on kadonnut linjoilta kun ulkomailta kommentointi on suljettu. Paljastuivat tässä bottihässäkässä samalla. Heheheh hee ! Turhaan yrittävät takaisin.
Muutama Pietarin Trolli
11
136
Vastaukset
Niinpä.
- Anonyymi
Putleri joutuu lomauttamaan trollit. Buahahahaha haa !
Tämä on ollut tiedossa jo toistakymmentä vuotta. 😒
- Anonyymi
Miten nämä ketjut ovat muuttuneet siitä, kun Venäjän trollit on poistettu?...En huomaa mitään eroa.
- Anonyymi
Sitä Kremlin kääpiötä ei kannusteta enää.
- Anonyymi
"Aina minä oon teidän Ilmaria kehunu - jokohan naaapurin lato on palanu?!
- Anonyymi
Aijaa, no menestystä kuplaan.
- Anonyymi
Menestystä kilometritehtaalle !
- Anonyymi
Päivän uutisessa on, että Amerikka on Ukrainassa tekemässä kahden välistä turvatakuuta.
Onko Englanti, Irlanti ja muut länsimaat vetäytyneet turvatakuista? - Anonyymi
Ei todellakaan, kaikilla mailla on oma resurssien mukaan tehty sopimus.
- Anonyymi
Tarkoitin kylläkin Budapestin-sopimusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577250Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243418Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1581719Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3181682- 841375
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631227Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2491217- 811144