Oikeustasoni muutettiin lastensuojelussa - paiskasin luurin johtavan sosiaalityöntekijän korvaan
Minulla on ollut tällainen ilme suunnilleen viimeisen 15 minuuttia. Tai 20 minsaa. Tällainen mieliala. Klo 9.15. johtava sosiaalityöntekijä sanoi "täällä on tämä... lastensuojelusta". Siitä on jo 25 min. Mutisin itsekseni, what the fuck do you want with me now. Hän sanoi, anteeksi?! Kuulosti juuri sellaiselta ylipirteältä, liian nuorelta virkaansa, ylipätevältä ja byrokraattiselta. Hän soitti heti uudelleen ja laitoin luurin korvaan. Olen miettinyt sitä melkein puoli tuntia, että mitähän se mahtoi olla. Sillä ei ole oikeasti mitään väliä, koska minä näen, jos se on myönteistä ja minä näen, jos se on kielteistä. Lastensuojelun työntekijät ovat vaarallisia. Minä en voi antaa heidän havainnoida tai arvioida itseäni. Minä olen sanonut johtavalle sosiaalityöntekijälle 8.1.2024, että poistakaa rajoituspäätökseni ja vastataa kirjeisiini. Hän kieltäytyi. Kirjeisiin vastaaminen on periaatteessa jo mahdotonta tässä diplomaattisessa tilanteessa, koska minä en lue niitä enää. Se on todennäköisesti sitä, että onnistuin yhdistämään kai Robloxin siten, että siinä on ääniominaisuudet. Olen tunnistautunut passilla. Voin laittaa mikrofonin päälle silloin, kun Toivo kutsuu minut peliin. Pelaaminen on kielletty siitä huolimatta, että tulin peliin siksi, että Toivo ei pelaisi liikaa. Hauska aika isän kanssa motivoi Toivoa noudattamaan tunnin rajoitusta, jonka minä keksin. Nyt Toivolla on ajanottokello tunnin kohdalla pakkokodissa. Yhdessä pelaaminen kiellettiin sillä perusteella, että minulla on rajoituspäätös. Sosiaalityöntekijä ei siis palkinnut minua siitä, että sain Toivon suostumaan tunnin peliaikaan päivässä vaan rankaisi minua siitä, että rikoin hänen rajoituspäätöstään. Siksi myöskään mikin käyttö ei ole laillista. Kielteinen viesti olisi ehkä se, että Toivolta viedään puhelin pois siksi, koska olen puhunut pelissä. Tai sitten johtava sosiaalityöntekijä haluaa pyytää minua suullisesti olla puhumatta Toivolle mikillä. Tai sitten kuukausittainen valvotussa pakkokopissa on peruttu tai siirretty kerran kahteen kuukauteen. Tai sitten viikkopuhelu on lopetettu. Sen takia, koska minä puhuin Toivolle Robloxissa vähän aikaa kerran eilen. Tunnin peliaika oli jaettu kahteen osaan ja toisella kerralla Toivo kutsui minut ja hän oli 10 minuuttia pelissä. Puhuin hänelle silloin. Toivo meni pois linjoilta oltuaan ensin jopa viisi minuuttia ulkona pelistä ollessaan samalla linjoilla. Se oli niin kauan. Luulen Toivon olleen autossa, jossa pakkovalvovat kuulivat ääneni ja sanoivat "hei, miks siellä on isä ääni? Eihän nyt ole puheluaika". Toivolta otettiin puhelin pois ja hän itki siellä. Nyt johtava sosiaalityöntekijä soittaa minulle vain sanktioidakseen siitä. Minun pitäisi sanoa Toivolle, että hän saa kutsua minut peliin vain silloin, kun kukaan ei ole lähettyvillä. Silloin voisin puhua Toivolle. Minähän en tiedä, että joku kuuntelemassa. Toivo ei voi puhua minulle, koska hänellä ei ole passia. Minulla ei ole mitään syytä ajatella, että siinä olisi mitään myönteistä, että esimerkiksi rajoituspäätös poistetaan, tehdään pyytämänäni kesäpäivä. Niin kuin Toivo haluaa asua kotona, mutta ei saa. Se on joko sitä valheellista arviointia tai sanktioita kontrollin rikkomisesta. Tässä ei ole mitään mahdollisuutta. Ainoa toimijuus minulla on tässä tilanteessa niiden valvottujen pakkokoppitilanteiden lisäksi on ajaa poliittisesti perhelaitosta, joka estää sosiaalityöntekijöitä erottamasta vanhempia ja lapsia ja valehtelemasta, koska siellä on dialoginen vuorovaikutus.
