Miksi ihmiset pilaavat itsensä ottamalla tatuointeja näkyville paikoille? Varsinkin naaman ja kaulan tatuointi on Porissa katukuvan perusteella tosi yleistä.
Olen liikkunut paljon muualla Suomessa ja kyllä, ei muissa kaupungeissa niin suuri osa kaupunkilaisista ole naama- ja kaulatatuoituja.
Ja mikä tuohon ajaa? Saako sillä jotain katu-uskottavuutta ja muiden arvostusta kun naama on täynnä tuherruksia? Huoliiko kukaan edes töihin sellaisten jälkeen?
Naama- ja kaulatatuoinnit
64
955
Vastaukset
- Anonyymi
Toivottavasti näitä oksettavia maalitauluja ei palkata ainakaan terveydenhuoltoon, eikä muillekaan palvelualoille. Yksi tällainen apinannäköinen törkyturpaämmä roikkuu kyllä remppatorinmainoksessa telkkarissa-YÖK.
- Anonyymi
Porissa aika monella sote-alan työntekijällä on näkyviä tatuointeja. Pitänyt varmaan laskea vaatimustasoa että saadaan työpaikat täytettyä.
Lähihoitajaksikin pääsee nykyään ihan kuka tahansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porissa aika monella sote-alan työntekijällä on näkyviä tatuointeja. Pitänyt varmaan laskea vaatimustasoa että saadaan työpaikat täytettyä.
Lähihoitajaksikin pääsee nykyään ihan kuka tahansa.Ei tosiaanka pääse, pitää olla ammattikoulusta kolmevuotinen tutkinto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tosiaanka pääse, pitää olla ammattikoulusta kolmevuotinen tutkinto.
Ja sinne pääsee kuka tahansa. Nekin joita ei muualle huolita.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tosiaanka pääse, pitää olla ammattikoulusta kolmevuotinen tutkinto.
Siivoojallakin on tutkinto. Ja senkin saa suoritettua kuka tahansa.
Muistan kun yläkoulun lopussa ne vitosen tytöt ohjattiin hakemaan lähihoitajakoulutukseen. Ihan siksi, että ei niiden surkealla keskiarvolla olisi asiaa lukioon eikä edes ammattikoulun muille linjoille.
Lähäreistä on pula ja siksi sinne otetaan kuka vaan. Se tietysti tuo näitä lieveilmiöitä kun sinne pääsee täysin alalle soveltumattomiakin tapauksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siivoojallakin on tutkinto. Ja senkin saa suoritettua kuka tahansa.
Muistan kun yläkoulun lopussa ne vitosen tytöt ohjattiin hakemaan lähihoitajakoulutukseen. Ihan siksi, että ei niiden surkealla keskiarvolla olisi asiaa lukioon eikä edes ammattikoulun muille linjoille.
Lähäreistä on pula ja siksi sinne otetaan kuka vaan. Se tietysti tuo näitä lieveilmiöitä kun sinne pääsee täysin alalle soveltumattomiakin tapauksia.On niistä niin kova pula että opinnot saa suoritettua riman alitsekin, ihan harkinnalla menee eli apukoululaisia päätyy alalle.
Kaikenlaista ceepparia, narsua ja nistiä pääsee sitten koteihin hiippailemaan.
- Anonyymi
Tatuoinneilla ei ole mitään sanomaa, pelkkä muoti ilmiö joka menee ohi kuten kaikki muutkin muoti-ilmiöt.
Tatuoinneista tulee muodostumaan ongelma, kun trendi menee ohi ja tatuoimattomuudesta tulee se mikä on in.
Näin tulee aivan varmasti käymään, jo nyt on selvästi herännyt ilmapiiri, jossa tatuoimattomuus koetaan tuovan enemmän arvostusta.
Seuraava vaihe tässä busineksessa on, kun tatuointeja aletaan yrittää jotenkin poistaa ainakin näkyvistä paikoista.- Anonyymi
Se on totta, että tosi monella näkyy nykyään tatuointeja. Totta on myös se, että monella niitä ei ole ole. Ehkä olen vanhakantainen, mutta tatuoinnit eivät ole minun juttuni.
