katsoitko tiistai-iltana punaisen langan mitä se herätti sinussa? minussa ainakin sen että, olen osannut ottaa niin rennosti että en ole liian ankara itelleni,se ilmenee esim. vaikka olisi tiskit tiskaamatta, niin voin ottaa rentouttavan kirjan ja maaten lukea sitä, kaipa ne tiskit myöhemminkin ,saa tämä oli vain arkinen asia, mutta pitää antaa myös itelleen aikaa.että jaksaa huomiseen;))))
punainen lanka
8
653
Vastaukset
- jpntar
....aihe oli hyvä tällekin päivälle! Tänä päivänä meidän pitäisi entistä enemmän pitää huolta itsestämmekin. Sitä ei vain tule pysähdettyä..:)Aika työntää eteenpäin..
Siinäpä se onkin, että jaksaa sitten paremmin, kun huilii:))) - Marion.T
peruslaiskana, osaan ottaa asiat iisisti eikä verenpaine nouse turhasta :))
Ei se elämä muutamaan "villakoiraan" sängyn alla lopu :)) ja mieleeni tuli heti tuo "sairastui vahvuuteen"-termi. Miksi meidän kaikkien pitää yrittää olla niin hemmetin vahvoja ja näytellä pärjäävämme, kun yksinkertaisesti voisi sanoa , että "tämä on minulle liikaa" tai "tätä en jaksa".Ja antaa itselleen aikaa vaan olla...apua ..nyt tuli pientä itsetilitystä, mutta tuo ohjelma sai ajattelemaan omaakin jaksamista.:(
- Lyyli-Sisko
mutta olen itsekin miettinyt mainitsemaasi heikkouden näyttämistä. Olen tullut siihen lopputulokseen ettei ainakaan työkavereille kannata niitä näyttää, koska kaikkea heikkouttasi voidaan käyttää joskus hyväksi ja lyömäaseena. Yhden kipeän haavani paljastin heille vahingossa ja osa suhtautui siihen vetämällä lisää mattoa jalkojeni alta. Se loppuosa työkavereistani tuki minua (ystäviä, siis?).
Ei kai täällä pärjää muuten kuin näyttelemällä vahvaa. Kaipa sitä rooliinsa samaistumalla oppii myös vahvaksi. Lyyli-Sisko kirjoitti:
mutta olen itsekin miettinyt mainitsemaasi heikkouden näyttämistä. Olen tullut siihen lopputulokseen ettei ainakaan työkavereille kannata niitä näyttää, koska kaikkea heikkouttasi voidaan käyttää joskus hyväksi ja lyömäaseena. Yhden kipeän haavani paljastin heille vahingossa ja osa suhtautui siihen vetämällä lisää mattoa jalkojeni alta. Se loppuosa työkavereistani tuki minua (ystäviä, siis?).
Ei kai täällä pärjää muuten kuin näyttelemällä vahvaa. Kaipa sitä rooliinsa samaistumalla oppii myös vahvaksi.pitäisi yrittää säilyttää aina se sisäinen lapsi ja sen lapsen herkkyys.
Se on kyllä vaikeaa, koska ei halua itsellenkään myöntää tarvitsevansa joskus muiden ihmisten apua. Ja tuohon vahvuuteen voi todellakin sairastua.Minulle melkein kävi niin ..toivottavasti olen ottanut opikseni..:))- (.)Y(.)
satuin näkemään, siitä ohjelmasta.. ;))
Toivottavasti tulee, joskus uusintana.. :)
Harmitti, kun en nähnyt kokonaan.. :(
Aikamoisia suorituspaineita, jos puhdas lusikkakin, ehditään korjata pois pöydältä, tiskiin, ennenkuin toinen on, edes ehtinyt syödä.. :(
Liiallinen vahvuuskin, voi muodostua sudenkuopaksi... - sunnuntaina
(.)Y(.) kirjoitti:
satuin näkemään, siitä ohjelmasta.. ;))
Toivottavasti tulee, joskus uusintana.. :)
Harmitti, kun en nähnyt kokonaan.. :(
Aikamoisia suorituspaineita, jos puhdas lusikkakin, ehditään korjata pois pöydältä, tiskiin, ennenkuin toinen on, edes ehtinyt syödä.. :(
Liiallinen vahvuuskin, voi muodostua sudenkuopaksi...uusintana
- (.)Y(.)
sunnuntaina kirjoitti:
uusintana
tiedosta.. :))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577340Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393604Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3721988Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861479
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631257Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164