemmathan niin teki ja antoivat asian sen jälkeen olla. Jos heidän lastaan todella hyväksikäytettiin niin säälin lasta myös sen takia, että hänellä on sellaiset vanhemmat!
En ole tiedä puhuiko tämä poika totta. Kyllä tuon ikäinen voi olla jo aika laskelmoiva ja äiti ja isä vaikuttaa häneen. En tunne poikaa, enkä tiedä hänestä oikein mitään.
Jos puhui totta, niin hänen ja vanhempien kannalta tietysti hirvittävä asia, jos syyllinen ei jää kiinni. Mutta sitähän en tiedä miten asia on.
Mutta en kommentoi sen enempää, jään odottelemaan jos joku antas enemmän tietoa asiasta. - nouppis
************* kirjoitti:
aivan niin! No eihän aina olekkaan todisteita, mutta ei se tarkoita etteikö olisi syylinen. ehkei michael jackson olekkaan syylinen tähän tapaukseen, mutta eikö niitä ole ollu muitaki (vai onko se väärää tietoa) NYT kun on ruvennu miettimään ja olen miettinykki, niin saattaahan olla ettei se ole syylinen vaan rahanhankintareissu oli "uhrilla" siellä oikeusistunnossa. Eli en valita tuomiosta vielä ainakaa:) eli en sano puolesta enkä vastaan.
mutta jää arveluttavaks koko roska..ei alinkaan arveluttavaa..
syytön mikä syytön.. - nouppis
nouppis kirjoitti:
ei alinkaan arveluttavaa..
syytön mikä syytön..sori siis LAINKAAN
aivan niin! No eihän aina olekkaan todisteita, mutta ei se tarkoita etteikö olisi syylinen. ehkei michael jackson olekkaan syylinen tähän tapaukseen, mutta eikö niitä ole ollu muitaki (vai onko se väärää tietoa) NYT kun on ruvennu miettimään ja olen miettinykki, niin saattaahan olla ettei se ole syylinen vaan rahanhankintareissu oli "uhrilla" siellä oikeusistunnossa. Eli en valita tuomiosta vielä ainakaa:) eli en sano puolesta enkä vastaan.
mutta jää arveluttavaks koko roska..Noniin, jos minä nyt vaikka väitän, että sinä olet pedofiili. Tästähän ei ole mitään todisteita. Mutta ei se todisteiden puuttuminen vielä takaa sinun syyttömyyttäsi.
Nyt, jos olisit rikas, kuuluisa ja omituinen ja menisin valehtelemaan oikeudessa ja vaikka sinulle tulisi vapauttava tuomio, niin siltikään se ei tarkoita ettetkö olisi syyllinen. Ja tästä päivästä iäisyyteen kaikenmaailman nettipeelot epäilisivät sinua pedofiiliksi ja huhut laukkaisivat.
Ymmärrätkö nyt miksi ihminen on syytön kunnes toisin todistetaan, eikä toisinpäi?!?
VAIKKA en ole seurannu juttua juuri yhtään, eli en tiedä yksityiskohdista, niin SILTI minäkin uskon syyllisyyteen.. VALITETTAVASTI. jos näin ei sitten ole, (sitähän en varmaan saa koskaan varmasti tietää) niin sillon "pyydän anteeksi" mielessäni siltä laulajalta. Kuitenkin uskon vahvasti että kyseinen henkilö oli syyllinen luettuihin syytöksiin.. Ja sen takia toivonkin että michael jackson tulee järkiinsä ("misää järki?!" - lainatakseni erästä kirjottajaa:) eikä enää anna valtaa mielipuolisille ajatuksilleen, vaan hankkiutuu vaikkapa hoitoon hyvän sään aikana. varmasti "ikävän puoleinen" julkisuus on saanut kiihkokannattajat suutuksiin ja he sitä enempi tukevat tätä laulajaa kaikessa. Levyt menee varmaan hyvin kaupaksi. Niitä amerikkalaisia poikia minä säälin todella. Ihan hirveetä ollu heille koko roska. koko paska roska! toivottavasti traumat ja nöyryytykset ajan myötä paranevat ja michael jackson saa maksaa teoistaan täyden hinnan. ja kun on ihmetelty sitä, miten muka on mahollista ettei se poika ollu ilmottanut heti tapauksen jälkeen asiasta?? niin sehän on ihan ÄLYTTÖMÄN tyhmä kysymys! päivän selvä vastaus: semmosestahan menee sokkiin, järkyttyy pahasti ja sehän on hirveä nöyryytys (vai onko äsköistä ihmetelly henkilö eri mieltä?) eikä semmosesta noin vaan mennä kertomaan sitten, saati kun sen on tehny joku paska julkkis! puistattaa... hyi.