Minun nuoruudessani päänsä ajoivat kaljuksi vain skinheadit ja syöpäsairaat. Nykyään se on olevinaan ihannoitu tapa piilottaa miestyypin kaljuuntuminen.
Minun nuoruudessani tatuointeja oli rikollisilla ja linnakundeilla. Nykyään se on olevinaan tosi hienoa ja coolia, kun on paljon tatuointeja mahdollisimman näkyvillä paikoilla.
Minä en ota tatuointeja jo siitä syystä, että ne voivat joskus olla terveydenhoidollisten toimenpiteiden kannalta "tiellä" eli väärässä paikassa, jos jotain kohtaa kehoa pitää operoida kirurgisesti tai muutoin. Lisäksi jopa tavallinen MRI-tutkimus eli magneettikuvaus voi aiheuttaa haittavaikutuksia potilaalle, jolla on paljon tatuointeja. Iho voi palaa tai tulla "vain" kivuntunnetta.
En tiedä moniko laajojen tatuointien ottaja miettii esim. sitä, miten magneettikuvaukset onnistuvat, jos sellainen tarvitsee jossain kohtaa elämää ottaa? Saattaa olla nukutuslääkärilläkin kivaa etsiä suonia kanyylin paikkaa varten, jos vaikka kädessä on peittäviä tatuointeja. Kyllä siinä terveydenhoidon ammattilaiset huokaavat, jos isoilla tatuoinneilla tekee heidän työnsä vaikeammaksi.
Minä mietin jopa omaa painoanikin siltä kannalta, ettei ylipainoa saa olla ollenkaan, jotta sairaalassa hoitojien on helpompi käännellä minua, jos sellainen tilanne joskus tulee. Viimeksi kun olin nukutettuna, olivat joutuneet siirtämään minut toimenpidepöydältä takaisn sänkyyn ja lykkäämään heräämöön. Nolla tatuointia ja nolla kiloa ylipainoa. Minä olin tehnyt voitavani, jotta lääkärit ja hoitajat pääsisivät mahdollisimman helpolla, tai ainakin ilman mitään ylimääräistä säätämistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on totta, että tosi monella näkyy nykyään tatuointeja. Totta on myös se, että monella niitä ei ole ole. Ehkä olen vanhakantainen, mutta tatuoinnit eivät ole minun juttuni.
Minun nuoruudessani päänsä ajoivat kaljuksi vain skinheadit ja syöpäsairaat. Nykyään se on olevinaan ihannoitu tapa piilottaa miestyypin kaljuuntuminen.
Minun nuoruudessani tatuointeja oli rikollisilla ja linnakundeilla. Nykyään se on olevinaan tosi hienoa ja coolia, kun on paljon tatuointeja mahdollisimman näkyvillä paikoilla.
Minä en ota tatuointeja jo siitä syystä, että ne voivat joskus olla terveydenhoidollisten toimenpiteiden kannalta "tiellä" eli väärässä paikassa, jos jotain kohtaa kehoa pitää operoida kirurgisesti tai muutoin. Lisäksi jopa tavallinen MRI-tutkimus eli magneettikuvaus voi aiheuttaa haittavaikutuksia potilaalle, jolla on paljon tatuointeja. Iho voi palaa tai tulla "vain" kivuntunnetta.
En tiedä moniko laajojen tatuointien ottaja miettii esim. sitä, miten magneettikuvaukset onnistuvat, jos sellainen tarvitsee jossain kohtaa elämää ottaa? Saattaa olla nukutuslääkärilläkin kivaa etsiä suonia kanyylin paikkaa varten, jos vaikka kädessä on peittäviä tatuointeja. Kyllä siinä terveydenhoidon ammattilaiset huokaavat, jos isoilla tatuoinneilla tekee heidän työnsä vaikeammaksi.
