Varoitan, älä tilaa siltä firmalta tuotteen, koska peruutus viesti ei mennyt perille ja silti joutuu maksamaan paketin vasten omaa tahtoaan.
Natural Balans Pharma laati säännön jonka mukaan täytyy noudattaa vasten omaa tahtoaan.
Ja tuote ei todella auta mitään vaikka Natural Balans Pharma sanoo muutakin ja se on täyttä potaskaa ja huijausta.
Natural Balans Pharma on huijaus
8
654
Vastaukset
- Anonyymi
Ja se on ansa että joutuu itse maksamaan vasten omaa tahtoaan.
- Anonyymi
Laihdutusvalmiste Flavosin ei todella auta mitään. Täyttä höpö ja huijaus.
- Anonyymi
Kysyin miksi peruutus viesti ei mennyt perille. Se vastasi että se oli virhe ettei tullut perille. Se tuntui hämäävän kavalasti. En usko mitä se sanoi.
- Anonyymi
Älä maksa mitään. Firma on tehnyt virheen.
Sinä olet peruuttanut tilauksen.
Ei sinun tarvitse tai edes kannata keskustella huijarien kanssa.
Ilmoita jokainen lasku aiheettomaksi. Älä luovuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä maksa mitään. Firma on tehnyt virheen.
Sinä olet peruuttanut tilauksen.
Ei sinun tarvitse tai edes kannata keskustella huijarien kanssa.
Ilmoita jokainen lasku aiheettomaksi. Älä luovuta.Se sanoi jos en maksa, mulle tulee perintämaksu. Miten tavalla ilmoittaa lasku aiheettomaksi?
- Anonyymi
Se ei vastaa sähköpostiviestiin vaikka kotisivuilla on sähköpostiosoite. Huono asiakaspalvelu.
- Anonyymi
Asiakaspalvelija ei vastaa sähköpostiviestiin mutta vastaa vain puhelimitse. Huono asiakaspalvelu.
- Anonyymi
En maksa mitään turhia, koska ulosotossa melkein 200 000. Ainoastaan vuokra, sähkö ja puhelin. Muut saa mennä ulosottoon: jää rahaa kaljaan ja tupakkaan!!!
Petteri K.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723083
- 552745
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322365- 792198
- 952006
- 601993
- 121596
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361