...sillä alkoholi vapautuu lähikauppojen hyllyille.
Isukin ei tarvitse muistaa ruokaostoksia lainkaan, vaan kunhan tuo juomista koko perheelle niin suomimiehen elo jatkuu hyvin.
Muutamien olutlitrojen jälkeen voi aloittaa lasten kasvatuksen ja vaimon koulutuksen tottelevaisuuteen.
Perheen tulevaisuus näyttää hyvälle kun isukin ei tarvitse ajella pitkiä matkoja juomiensa perään, eukkokin nuolee haavansa kun hoitoa ei saa läheltä, eikä kaukaa.
Kaikki pyhät ja aatotkin saa alkoholia lähikaupasta. Joskus oli pakko jättää ostamatta kun Alko saattoi olla kiinni. Onneksi Hallitus järjesti asiat.
Sitä kun ollaan niin fiinejä, hallituksen eliitissä, ollaan oikein viinien ja oluiden tuntijoita.
Kiitos hallitus, kyllä meillä rahvaalla on kaikki hyvin.
Alkoholihan on kuin lääke, kukas sitä muuta kaipaakaan.
On meillä upea hallitus
HALLITUS ON PRRHEIDEN YSTÄVÄ...
Anonyymi-ap
2
114
Vastaukset
- Anonyymi
Peräkylän jollekin saa helpolla lärvit,ihan lähikaupasta!
- Anonyymi
Äänten maksu kylien juopoille!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 952006
- 571939
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351