kuten jotkut on sanonu, niin Ketään ei pitäisi tuomita noin vaan.. mutta minä olisin tältä kädeltä valmis tuomitsemaan, mutta ehkä minunkin pitäisi sitä ennen lukea asiasta eikä vaan uutisten ja omien mielipiteiden pohjalta ruveta tuomitsemaan. Kuten on tullu jo selväks: EN HYVÄKSY tommosta järjettömyyttä. ja sen pitää loppua. michael jackson: jos olet syyllinen niin-- huonosti tulee käymään! - shallala...
Miksi Jackson pääsi vapaaksi!? Se tyyppi on syyllinen yhtä varmasti kuin taivas on sininen...
- hyvä että sä tiiät paremmin
tässä on taas parhaita perusteluja..
- Ihmettelijä
Oli tuokin selitys ja vertauskuva. Tuo riittääkin varmaan oikeudessa perusteluiksi missä vaan tapauksessa. Minutkin jos tuomitaan ja sanotaan vaan, että oot syyllinen yhtä varmasti kuin taivas on sininen niin pitäisin sitä oikeusmurhana.
Näet että taivas on sininen. Voit tietysti olla värisokea tai nähdä harhoja. Mutta moni muukin näkee saman. Oletko nähnyt Michael Jacksonin niissä puuhissa mistä häntä syytetään? Vai päätteletkö jostain todisteista ja mistä? - michael rules all
...tai kenties michael jacksonin hyväksikäytön uhri?
didn't think so. aivan järjenköyhiä väitteitä niin sulla kuin monella muulla täällä.
ensinnäkin...:
-innocent until proven guilty
-syyttäjä pätevä, 37 vuoden kokemuksen omaava VALKOINEN vanhoillinen mies
-edellä mainittu jahdannut KYMMENEN vuotta jacksonia ilman tulosta
-->ei ainuttakaan fyysistä todistetta ollut syyttäjällä esittää tälläkään kertaa!
-juryssa EI YHTÄÄN mustaa jäsentä
-tuomari alusta asti kielteinen jacksonia kohtaan
-michaelia syyttänyt poika on itse KIELTÄNYT väitetyn hyväksikäytön
-pojan äiti yrittänyt kiristää mm. jim carreyltä ja jay lenolta rahaa aiemmin poikansa hoitoihin - edellä mainitut tehneet rikosilmoituksen äidistä
...tuliko kenellekään muulle oikeudenkäynnin aikana mieleen mahdollisuus, että 13-vuotiaat pojat kenties ihan itse olisivat murtautuneet mj:n viinikellariin ja näpistäneet pornolehtiä murrosikäisen kiinnostuksella?!
oman ulkonäkönsä muokkaaminen ja niin sanottu "outous" ei tee ihmisestä rikollista! ei myöskään se, että aikuinen mies omistaa lukitun viinikellarin ja miestenlehtiä.
ovatko ihmiset unohtaneet ne lukuisat lastensairaalat, joita mj on ympäri maailman perustanut ja rahoittanut?! ja sen kaiken hyväntekeväisyyden, jota hän on harrastanut auttaakseen sairaita ja kärsiviä lapsia maailmassa?!
jos ilmoitan tässä nimimerkin "Miksi, miksi!" raiskanneen minut -tekeekö se hänestä automaattisesti raiskaajan? don't think so.
minäkin suukotan yhä yksitoistavuotiasta kummipoikaani ja kyläillessään luonani hän nukkuu parisängyssä vieressäni. halaan jopa koulussa kymmenvuotiaita oppilaitani. lapset tarvitsevat aikuisen ihmisen tukea ja välittämistä. rakastan kummilastani ja oppilaitani, ja välitän heidän hyvinvoinnistaan.
se ei tee minusta pedofiilia.
faneille terkkuja, tämä on meille ilon päivä! :)
...heal the world, make it a better place!
