Olen aika hyvin

bluepoem

Onnistunut vähentämään täälä käyntejäni...

Tänään myös uskoin löytäneeni syyn siihen miksi täälää käynti on ahdistavaa ( jos sitä tekee liikaa)

Täälä kirjoitaa vain ne joillaon liikaa aikaa.

Täällä mikään ei oikeasti mene "eteenpäin" vaan samaa mantran-omasita hokemista, jotta jaksaisi uskoa omiin ajatuksiinsa.

Miksi ihmeessä me kelaamme täälä näitä jutuja, eihän näistä useammista asioista voi täälä muuta kuin kirjoitaa.
Kuitenkin lähes kaikki aiheet on oikeasta elämästä siltä osa-alueelta että niiden eteen on tehtävä muuta kuin puhuttava.

JOs on yksinäinen ei varmaan ole mitän hyötyä täällä kertoa siitä kenlekään.
(täälä pydetään vaain olemaan ennakkoluuloton ja avoin)
JOs haluaa puhua tunteisaan peilata ajtuksiaan, pitää ystävä löytää oikeastaelämästä... täälä on vain keskustelijoita...jotka ei ole sama asia, ehkkkkkä siksi että täälä kaikki on anonyymeja eikkä siksi sitoudu mihinkään.

Tää on oikeesti ihan alkoholiiin rinnastettava valheellien vastausten suo.
Täälä ei kohdata oikeeta elämää.. vaan täällä kannustetaan toinen toistamme ,,riippumaan linjoilla ja vuoroin tukemaan ajatuksia jotka ei tuota oikeasti mitään muuta kuin uuden vastausen tai kysymyksen.

tällä'nen sammakko tällä kertaa ;(

22

1757

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jpntar

samoja ajatuksia on ollut minunkin päässäni viime aikoina..Aikaa ei ole enää tänne, ja live-elämä tuntuu jotnkin "todemmalta"..:)..kun ruutua töllöttää..:)tarpeeksi kauan, menee koko aika siihen. Eikä se kone anna vastakaikua:(

• tyllilintu

ja minä lopetankin kirjoittelun tämän illan päälle.

Ylihuomenna alkaa loma, tai perjantaina oileastaan ja siihen on hyvä katkaista turha ajan tuhlaaminen ja keskittyä avan oikeisiin tuttaviinsa, joita tapaa ja jotka tuntee.

Viime aikona olen kirjoittanut lähes joka ilta jotain ja sen ajan olisin kyllä voinut käyttää johonkin hyödyllisempään, näin ajattelen nyt.
        Toivottavasti eivät muut ole samaa mieltä sillä palstakeskusteluthan loppuisivat kokonaan, jos kaikki kyllästyisivät yht' aikaa.
        Hyvää kesää kaikille!
        Jospa vaikka syksyllä tapaamme vielä!

• jpntar
        tyllilintu kirjoitti:

Ylihuomenna alkaa loma, tai perjantaina oileastaan ja siihen on hyvä katkaista turha ajan tuhlaaminen ja keskittyä avan oikeisiin tuttaviinsa, joita tapaa ja jotka tuntee.

Viime aikona olen kirjoittanut lähes joka ilta jotain ja sen ajan olisin kyllä voinut käyttää johonkin hyödyllisempään, näin ajattelen nyt.
        Toivottavasti eivät muut ole samaa mieltä sillä palstakeskusteluthan loppuisivat kokonaan, jos kaikki kyllästyisivät yht' aikaa.
        Hyvää kesää kaikille!

ja jatkoa itsellesikin, Tyllilintu:))

• Tyllilintu
        jpntar kirjoitti:

ja jatkoa itsellesikin, Tyllilintu:))

mukavaa kesää ja kirjoittele palstalle!
        Minä lueskelen kyllä vielä joskus muiden juttuja, vaikka itse lopetin kirjoittamisen.

• (.)Y(.)
        tyllilintu kirjoitti:

Hyvää kesää kaikille!

lomapäiviä Tyllilintu.. :)))

Tule syksyllä, levänneenä takaisin.. :))

• Tyllilintu
        (.)Y(.) kirjoitti:

lomapäiviä Tyllilintu.. :)))

Tule syksyllä, levänneenä takaisin.. :))

Nyt on mukava mennä nykkunaan kun sain hyvän loman toivotukset ja 'paluureitti'
        palstakeskusteluun on auki.
        Sanonpa, vaikka tämä on taas siitä miesasiasta,olen syksyllä jo ....niin naimisissa :))
        Heipskuti hei ja kirjoitelkaa, minä luen joskus ja onkin kiva lukea miten kullakin menee!

