Olisi fantastista saada kolmelta mieheltä mulkkua yhtä aikaa pyllyreikään, pimppiin ja suuhun. Minkähän lainen asento pitäisi olla, että kolmella onnistuisi ? Tällaisesta siis haaveilen, mutta onko se mahdollista ? Varmasti tunne olisi mahtava. Miten saada pylly niin liukkaaksi, ettei sinne pano aiheuttaisi kipua ?
Onnistuisiko tällainen ryhmäseksi ?
4
1054
Vastaukset
- Anonyymi
Se onnistuu niin että yksi mies makaa selällään. Sinä ratsastat hänen päällään. Toinen mies työntää kullinsa suuhusi ja kolmas mies työntää takaapäin peräsuoleesi.
Anuksen saat rennoksi harjoitellessa sen kanssa. Hanki ensiksikin laadukasta liukastetta. Toiseksi hanki kaksi anuatappia pieni ja isompi.
Hanki noiden lisäksi myös anaalidildo. Tavallinen dildo ei käy, koska anaalidildossa täytyy olla jokin stoppari, niin ettei se luiskahda perseeseen sisälle.
Ensiksi dormeta oerse kunnolla liukasteella märäksi. Sen jälkeen työnnä pieni tappi sisään ja tee päivän askareita parin tunnin ajan. Sen jälkeen vaihda isompaan tappiin ja jarka päivän töitä.
Illalla harjoittele dildolla itseksesi ja masturboi omasn tahtiin. Tee tuota joka päivä ainakin viikon ajan. Muista myös lisätä liukastetta, erityisesti dildoleikkien aikana.- Anonyymi
Hyvät ohjeet!
Tuohon ei ole juuri lisättävää.
Hienosäätöä voit itse tehdä sillä tavalla kuin se sinulle parhaiten sopii.
- Anonyymi
Kyllä se olisi mahdollista ja voisin tulla kolmanneksi. Mistäpäin olet ja ikää, kokoa,ym. Nautitaan sitten ja saat tyydytyksen.
Voin sanoa, että se on upeaa. Mutta lisäisin vielä kokeiluun kaksi kullia pilluun. Se on ihan parasta. Niin kiimasta. Olisin mielelläni mukana… vaikka neljäntenä 😉
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577310Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393577Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3651937Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641805- 861449
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841391- 911290
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247- 811154