Elämän kauhein kohtalo on joutua TE virkapummiksi

Anonyymi-ap

Päivät kuluvat loisiessa ja koko ajan on tiedät, että varastat verovaroja. Sinähän et tee mitään tuottavaa työtä, oleskelet muiden siivellä.

Usein TE virkailijat ovatkin tukityöllistettyjä pitkäaikaistyöttömiä, jotka eivät pääse oikeaan työpaikkaan.

16

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vaatii vakavia mielenterveysongelmia.

• Anonyymi

Ai että kirjoittaa ton viestin?

• Anonyymi

Kyllä, jaksaa vuosikausia tänne availla noita älyvapaita ketjujaan, taitaa olla palstan mode kun tähän floodaukseen ei puututa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä, jaksaa vuosikausia tänne availla noita älyvapaita ketjujaan, taitaa olla palstan mode kun tähän floodaukseen ei puututa

Näköjään sähköhoitoa ei anneta tarpeeksi

• Anonyymi

Sadistinen + despoottimainen luonne on vaatimus ja ihmisten kyykyttäminen on nautinto näillä bulvaaneilla

• Anonyymi

Ovat varmaan tulleet suoraan suljetulta kuntouttavaan työharjoitteluun.

• Anonyymi

TE-virkapummit ovat alinta ja alhaisinta persekuonaa.

• Anonyymi

Sanoi rutiköyhä puistojen mies

• Anonyymi

TE-toimistot ovat samanlaisia huijaripuljuja kuin Työkanavakin oli. Koko toiminnan tarkoitus on elättää virkapummeja. Todella kallista rehellisille veronmaksajille.

• Anonyymi

Demari- ja vasemmistopellet pöhöttäneet TE-sektorin kuin pullataikina. Eivät edes välitä työpaikkoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Demari- ja vasemmistopellet pöhöttäneet TE-sektorin kuin pullataikina. Eivät edes välitä työpaikkoja.

Henkilökunta on niin piloilla, että he eivät edes käsitä olevansa tyhjäntoimittajia ja pelkästään haitaksi rehellisille veronmaksajille.

• Anonyymi

Menes lorviapina vetämään happea välillä, jutut on taas levotonta synkkää yksinpuhelua

• Anonyymi

Olen jo 17 vuotta lorvinut ja vetänyt happea. Ei ole ollut ainuttakaan työtehtävää vielä.

t. TE asiantuntija

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen jo 17 vuotta lorvinut ja vetänyt happea. Ei ole ollut ainuttakaan työtehtävää vielä.

t. TE asiantuntija

Surkeaa porukkaa loisimassa verovaroilla.

• Anonyymi

Noniin ja sitten kostella kaikille sieltä käsinkosketeltavasti melkeen.

• Anonyymi

Höpö höpö

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1264
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1118
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      840
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      834
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      770
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      705
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60