Miten ne nuin ajjaa. Kesäkelillä. Onko rassannu kännykkääsä?
Kuorma-auto nurin Savonvirralla
13
995
Vastaukset
- Anonyymi
Entäs jos oli kuono tussussa?
- Anonyymi
Täällä räävii ne jotka ei ole ajanut metriäkään rekkaa.
- Anonyymi
Nyt oon neljä metriä ajanut. Onko parempi mieli?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt oon neljä metriä ajanut. Onko parempi mieli?
Kyllä nyt on hyvämieli että ies 4 metriä olet ajanu.
Siitä se lähtöö.
- Anonyymi
Elokuvaa kahtonu puukengissä
- Anonyymi
Kyllä on tullunna tukkirekkoo ajettua eekä millonkaa ojjaan kuatunna.
- Anonyymi
Söin makkarapottuja,piirtelin lehtiöön, puhuin puhelimessa,sometin,fasetin,instasin,rapsutin ja tein onlivanssia. Ajoin jalat kojelaudalla samaan aikaan. Oho, sitten mäni ojaan.
- Anonyymi
Pitäs laettoo enemmän nuita naesija ajamaan rekkoo, ne pyssyy aatoeneen tiellä aenakii kuivalla kesäkelillä.
Tilastoen mukkaan miehet ajjaakii rosentiaalisesti eniten kolarija.
- Anonyymi
Miks täälläpäin kaikki rekkakuskit rassoo puhelinta ajossa? Yhtäkkii seuraan netissä….
- Anonyymi
Aeka monella on kännykkä korvalla kun ajjaa. Mitenkä ne talavikelissä pyssyy tiellä kun eevät pysy ies kuivalla kesäkelillä.
- Anonyymi
Ehtivät sovellusta netistä joka ajas sitä aatoo että sais raplata sitä kännykköö sitte iha kaksin käsin. Ee tarviis ohjailla yhistelmöö polovilla eekä kyynärpäellä ku piästelöö rajotinta vaste
- Anonyymi
Täällä on taas maalla viisaita kun merellä vahinko sattuu.
- Anonyymi
Kannattaa pysyä sootumiehenä eekä kiivetä ison ratin taa
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60679
- 50665
- 52657