• (.)Y(.)
        Tyllilintu kirjoitti:

Nyt on mukava mennä nykkunaan kun sain hyvän loman toivotukset ja 'paluureitti'
        palstakeskusteluun on auki.
        Sanonpa, vaikka tämä on taas siitä miesasiasta,olen syksyllä jo ....niin naimisissa :))
        Heipskuti hei ja kirjoitelkaa, minä luen joskus ja onkin kiva lukea miten kullakin menee!

ja toivottavasti, AurinkoiSEXI muodostuvaa kesää, tulevalle hääparille.. :)))

Näkyillään...

• Sani

Ei näkynyt sähköpostiosoitetta tuolla profiilissa.
      Monilla niitä näkyy olevan.
      Nimittäin, eikö sellainen toisi avoimmuutta lisää keskusteluun? Ei tarvisi ajatella, että lukijoita on satoja ja tuhansia..

Omaalla kohdallani myönnän, että joskus tulee duunipaikan koneelta kirjoitettua.. Tietenkin niin, ettei työt kärsi!

Tuota jpntarta ymmärrän tavallaan, hän antoi/antaa keskusteluihin varmaan enemmän kuin itse saa. (En tarkoita, että hän olisi ainoa aktiivisemmin kirjoittavista, jolle niin käy.)
      Ainakin, jos hän on avauksen tehnyt, juuri kukaan ei jää ilman vastausta.

• hyvä meiliossa:

paavo.pontto@luukku.com

Sinne voi net avoimet meilit laittaa ihan kelle vaan :))))

• hyvä meiliossa: kirjoitti:

paavo.pontto@luukku.com

Kas kun ei Kalle Kaheli ;)
        Ei vaan, eihän se nimi miestä pahenna jne..
        Ei ole avoimia meilejä mulla, mutta kerro toki kuka olet? Et varmaan tuo herra sininen, jolle mä olin viestin osoittanut??
        Mutta kiitos, kun kehuit meiliä, ei niitä koskaan liikaa 'satele'..kehuja siis..

• sani
        hyvä meiliossa: kirjoitti:

paavo.pontto@luukku.com

sähän kehuitkin omaa meiliäs etkä mun.
        No, se niistäkin kehuista ;()

• keskiyonkehraaja

TOTTA
      Surulla tunnustan.Hetken alkuhuuman jälkeen huomasin että se oikee elämähän on näiden seinien ulkopuolella.
      En minäkään millään pahalla, olen saanut täältä monta hyvää ystävää...Oikeitakin, eikä vain pelkkiä nimimerkkejä..

• Loistava.polku

Varmaan aika moni kirjoittelee täällä muun tekemisen lomassa, työpaikalta, niin kuin minäkin. Mulla on työ jossa joutuu välillä pakosta vahtimaan ja odottelemaan samalla kun istuu koneen ääressä. Kyllä tämä on minusta mukavampi vaihtoehto kuin seinien tuijottelu.

Kotonakin on kone, mutta eipä tulis mieleenkään täällä vapaa-aikaansa viettää......

• Marion.T

otan itselleni aikaa, ja olen koneella jonkin aikaa myös tällä puolella.
      Työni teen koneella, mutta omalla aikataulullani, ja kotoa käsin, joten palstalla käyminen on kiinni siitä onko töitä enemmän vai vähemmän.
      En katsoisi tätä miksikään pakkomielteeksi, ja aikaa on usein ihan liiankin vähän, mutta kun tuijottaa konetta muutenkin tuntikausia, on joskus ihan kiva piipahtaa katsomassa mitä palstalla tapahtuu.
      Kyllä täällä varmaankin on juuri niitä yksinäisiäkin, mutta uskoisin että melkein enemmän kuitenkin ihmisiä, jotka tulevat vilkaisemaan palstan sisältöä, eivätkä edes ota osaa kirjoitteluun.
      Näkeehän sen noista luetuista viesteistäkin, eihän täällä nyt läheskään noin usea kirjoittele, mitä viestejä luetaan.

• Bambse

Eihän tämä mitään ihmissuhteita korvaa, mutta kiva lukea mitä täällä milloinkin kirjoitellaan. Itse en voi töissä täällä hillua eli vapaa-aikaani täällä 'tuhlaan'. Jos sitä on riittämiin eikä ole mitään kiireellistä menossa, poikkean täällä. Pyrin muutenkin elämään niin ettei aina ole tuhannen tulimainen kiire :)))

nimim. ikuinen nautiskelija???

• Minä en koe keskustelupalstaa ihan noin turhauttavana.
      Luen ja kirjoittelen silloin, kun siltä tuntuu,enkä korvaa tällä toiminnalla mitään normaaliin kanssakäymiseen liittyvää...kai?

Pikemminkin tämä on minulle mieluinen lisä arkipäivääni, kun olette niin mukavia ihmisiä!

Aikaa minulla on kieltämättä vaikka muille jakaa - haluaisitteko ;)

• miettii myös

Niin, täällä on vain kasvottomia keskusteluja "ei kenenkään" kanssa.

• jpntar

jokainen antaa oman "panoksensa" muille omalla tyylillään..ja voi vain vaistota, millainen ihminen ruudun takana näpyttelee?