Minä mietin jopa omaa painoanikin siltä kannalta, ettei ylipainoa saa olla ollenkaan, jotta sairaalassa hoitojien on helpompi käännellä minua, jos sellainen tilanne joskus tulee. Viimeksi kun olin nukutettuna, olivat joutuneet siirtämään minut toimenpidepöydältä takaisn sänkyyn ja lykkäämään heräämöön. Nolla tatuointia ja nolla kiloa ylipainoa. Minä olin tehnyt voitavani, jotta lääkärit ja hoitajat pääsisivät mahdollisimman helpolla, tai ainakin ilman mitään ylimääräistä säätämistä.Olen havainnut, että tatuoinnit ovat yleisempiä pienituloisten ja matalasti koulutettujen keskuudessa. Sikäli hassua, niiden teettäminen on kallista ja laittavat vähät rahansa sitten niihin.
Eivät myöskään ehkä osaa ajatella, mitä haittaa niistä tatuoinneista voi tulevaisuudessa olla. Tietysti se rajaa osan uravaihtoehdoistakin pois.
Ennen tatuointeja oli lähinnä rikollisilla. Vaikuttaa siltä, että nykyään niillä haetaan jotain "kovan jätkän" statusta kun naama ja kaula tuhrittu täyteen. Liekö se tarkoitus että haluaa näyttää linnakundilta.
Minä itse en esimerkiksi ostaisi autoa sen näköiseltä ihmiseltä. Tulee liian epäluotettava vaikutelma. Olen ehkä vanhanaikainen mutta en varmasti yksin mielipiteeni kanssa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen havainnut, että tatuoinnit ovat yleisempiä pienituloisten ja matalasti koulutettujen keskuudessa. Sikäli hassua, niiden teettäminen on kallista ja laittavat vähät rahansa sitten niihin.
Eivät myöskään ehkä osaa ajatella, mitä haittaa niistä tatuoinneista voi tulevaisuudessa olla. Tietysti se rajaa osan uravaihtoehdoistakin pois.
Ennen tatuointeja oli lähinnä rikollisilla. Vaikuttaa siltä, että nykyään niillä haetaan jotain "kovan jätkän" statusta kun naama ja kaula tuhrittu täyteen. Liekö se tarkoitus että haluaa näyttää linnakundilta.
Minä itse en esimerkiksi ostaisi autoa sen näköiseltä ihmiseltä. Tulee liian epäluotettava vaikutelma. Olen ehkä vanhanaikainen mutta en varmasti yksin mielipiteeni kanssa.60-luvulla harvinaisia oli tatskat.
Mun yks kaveri Teuvo ihaili Brigitte Bardotia paljon ja halusi tatuoinnin muistuttamaan hänestä. Meni ja otti BB kirjaimet pakaroihinsa, toinen toiseen ja toinen toiseen.
Saunassa putosi saippua ja Teuvo kumartui sitä ottamaan.
Vaimo huudahti "Teukka muuten, kuka toi BoB on?"
- Anonyymi
Vanhainkodeissa on sitten pian ryppyisiä vanhuksia, joiden tatuoinneista ei saa mitään selvää ..hhhhaaaaaaaaaaaaa
- Anonyymi
siiderivalaat tykkää niistä. luulee ettei irak pojat huomaa silavaa ku kattelee tatskoja. Heikko omatunrto.
- Anonyymi
Pitää naamatatuoinnit olla, porilainen kaikilla mausteilla :D
- Anonyymi
Samaa ihmetellyt. Kohta tässä ei uskalla enää kulkea kadulla kesäisin. Myötähäpeän tunne käy sietämättömäksi.
- Anonyymi
Tatuoinnit kuuluvat kriminaalikulttuuriin ja monesti niillä saadaan aikaiseksi viiltelyvietti. Mielenterveyspotilaat viiltelevät usein itseään, kun ahdistaa.
Samoin tekevät tatuoiden kanssa tekevät henkilöt.
Olen työnantaja ja en koskaan palkaa henkilöä, jolla on tatuoidut kädet tai kasvot/kaula.
Nämä henkilöt karkoittavat saiakkaat.