Jos se on myönteistä, niin se avaa mahdollisuuksia. Se on parempi. Kuten kirjoitin heille, että on parempi, kun Toivo saa puhua 20 minuuttia eikä 10 minuuttia viikossa isän kanssa. Jos on kielteistä, niin en ole ainakaan altistanut itseäni sille symboliselle väkivallalle ja lässytykselle, että johtava sosiaalityöntekijä sanoo minulle verbaalisesti puhelimessa, miksi ja mitä hän tekee minua vastaan. Sitten ruikuttaisin, että älä tee sitä, en ole ansainnut tätä, te olette käsittäneet väärin, olette valehdelleet ja keksineet nämä asiat, johon hän vastaisi, että valitettavasti se nyt vain on niin.
Ei, se ei ole siitä Robloxista, koska he ovat yrittäneet lähettää ensin kirjatun kirjeen K-markettiin, jota minä en ole hakenut ja sitten paperikirjeen, jonka heitin roskiin. He ovat yrittäneet tavoittaa minua kaksi viikkoa. Roblox oli eilen. Jos he yrittävät tavoittaa minua, niin se on jonkun sanktioinnin takia, he valehtelevat ja käyttävät sanktioita kontrollinsa toteuttamiseen. Ei ole mitään muuta, mitä he tekisivät. Siihen minä luotan. Jos he poistavatkin sanktioita, tekevät poikkeuksen kesäpäivästä tai kotikäynnistä tai laitoskäynnistä, niin se avaa mahdollisuuksia.
Myös se on mahdollista, että johtava sosiaalityöntekijä ilmoitti minulle kieltävänsä jo kohta kolme vuotta olleet aamu- ja iltaviestit Toivolle siksi, koska pakkolaitoksen naispuolinen johtaja ei halua niitä. Se on kiusallista
Oikeustasoni muutettiin lastensuojelussa - paiskasin luurin johtavan sosiaalityöntekijän korvaan
7
255
Vastaukset
- Anonyymi
On väärin että syydät oman sairautesi Toivon harteille. Hae mies apua ongelmiisi ja kykenisit ehkä joskus olemaan vielä isä Toivolle. Onko muutenkaan hyvä mieli kun itketät huviksesi lapsi raukkaa.
- Anonyymi
Olet väärässä. Toivo pitää palauttaa Teemun kasvatettavaksi välittömästi.
- Anonyymi
Meemu ei kykene huolehtimaan mistään elollisesta olennosta! Muutaman akvaariokalan voisi kokeeksi ehkä antaa- todennäköisesti riitaantuisi niidenkin kanssa ja saisi eläintenpitokiellon!
Onneksi Suomessa on vielä toimiva lastensuojelu!- Anonyymi
Toivo pitää palauttaa Teemulle!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivo pitää palauttaa Teemulle!
Onneksi lapsi ei enää koskaan palaa Meemulle! 12v päästä lapsen huostaanotto loppuu, kun hän on jo täysi-ikäinen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi lapsi ei enää koskaan palaa Meemulle! 12v päästä lapsen huostaanotto loppuu, kun hän on jo täysi-ikäinen!
Itsellä peukut pystyssä että jonkin käänteen kautta Toivo palaisi pian Teemulle että Teemu kerkeää vielä kasvattaa Toivon omaan tyyliinsä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itsellä peukut pystyssä että jonkin käänteen kautta Toivo palaisi pian Teemulle että Teemu kerkeää vielä kasvattaa Toivon omaan tyyliinsä!
Mielipuolisen autistin, joka hakkaa kaupan kassatyttöjä ja tekee koulussa sosiaalisia kokeita aseella?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1103590
- 633216
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342714- 832523
- 852458
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j422144- 972103
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil501752Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221730- 121706