Kiperiä kysymyksiä Kindon Heartsista

diabolos

Aloitin taas pitkän tauon jälkeen kyseisen pelin läpipeluun. Nyt heti alussa tuli mieleen pari kysymystä.

1. Miksi Soralla ja Rikulla on niin ylisuuret kengät. Muiden saaren asukkaiden kenkien koot ovat normaalit. Onko Rikulla ja Soralla liikaa varpaita, vai onko heillä liian kylmä, että pitää panna kymmeniä sukkakerroksia. Vai ottavatko he sanonnan "olla isokenkäinen" liian kirjaimmellisesti?

2. Minnillä on jostain syystä aivan liian iso pää vartaloon nähden. Onko hänellä vesipää, vai onko hänellä anoreksiasta johtuen kuihtunut ruumis? Tai sitten hänellä on vain kusi noussut päähän.

3. Miten hessun pää mahtuu hänen kypäräänsä? Eräässä välivideossa Hessu makoilee nurmikolla, ritarin kypärä päänsä päällä. Aukko josta Hessun pään pitäisi kypärään mahtua, on aivan liian pieni. Kypärän tilavuuskin on mitätön verrattuna Hessun valtavaan päähän.

Joo siinä pari kysymystä KH:sta. Jos joku tietää vastaukset näihin elämää suurempiin kysymyksiin, silloin minä nostan hattua todelliselle tietäjälle.

5

472

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dragonknight

1. ne on gansta pojkia
      2. Se on olio jolla ei ole selkää (!)
      3. Disney juttuja, cartoon stuff.

• 1. Riku ja Sora kärsivät minkä lie tasapaino rauhasen vajaa toiminnasta (se vettä sisältävä käpy korvan simpukan vierustassa), ja heillä on vaikeuksia pysyä pystyssä. Siksipä he tarvitsevat jykevät kengät kaatuilemisen estoksi.

2. Ei keksi mitään loogista. Anoreksia taitaa olla järkevin ratkaisu. Prinsessana hänen täytyy olla edustuksellinen, ja linnanväkihän ei mitään pullukoita salli, ja näin ollen Minni on ottanut liian kovat paineet hoikan vartalon ylläpitoon.

3. Lämpölaajeneminen. Kypärä kuumennetaan tarpeeksi kuumaksi, että Hessun pää lopulta mahtuu suurentuneeseen pääaukkoon. Jäähtyessä kypärä taas kutistuu, ja voila pikkuruinen kypärä on istutettu Hessun päähän.

• diabolos

Nostan viisaammilleni hattua.

• diabolos kirjoitti:

Nostan viisaammilleni hattua.

Ehkäpä ei menneetkään lukiovuodet aivan hukkaan. :D

• BubbleGirl

1.No mää luulen, että ylisuuret kengät kuuluu ihan tähän tyypillseen Manga-maailman piirteisiin.
      2.Luulen, että taas sama vastaus. Vesipää olis sitten tosiaan se toinen vaihtoehto. x)
      3.Jos Hessulla on muuntautumiskykyinen kumipää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      71
      2973
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      46
      2574
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2235
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2148
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1956
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      32
      1712
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1536
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1497
    9. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      27
      1302
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      21
      1233
    Aihe