T. Henkilöstöjohtaja. Osastojohtaja.- Anonyymi
Oikein. Kertoo aika paljon ihmisestä, jos haluaa pilata ihonsa kaiken maailman töherryksillä.
- Anonyymi
Minkälainen esihenkilö ei osaa kirjoittaa? Ei herätä luottamusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taisi tatuoidulla kallulla mennä tunteisiin :D
Harmittaako kun tuli nuorena otettua tyhmiä töherryksiä ja pelattua luottotiedot? Kyllä noilla seteillä jotain respektiä saat muilta samassa jamassa olevilta. Muilta ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikea niitä luottotietoja on enää saada kuntoon kun milläs maksat kun ei tuolla naamalla kukaan töihin ota :(
Tatuointien poistaminenkin kallista lystiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En edes haluaisi töihin tuollaiseen yritykseen, jossa väliportaan toimija ei osaa vallitsevaa äidinkieltä!
Olen suomalainen ja asun Suomessa. Olen suomalaisessa yrityksessä työssä ja yritys on omani. Maksan verot Suomeen.
Ai niin, agenda oli tatuointien näkyvyys.
Terveisin
Kämmenselässä näkyy ruusu. Neljännessä polvessa jo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En edes haluaisi töihin tuollaiseen yritykseen, jossa väliportaan toimija ei osaa vallitsevaa äidinkieltä!
Olen suomalainen ja asun Suomessa. Olen suomalaisessa yrityksessä työssä ja yritys on omani. Maksan verot Suomeen.
Terveisin
Kämmenselässä näkyy ruusu. Neljännessä polvessa jo.Onko teillä koko suku jotain linnakundeja? Pitää perustaa oma firma kun kukaan ei ota töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä esihenkilö, naama kiinni cuck, se on esimies.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveisin
Kämmenselässä näkyy ruusu. Neljännessä polvessa jo.Anna kun avaan. Kyseessä on rakennusalan firma.
- Anonyymi
On totta et huumeiden käyttäjät piloittavat neulan jälkiä tatuointi kuvioiden alle.
On totta,et itseään liiaksi katsovat näkevät vain itsensä eivät muuta maailmaa..Ympäristö ei kiitä väriaineen käytöstä. Moni väriaineen vaikutus saa aikaan syöpää ym..
Epäonnistunut kuva,saa aikaa tulehduksen jota terveydenhoito joutuu parantamaan. Tulee kalliiksi itselle ja yhteiskunnalle....oikeasti sairas ei pääse hoitoon...
- Anonyymi
Kartan kaukaa kaulatatskatyyppejä. Ovat ihan pehmeitä ja mielenvikaisia.
Minulla on täydellinen iho ja en pilaa sitä jollakin tuhrukuvalla.- Anonyymi
Toisaalta se on hyvä, että merkkaavat itsensä. Osaa kiertää kaukaa.
- Anonyymi
Kyllä on. Siellä tissien alla vain piilossa. Munkin vaimolla on tatskat tissien alla piilossa.
Nuorena plikkana tatskat näkyi, mutta nyt kun rinnat roikkuu ja fläskiä kertynyt, niin ei niitä näy. - Anonyymi
No, en minäkään ottaisi tatskaa naamaan tai kaulaan, mutta en allekirjoita näitä kaikkia väitteitäkään täällä. Ei tatuointi määritä ihmistä millään tavalla. On itselläkin tatuointi, mutta ei se tee minusta mitenkään rikollista tai jotenkin toisen luokan kansalaista. Kuva on suht pieni ja sellaisessa paikassa, mikä yleensä on vaatteiden alla piilossa, mutta tietyillä vaatteilla saa myös näkyviin. Se ei myöskään ole sellaisessa paikassa, mihin useimmiten laitetaan kanyyleita tai muitakaan neuloja.
