FF5

Jontzu88

Miten hemmetissä voin voittaa sen Omniscient:in siellä fork towerissa kun se tekee joka iskun jälkee aina sen returnin?? kiitos etukäteen.. huomautan vielä että peli on emulaattorilla ja olen savettanut siihen teksteihin ennen pääkkii!!??

3

195

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taisi olla niin, että kaikki fyysiset iskut aiheuttivat tämän returnin. Eli olet aika lailla kusessa, jos hahmosi ovat esim knight, ninja tai monk, ja olet tallettanut niin, että et voi vaihtaa luokkaasi. Muussa tapauksessa reflect päälle ja heität vahvimpia loitsuja. Lopulta bossi heittää Flaren, mutta jos reflect on edelleen päällä, kimpoaa se sinun eduksesi.

• Jontzu88

noin mä vähän arvelinkii.. mulla nimen omaan on pelkkiä iskijöitä enkä voi vaihtaa classii enää :/ no.. paska säkä.. ei voi minkää.. kiitos kumminkin :) nyt tiedän jatkossa miten tehdä

• Jontzu88
        Jontzu88 kirjoitti:

noin mä vähän arvelinkii.. mulla nimen omaan on pelkkiä iskijöitä enkä voi vaihtaa classii enää :/ no.. paska säkä.. ei voi minkää.. kiitos kumminkin :) nyt tiedän jatkossa miten tehdä

enhän mä ollukkaa savettan sillee etten vois vaihtaa ammatteja :) kiitos neuvoista, ne auttoivat :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      87
      3217
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      2917
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2435
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2273
    5. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      74
      2179
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      2026
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1616
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      19
      1593
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1440
    10. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      32
      1423
    Aihe