Poliisi valvoo nopeuksia ohareilla

Anonyymi-ap

Tänään taas monta onnetonta oli ajellut poliisin rahastusratsiaan Lapinlahden ja Siilinjärven välillä siihen vanhempaan ohituskaistaan.

Muutama viikko sitten maastopukuinen poliisi pylvään takana käsiojossa ja nyt oli sentään jo mopo ajettu, kun ekasta kerrasta tuli pahaa palautetta poliisille että liikenneturvallisuuden valvomisen kanssa ole mitään tekemistä sillä valvomisella. Poliisin pitää näkyä ja ennaltaehkäistä jo läsnäolollaan, mutta nykyään ne piiloutuvat ja ei ennaltaehkäisevää vaikutusta ole. Rahaa keräävät herrojen saunailtoihin ja seurattiin aitiopaikalta,.niin poliisin siviiliauto ajeli edestakaisin useita kertoja pelkästään provosoiden ajamaan muita ylinopeutta tänään siinä kohtaan. Se auto ei siis pysäyttänyt ketään, vaan otti hirveitä kiihdytyksiä ajaen toisten puskureihin kiinni.

Ohitustilanteessa 90% on turvallinen hetkellinen ylinopeus turvallisella alueella ja näitä kohtia valvotaan ja suurin osa kolareista sattuu liian suuresta tilannenopeudesta mutkassa. Niin jokin ei tässä täsmää. Netissä tosin näitä keskustelee niin poliisin/valtion trollit huutelee tosin muuta netissä täällä puolustaakseen heidän tapoja hoitaa juttuja. Venäjällä osataan sama mielipide harhauttaminen niin myös täälläkin.

Sai kyllä nauraen ajaa ohi kansainvälinen merkki pystyssä kun ei poloiset saa minulle edes sakkoa kirjoitettua vieläkään. Herrojen kätyrit.

3

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heheh meinasi naurattaa eilen kun eilen ajoin molempiin suuntiin, niin sama poliisin ylinopeuden provosointi harmaa farkku auto lähti perään pysäkiltä ja hapetti puskuriin kiinni varmaan turvattomasti ja laittomasti 150-160km/h.
      Ajeli puskurissa kiinni tutkaan asti ja kääntyi sivutielle tekemään uukkarin uutta uhria varten.

Siis oikeasti tälläistä on nykyaikana poliisin mielestä oikeaa liikennevalvontaa?!?!?

• Anonyymi

Jos noin on tapahtunut niin tuo on vielä pientä harmia tuo.

• Anonyymi

Sehän on jo rahastusta josta ei pääse yli eikä ympäri, jos sanktio kohdistuu nimenomaan taloudelliseen sanktioon eli rahaan. Muitakin keinoja on yllin kyllin, mutta rahaa halutaan kerätä jo ennestään köyhiltä tieten tahtoen.

Poliisihan ei välitä ihmisen ahdingosta ja olihan jokin vuosi tehty tutkimus, että poliisissa on eniten tunteettomia psykopaatteja. Itse en ota kantaa asiaan, kun en ole ollut heidän kanssa tekemisissä. Eikä kiinnosta ollenkaan sen ammatin edustajien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1234
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1088
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      814
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      810
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      760
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      677
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      662
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60