Olen hoitaja ja minunkin tatuoidut työkaverit on ihan kunnollisia tavallisia ihmisiä ilman minkäänlaista rikostaustaa (tai edes päihdetaustaa), luotto-ongelmia tai muuta. Ja hiton hyviä tyyppejä onkin, niin siviilissä, kuin työssään. On toki totta, että tietyt "piirit" suosivat tatuointeja enemmän ja ne on joskus tietynlaisiakin, mutta siltikään se ei kerro ihmisestä kaikkea. Ja kukkahatuille kauhistukseksi, olen aikeissa ottaa vielä lisääkin kuvia, sillä haluan tiettyjä tärkeitä juttuja ikuistaa itseeni. Ja toki paikkaan, josta ne saa tarvittaessa vaatteilla piiloon, eikä näy asiakkaille / potilaille tai haittaa tiettyjä toimenpiteitä. Eli kuvat voivat olla myös tärkeitä asioita elämän varrelta ikuistettuna valokuva-albumin sijasta ihoon. Niitä on sitten kiva dementikkona katsella ja yrittää muistella, että mihinkähän se tuokin kuva liittyi... :D- Anonyymi
Tatuointi kuuluu kriminaalikulttuuriin ja jos joku ihannoi töherryksiä iholla, niin omaa rikollisen mielen.
Tietynlaiset ihmiset ottavat tatskoja...hyi. Nämä ihmiset kartan kaukaa. - Anonyymi
Ne muistot on yhtä suttuisia muistella ja katsella sitten dementikkona.
- Anonyymi
Kyllä ne tatuoinnit kertoo ihmisestä ja paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tatuointi kuuluu kriminaalikulttuuriin ja jos joku ihannoi töherryksiä iholla, niin omaa rikollisen mielen.
Tietynlaiset ihmiset ottavat tatskoja...hyi. Nämä ihmiset kartan kaukaa.Höpö höpö. Ei ole rikollinen mieli ja muuta rikollista en ole tehnyt, kun saanut ylinopeussakot. Ja niitä on saanut aika moni tatuoimatonkin... Voisko noi typerät yleistykset heittää jo romukoppaan näin 2020-luvulla? Lapsellista provosointia, koska tatuoinnit ei kerro ihmisestä yhtään mitään tai vaikuta heidän työhönsä millään tavalla. Ja mistä sinä tiedät, vaikka olisin sinuakin hoitanut, koska et ole tatuointiani työavatteiden alta nähnyt... 😉 Mietipä sitä. Vai sanotko sydärin hetkellä hoitajalle, että kuolet mielummin, kun annat tatuoidun ihmisen hoitaa ittes kuntoon? Nykypäivänä et pysty oikein millään karttamaan tatuoituja ihmisiä, koska niitä kuvia on niin paljon tavallisillakin ihmisillä tai sitten olet jonkun tuurijumalan suosiossa, jos et ole tatuoituun ihmiseen vielä törmännyt muka MISSÄÄN. Niin tai ethän sinä edes tiedä, koska et vaan ole niitä vaatteiden alta nähnyt ja silti saata pitää sitä ihmistä hyvänä tyyppinä... Sellanen ihminen voi olla vaikka se sun lähimarketin kassahenkilö.
Ja ei, en ottanut itseeni vaan mua suunnattomasti huvittaa nää provosoivat yleistykset ja lapselliset stereotypiat tatuoinneista. Ja pelkkä provohan tää koko aloitus on, mutta silti vaan pakko kommentoida. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Ei ole rikollinen mieli ja muuta rikollista en ole tehnyt, kun saanut ylinopeussakot. Ja niitä on saanut aika moni tatuoimatonkin... Voisko noi typerät yleistykset heittää jo romukoppaan näin 2020-luvulla? Lapsellista provosointia, koska tatuoinnit ei kerro ihmisestä yhtään mitään tai vaikuta heidän työhönsä millään tavalla. Ja mistä sinä tiedät, vaikka olisin sinuakin hoitanut, koska et ole tatuointiani työavatteiden alta nähnyt... 😉 Mietipä sitä. Vai sanotko sydärin hetkellä hoitajalle, että kuolet mielummin, kun annat tatuoidun ihmisen hoitaa ittes kuntoon? Nykypäivänä et pysty oikein millään karttamaan tatuoituja ihmisiä, koska niitä kuvia on niin paljon tavallisillakin ihmisillä tai sitten olet jonkun tuurijumalan suosiossa, jos et ole tatuoituun ihmiseen vielä törmännyt muka MISSÄÄN. Niin tai ethän sinä edes tiedä, koska et vaan ole niitä vaatteiden alta nähnyt ja silti saata pitää sitä ihmistä hyvänä tyyppinä... Sellanen ihminen voi olla vaikka se sun lähimarketin kassahenkilö.