- nööff
x)XXX)X))))X)X)X)X)
rupesin miettimään, niin EIHÄN SE michael jackson kestäis siellä vankilassa korkeintaan kuin pari päivää, se kuolis siellä.. IHAN VARMASTI. ja jos se on syytön, niin kuka sitä nyt "tappais" tuolla lailla, MUTT jos se on syylinen..niin en tiedä. EIKÖHÄN SEKIN MAKSA TEOISTAAN LOPULTA.. se olkoot viimeinen ajatus
tai no katsotaan nyt:) - juissi
oikeus voitti ja pulinat pois.
- oikeasti ajatellut
että Jacksonilla on henkisiä ongelmia? Puhutaan vaan siitä, että onko hän lasten hyväksikäyttäjä vai ei. Nyt on oikeuskin todennut, että ei, mutta ajatelkaahan miten hän itse asian kokee. Hänhän on sanonut vain viihtyvänsä lasten kanssa ja rakastavansa heitä. Hän leikkii heidön kanssaan ja lapset jäävät hänen luokseen yöksi. Eikö tämä jo kerro siitä, että kyseessä on haavoittunut ihminen, joka on itsekin lapsi vielä. He ovat hänen ystäviään, ei siinä ole mitään seksuaalista. Näin varmasti onkin, se pitäisikö asialle tehdä jotakin onkin jo eri asia. Ei terve aikuinen koe noin, eikä rakenna itselleen ja ystävilleen leikkipuistoa...
- baby 71
Kyl mä heti alus olin sitämieltä, et viaton pojanmollukkahan se Jocko on. nyt se tuli oikein oikeudessa todistettua. Nypittiimpähän kaikilta huhuilta siivet het kertaheitolla!!!
tuomitsin ehkä liian innokkaasti michael jacksonin, koska saatoin kuvitella niin:) mutta kyllä minäkin nyt kun tarkemmin ajattelee asiaa.. uskon että se pitää vaan lapsia ystävinä. oudoltahan se kuulostaa, totta vie! mutta niin se varmaan on. eli EN tuomitse michael jacksonia rikokseen. vaan toivottavasti se siitä "tokenee". "viikatemies on menny" jos noin vois sanoa. asia on minulle yks lysti kunhan se ei ole OIKEASTI syyllinen. eli toivottavasti ei ole. eikä olekkaan varmaankaan.
- epi
PASKAT JA PASKAT
- alright
Sentään ihan mukavaa että piruparka päästettiin pälkähästä.
- KALE
Michael Jackson ON SYYTÖN!!.. OLEN TOSI ILOINEN HÄN EI MENNYT VANKILAAN.. ONNEA MICHALELLE!!
- huomio!
Oletteko te, jotka jaoitte tuomioitanne etukäteen, "häkkiin se menee!", ja nyt jälkikäteen, "pääsi vapaaksi kun on julkkis ja rikas(?)", ajatelleet että MICHAEL JACKSON, EHKÄ MAAILMAN JAHDATUIN, VIHATUIN, EPÄILYTTÄVIN IHMINEN JULKISUUDESSA olisi ollut kenties pikkuisen helpompi tuomita syylliseksi niin ettei se olisi totta, kuin syyttömäksi niin ettei se olisi totta.
Media, yleinen mielipide, kaikki muukin oli syyllisyyden puolella alusta lähtien. Minun mielestäni lopputulos, johon on tultu osoittaa NIMENOMAAN JACKSONIN SYYTTÖMYYTTÄ. KOSKA KAIKESTA EM. SEIKOISTA HUOLIMATTA JURY TULI TULOKSEENSA!