• kivaa, jaksaa tänne kirjoitella.Itse pidin muutaman kuukauden tauon tuossa välillä, mutta sitten olikin jo taas kiva palata palstalle.

Tämä on siitä mukava kommunikointimuoto, että voi samalla tehdä muutakin,jos nyt ei ihan kokoaikaa ruutuun tuijota.

Ei täältä monikaan niitä ihan oikeita ihmissuhteita löydä, mutta eri nikkien persoonallisuudet kyllä kiehtovat, ja on hauska lukea, mitähän tuokin ja tuokin on jostain asiasta mieltä.
      Ja monet huumoripläjäykset piristävät kummasti näin yksineläjän iltoja.

Pidä taukoa ja palaa jälleen kun tuntuu huvittavan...:))

• Lyyli-Sisko

on, kun ei ota liian vakavasti. Näin aloittelijana mielestäni täällä on mielenkiintoisia juttuja ja tuntuu mukavalta keskustella niistä. Aina kun ei voi kavereille soittaa, mies on reissussa ja lapset vaativat olemaan kotona, niin tämä on hyvä vaihtoehto saada jotakin aikuista juttuseuraa. Kyllähän tämä tv:n voittaa mennen tullen.

Lisäksi olen joutunut miettimään kirjoitustekniikkaani. Vaikka kirjoittaminen on osa työtäni, niin tämä on niin erilaista. Uskon siis oppivani ajan myötä täydelliseksi nettiväittelijäksi ja piilotajuisten merkitysten luojaksi :) Niin ja tietenkin hymiöiden käyttäjäklsi DDD)))

• (.)Y(.)

onkin, kun suhtautuu huumorilla.. ;))
        Tämä palstalla on, tosiaan mukavampaa, kuin TV:n tarjonta.. ;))
        Tämäkin on yksi tapa, kommunikoida toistemme kanssa, sillä jokaisen kirjoituksen takana, on ihminen eikä automaattivastaaja.. ;))

Ai, sinullakin on, tuollaisia ajatuksia?.. ;)
        Välillä tosiaan, joutuu miettimään, miten kirjoittaa, ettei tule esim. väärinymmärretyksi.. ;)) Vaikka, kai niinkin käy, vaikka yrittääkin välttää, ettei siten tapahtuisi.. :(
        Toinen juttu minkä, olen itsestäni huomannut, että kirjojen (romaanien) lukeminen, on jäänyt tyystin pois.. ;) Tilalle on tullut, valtava tiedonjano vähänkin, mieltäni askarruttavista ja kiinnostavista asioista.. ;) Netistä kaivan äkkiä, tietoa ko. asiasta ja olen taas vähän viisaampi.. toivottavasti?.. :DDD
        No, sitten kun kyllästyn, täällä notkumiseen, niin lopetan kokonaan.. ;)) Ja, alan taas lukemaan kirjoja.. :DDD

• Sani
        (.)Y(.) kirjoitti:

onkin, kun suhtautuu huumorilla.. ;))
        Tämä palstalla on, tosiaan mukavampaa, kuin TV:n tarjonta.. ;))
        Tämäkin on yksi tapa, kommunikoida toistemme kanssa, sillä jokaisen kirjoituksen takana, on ihminen eikä automaattivastaaja.. ;))

Ai, sinullakin on, tuollaisia ajatuksia?.. ;)
        Välillä tosiaan, joutuu miettimään, miten kirjoittaa, ettei tule esim. väärinymmärretyksi.. ;)) Vaikka, kai niinkin käy, vaikka yrittääkin välttää, ettei siten tapahtuisi.. :(
        Toinen juttu minkä, olen itsestäni huomannut, että kirjojen (romaanien) lukeminen, on jäänyt tyystin pois.. ;) Tilalle on tullut, valtava tiedonjano vähänkin, mieltäni askarruttavista ja kiinnostavista asioista.. ;) Netistä kaivan äkkiä, tietoa ko. asiasta ja olen taas vähän viisaampi.. toivottavasti?.. :DDD
        No, sitten kun kyllästyn, täällä notkumiseen, niin lopetan kokonaan.. ;)) Ja, alan taas lukemaan kirjoja.. :DDD

kun välillä live-elämässäkin tulee ymmärretyksi erilailla kuin on tarkoittanut.. asia on silloin paljon helpommin korjattavissa. Usein ihmisetkin myös tutumpia, ja väärinkäsityksen voi korjata heti.
        Täällä se vaatisi ehkä viestiä viestin perään, ja silti voi jäädä toiselle erilainen ajatus, mitä on itse tarkoittanut.
        Ja kun vielä ottaa huomioon ilmeet ja eleet.
        Kait sitäkin on tutkittu, niiden osuus lienee melko suuri.

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7340
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3604
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      372
      1988
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      165
      1826
    5. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1479
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1401
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1300
    8. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1257
    9. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    10. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1164
    Aihe