Ja ei, en ottanut itseeni vaan mua suunnattomasti huvittaa nää provosoivat yleistykset ja lapselliset stereotypiat tatuoinneista. Ja pelkkä provohan tää koko aloitus on, mutta silti vaan pakko kommentoida.Minun lähipiirissä tai edes kollegoilla ei kenelläkään ole tatuointeja. Edes työporukan kanssa saunoessa sellaisia ei ole sattunut näköpiiriin. Mutta taidetaan liikkua hieman eri piireissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö. Ei ole rikollinen mieli ja muuta rikollista en ole tehnyt, kun saanut ylinopeussakot. Ja niitä on saanut aika moni tatuoimatonkin... Voisko noi typerät yleistykset heittää jo romukoppaan näin 2020-luvulla? Lapsellista provosointia, koska tatuoinnit ei kerro ihmisestä yhtään mitään tai vaikuta heidän työhönsä millään tavalla. Ja mistä sinä tiedät, vaikka olisin sinuakin hoitanut, koska et ole tatuointiani työavatteiden alta nähnyt... 😉 Mietipä sitä. Vai sanotko sydärin hetkellä hoitajalle, että kuolet mielummin, kun annat tatuoidun ihmisen hoitaa ittes kuntoon? Nykypäivänä et pysty oikein millään karttamaan tatuoituja ihmisiä, koska niitä kuvia on niin paljon tavallisillakin ihmisillä tai sitten olet jonkun tuurijumalan suosiossa, jos et ole tatuoituun ihmiseen vielä törmännyt muka MISSÄÄN. Niin tai ethän sinä edes tiedä, koska et vaan ole niitä vaatteiden alta nähnyt ja silti saata pitää sitä ihmistä hyvänä tyyppinä... Sellanen ihminen voi olla vaikka se sun lähimarketin kassahenkilö.
Ja ei, en ottanut itseeni vaan mua suunnattomasti huvittaa nää provosoivat yleistykset ja lapselliset stereotypiat tatuoinneista. Ja pelkkä provohan tää koko aloitus on, mutta silti vaan pakko kommentoida.Nämä porilaisten mielestä "ihan tavalliset ihmiset" ovat usein sitä alempaa sosiaaliluokkaa. Muualla Suomessa ne tunnetaan ihan eri nimellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä porilaisten mielestä "ihan tavalliset ihmiset" ovat usein sitä alempaa sosiaaliluokkaa. Muualla Suomessa ne tunnetaan ihan eri nimellä.
Ei porissa ole muuta kuin sosiaaliluokkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei porissa ole muuta kuin sosiaaliluokkaa.
Fiksuimmat ja menestyneimmät ovat lähteneet muualle.
Sehän kaikkia menestyneitä porilaisia yhdistääkin, että ovat lähteneet POIS sieltä.
Niistä jäljelle jäävistä en viitsi sanoa mitään. - Anonyymi
Hoitajat tunnetusti ovatkin todella fiksua ja mukavaa sakkia... :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hoitajat tunnetusti ovatkin todella fiksua ja mukavaa sakkia... :D
Nuorilla hoitajilla on jos jonkinlaisia suttutuherruskuvia sielää sun täällä. Kuvottaa ja paljon.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä porilaisten mielestä "ihan tavalliset ihmiset" ovat usein sitä alempaa sosiaaliluokkaa. Muualla Suomessa ne tunnetaan ihan eri nimellä.
