Onko kokemuksia reunuspäivänkakkarasta migreenin estoon, myydään Glitinum nimellä mm. apteekissa. Onko ollut apua?
Glitinum/reunuspäivänkakkara kokemuksia
4
3580
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole kokemusta, mutta kovin epäluuloisesti suhtaudun. Miksi aloittaisi syömään kun 3kk pidempään ei saa kuitenkaan syödä..
- Anonyymi
Mulla migreeninestoon lääkitys ja on paljon halvempi kuukautta kohden kuin tuo.
- Anonyymi
On ainakin mulla auttanut. Aiemmin vkottain ollut kohtauksia ja nyt ei ole 2 kk ollut ainoatakaan. Ihana jos tästä pysyvä apu.
- Anonyymi
Oon kärsinyt migreenistä yli 20 vuotta ja kokeillut kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Ajattelin että eikai tästä haittaa ole ja päätin kokeilla.. Ihmetys oli suuri kun tämä auttoi merkittävästi!! Vieläkin olen ymmälläni tän tehosta kun monet reseptilääkkeetkään auttaneet ennen tätä! Oon pystynyt vähentää triptaanien käyttöä ehkä 50-60%. Ja ennen kun migreeni oli krooninen jouduin käyttämään paljon triptaaneja ja mulla oli särkylääkepäänsärkyjäkin, mutta nyt ei ole enää😊👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 70840
- 48834
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60679
- 52647
- 50645