YMMÄRRÄTTEKÖ? PÄHKINÄNKUORESSA: M. Jackson olisi ollut paljon helpompaa tuomita kuin vapauttaa syytteistä, JOS puhumme yksilöpäätöksestä, johon vaikuttavat tunteet jne. - zulujen kuningatar
huomio! kirjoitti:
Oletteko te, jotka jaoitte tuomioitanne etukäteen, "häkkiin se menee!", ja nyt jälkikäteen, "pääsi vapaaksi kun on julkkis ja rikas(?)", ajatelleet että MICHAEL JACKSON, EHKÄ MAAILMAN JAHDATUIN, VIHATUIN, EPÄILYTTÄVIN IHMINEN JULKISUUDESSA olisi ollut kenties pikkuisen helpompi tuomita syylliseksi niin ettei se olisi totta, kuin syyttömäksi niin ettei se olisi totta.
Media, yleinen mielipide, kaikki muukin oli syyllisyyden puolella alusta lähtien. Minun mielestäni lopputulos, johon on tultu osoittaa NIMENOMAAN JACKSONIN SYYTTÖMYYTTÄ. KOSKA KAIKESTA EM. SEIKOISTA HUOLIMATTA JURY TULI TULOKSEENSA!
YMMÄRRÄTTEKÖ? PÄHKINÄNKUORESSA: M. Jackson olisi ollut paljon helpompaa tuomita kuin vapauttaa syytteistä, JOS puhumme yksilöpäätöksestä, johon vaikuttavat tunteet jne.MJ ei ole ollut popin kuningas enää vuosikymmeneen.
Taitaa olla niin että Michael on luonut itsestään satuolennon, hän rakastaa olla marttyyri ja sadun hirviö, väärinymmärretty nero, itse viattomuus. Oliko hän todellakin niin naiivi että päästi kakarat hillumaan tilalleen sen ensimmäisen oikeudenkäynninkin jälkeen ?? Siis millaista uhkapeliä! Sanonpa teille jotain, minä olin ennen MJ fani ja suhtauduin kiihkeän höpsösti puolustellen idoliini - luonnollisesti, samalla tavalla kuin tälläkin palstalla lelettävät fanit. Nyt vanhempana ja vuosia myöhemmin kun olen saanut vähän "etäisyyttä" asiaan olen tullut siihen tulokseen että MJ ei ehkä todellakaan ole ihan kunnossa, en usko hänen tietävän oikeasta elämästä mitään, ehkä hän siinä satumaailmassaan todellakin uskoo voivansa tehdä mitä vaan... todellisuudentaju hämärtyy niin helposti. Hitostako me sen tiedämme millainen mies hän on. Kukaan meistä ei ole hänen lähipiirissään.
Henkilökohtaisesti epäilen että kyseessä on tällä(kin?) kertaa mitä ilmeisimmin rahastusyritys, mutta totuus on ettei sitä TIEDÄ meistä kukaan, ei fanit eikä vastustajat. Fanien usko ei ole totuus. Me emme tiedä onko hänellä yhteyksiä mafiaan, kenet hän milloinkin lahjoo jos lahjoo ollenkaan jne. Ihanko totta maailman rikkaimpiin poppareihin kuuluva mies on puhdas kuin pulmunen ??? Kyllä ei maailmasta lopu naiivius kesken.
Jenkkiläinen oikeuslaitos totesi hänet syyttömäksi, piste. Saman maan demokratia valitsi George W. Bushin presidentiksi. Amerikka on todella ihmeitten maa. En missään nimessä tuomitse Jacksonia syylliseksi sen enempää kuin syyttömäksi - niin ylimielinen en ole.
On asia erikseen kuinka MJ jaksaa elää tuon tahran kanssa. Ettekö te ymmärrä ? Vahinko on jo tapahtunut. Michael Jackson tullaan aina muistamaan "nerokkaana säveltäjänä jota syytettiin useammin kuin kerran lapsiin sekaantumisesta".
Ja Fanit, olkaa tekin fiksuja älkääkä haukkuko lapsellisesti tyhmäksi ja kusipääksi niitä, jotka esittävät asiasta mielipiteen joka eriää omastanne. Tämä on mielipidepalsta, ei Jackson-on-mahtava! -palsta.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154