parlamenttihommat ole sen juttu vaan se on käsillä tekijä.
Tällä kertaa se tosin yrittää sitoutumattomana pienen pilipalipuolueen listoilta, koska persut antoi kenkää. Teukka pääsee luultavasti taas sahurin hommiin.
Miksihän se Hakkarainen yrittää taas ängetä europarlamenttiin vaikka on itsekin myöntänyt, ettei
5
135
Vastaukset
- Anonyymi
Kun se hillotolppa on niin makea.
- Anonyymi
On persutkin olleet joskus "pieni pilipalipuolue". Ei se parissa vuodessa kasvanut nykyisen kokoiseksi. Yrittihän Soinikin monta kertaa eduskuntaan ennen kuin pääsi läpi Halmeen vanavedessä.
Puolue josta hakkarainen yrittää läpi on VAPAUDEN LIITTO.- Anonyymi
Tämä "Vapauden liitto" on näitä katoavia pellepuolueita joista ei muutaman vuoden päästä kuulla enää mitään.
Liikaa foliohattuporukkaa tuossa jengissä.
Ei jatkoon.
- Anonyymi
Mistä saa noin hyvää liksaa ja kulukorvauksia työstä jossa ei tarvinnut tehdä käytännössä mitään. Kyllä Persu osaa ja tietää.
- Anonyymi
Helvetin hyvä ettei sitä valittu enää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351