No Porilaiset nyt on Porilaisia (ne onkin ihan oma "rotunsa") ja jos he on tätä mieltä, niin ei kai se mun vika ole. :D Mutta en olekaan Porilainen vaan jostain ihan muualta, missä tavallinen ihminen on tavallinen ihminen, omillaan toimeen tuleva (eli käy töissä), kunnollinen kansalainen, eikä mikään "sossupummi", joksi nyt tämä asia rivien välissä yritetään vääntää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No Porilaiset nyt on Porilaisia (ne onkin ihan oma "rotunsa") ja jos he on tätä mieltä, niin ei kai se mun vika ole. :D Mutta en olekaan Porilainen vaan jostain ihan muualta, missä tavallinen ihminen on tavallinen ihminen, omillaan toimeen tuleva (eli käy töissä), kunnollinen kansalainen, eikä mikään "sossupummi", joksi nyt tämä asia rivien välissä yritetään vääntää.
Jos et ole Porista, miten olet päätynyt Poriin? Vai eikö huolittu muualle?
Tiedät kai, että Porissa olet paikallisten silmissä ikuinen "muukalainen". Toki voit niillä tatuoinneilla koittaa olla samaa rotua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja ei, en ottanut itseeni vaan mua suunnattomasti huvittaa nää provosoivat yleistykset ja lapselliset stereotypiat tatuoinneista. Ja pelkkä provohan tää koko aloitus on, mutta silti vaan pakko kommentoida.Joku tatuoitu porilainen lähäri puolustelee töhryjään ja vakuuttelee olevansa hyvä ihminen :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pori on siitä koominen mesta että täällä siivooja pitää itseään muiden yläpuolella jos sattuu olemaan vaikka jossain virastossa siivoamassa, on melkein viranhaltija siis itsekin ja ehdottomasti vallankäyttäjä.
Sellaiseksi siellä narsistisessa yhteisössä muuttuu, jopa alkoholisti onanisti vahtimestari kuvittelee olevansa korkeakouluttautunutta älyllistä eliittiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pori on siitä koominen mesta että täällä siivooja pitää itseään muiden yläpuolella jos sattuu olemaan vaikka jossain virastossa siivoamassa, on melkein viranhaltija siis itsekin ja ehdottomasti vallankäyttäjä.
Sellaiseksi siellä narsistisessa yhteisössä muuttuu, jopa alkoholisti onanisti vahtimestari kuvittelee olevansa korkeakouluttautunutta älyllistä eliittiä.Tämä kyläpahanen lienee ladattu puolilleen oman persiinsä näköisiä kalluja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sellaiseksi siellä narsistisessa yhteisössä muuttuu, jopa alkoholisti onanisti vahtimestari kuvittelee olevansa korkeakouluttautunutta älyllistä eliittiä.Korkeakoulutetut eivät ole eliittiä vaan keskiluokkaa.
Porilaisen silmissä se on silti eliittiä. Onhan korkeakoulutettu Porissa harvinainen yksilö kun enemmistö on matalasti koulutettuja.
Tuo on kyllä hauska ilmiö, että Porissa monella on noussut päähän joku asia, millä ei edes pitäisi ylpeillä. Mutta kaipa se johtuu tuosta porilaisesta ihmisluonteesta, pakko painaa muita alas ja nostaa itseään jalustalle. Vaikka olisi joku siivooja tai lähihoitaja :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä kyläpahanen lienee ladattu puolilleen oman persiinsä näköisiä kalluja.
Porissa on oikeasti poikkeuksellisen rumia ihmisiä. Monet näyttää kaiken lisäksi ihan samalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Korkeakoulutetut eivät ole eliittiä vaan keskiluokkaa.
Porilaisen silmissä se on silti eliittiä. Onhan korkeakoulutettu Porissa harvinainen yksilö kun enemmistö on matalasti koulutettuja.
Tuo on kyllä hauska ilmiö, että Porissa monella on noussut päähän joku asia, millä ei edes pitäisi ylpeillä. Mutta kaipa se johtuu tuosta porilaisesta ihmisluonteesta, pakko painaa muita alas ja nostaa itseään jalustalle. Vaikka olisi joku siivooja tai lähihoitaja :D> Korkeakoulutetut eivät ole eliittiä vaan keskiluokkaa.
