Kumpi on parempi valinta?
Benecol vai Alentaja
9
1396
Vastaukset
- Anonyymi
Benecol jos haluat kolesteroli arvoja laskea .
- Anonyymi
Tuo taitaa olla mutua, Kuluttaja lehden 8/2023 vertailussa neljä kärkipaikkaa veivät Alentajan margariinit, vasta kuudentena oli ensimmäinen Benecol.
- Anonyymi
Maun pulesta ei kumpaakaan, voisekoitteet moninverroin paremman makuisia ja sopivat paistoonkin.
- Anonyymi
Alentaja alentaa vain mielialaa ja tilin saldoa.
- Anonyymi
Sulla se ei haittaisi kun alemmaksi ei enää pääse.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla se ei haittaisi kun alemmaksi ei enää pääse.
Höpöhöpö, aina voi vajota alemmaksi. Siksi käytän Alentajaa.
- Anonyymi
Lopettaa levitteiden käytön kokonaan eli se leipäkin jää kaupanhyllyyn ja syö vain ruokaa jatkossa!
- Anonyymi
Alentaja+, se on se testivoittaja.
- Anonyymi
Pahimman makuinen mitä itse maistellut. Kun laittaa voisekoitetta niin ei tarvitse päälle edes juustoa, kinkkusiivu ja kasvikset riittää tai vaikka sellaisenaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50695- 33672
- 60659
- 52637
- 50635