Kerrohan tuo joillekin Talentia ry:n jäsenille jotka ovat omasta mielestään Jumalasta seuraavia, siis ylöspäin.
Kyllä tähän kylään niin paljon ongelmaisia mahtuu :D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Porissa on oikeasti poikkeuksellisen rumia ihmisiä. Monet näyttää kaiken lisäksi ihan samalta.
Ymmärsit kirjoituksen sanoman mahtavan upeasti, osasit kommentissasi raottaa taitavasti kalluuden sisintä :D
- Anonyymi
Helppo ainakin tunnistaa narkkarit, niin voi välttää niitä.
- Anonyymi
Väität, että kaikki joilla on yksikin tatuointi, on narkkareita?? No eipä tänne maahan sit juur muita mahdukaan... :D :D :D Tiedän itsekin muutamankin tatuoimattoman narkin, jotka vieläpä ns. "hyvästä perheestä" (sitä "ylempää sosiaaliluokkaa"), että se siitä sun teoriasta. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väität, että kaikki joilla on yksikin tatuointi, on narkkareita?? No eipä tänne maahan sit juur muita mahdukaan... :D :D :D Tiedän itsekin muutamankin tatuoimattoman narkin, jotka vieläpä ns. "hyvästä perheestä" (sitä "ylempää sosiaaliluokkaa"), että se siitä sun teoriasta. :D
Kallulla taisi mennä pahasti tunteisiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kertoo muuten tosi paljon ihmisestä jos lähipiirissä kaikki on tatuoituja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Reaktioista päätellen kyllä. Niin sanotusti osui ja upposi.
- Anonyymi
Vain typerys kuvittelee että narkkarin tunnistaa suuresta määrästä näkyviä tatuointeja, voi kun tietäisitte kuinka moni ns. silmäätekevä kiskoo aineita ja väärinkäyttää lääkkeitä sekä alkoholia.
Mutta sinne julkisivun taakse ei pääse jokainen kurkistamaan, joka pääsee niin tietää ja näkymä on karua nähtävää. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain typerys kuvittelee että narkkarin tunnistaa suuresta määrästä näkyviä tatuointeja, voi kun tietäisitte kuinka moni ns. silmäätekevä kiskoo aineita ja väärinkäyttää lääkkeitä sekä alkoholia.
Mutta sinne julkisivun taakse ei pääse jokainen kurkistamaan, joka pääsee niin tietää ja näkymä on karua nähtävää.Tatuoitu kallu yrittää kääntää leskustelua muualle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sinunlaiset kallut ei saa käyttää kallu-sanaa
- Anonyymi
Koomista kyllä että olen nähnyt koviksen syövän pehmistä.
- Anonyymi
olet ilmeisesti myös imenyt penistä
- Anonyymi
haitallisimmat yksilöt ovat virastojen narsistit, tatuointi ei tänä päivänä kerro ihmisestä paljoakaan
- Anonyymi
No en nyt tiedä. Aika haitallisia on myös virastojen epäpätevät ja kykenemättömät suojatyöläiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No en nyt tiedä. Aika haitallisia on myös virastojen epäpätevät ja kykenemättömät suojatyöläiset.
sellainen kuitenkin on neuvottelukykyinen ja yhteistyöhaluinen, ainakin usein näin on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sellainen kuitenkin on neuvottelukykyinen ja yhteistyöhaluinen, ainakin usein näin on
Vaikka olisi ei auta kun ei osaa mitään, ymmärrä mitään tai saa aikaiseksi mitään. Siinä sitten neuvotellaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka olisi ei auta kun ei osaa mitään, ymmärrä mitään tai saa aikaiseksi mitään. Siinä sitten neuvotellaan.
kyllähän se asia hoituu kun asiakas neuvoo miten se tehdään ja mukava työntekijä saa kiitokset sekä tilaisuuden tullen hyvät pullakaffeet kylillä, kaikki tyytyväisiä :D
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1961523Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231278- 521042
- 72955
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52873- 58873
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53840- 102824
- 82820
- 42804