Moikka olen 49v mies ja etsin paikkoja, josssa saisi nakuilla vapaasti. Kik: taljax
Nakuilupaikkoja Suomessa
7
699
Vastaukset
- Anonyymi
Oma (yksityinen) piha, oman kodin yhteydessä oleva parveke. Helsingissä paras yleisistä on Pihlajasaaret (itäinen niistä, siellä on hyvä naturistiranta).
- Anonyymi
Niuvanniemeen siitä hopi hopi
- Anonyymi
Helsingin Seurasaaressa on (pienikokoinen) genderirajoitettu (ränsistynyt) nudisti-uimala. Se on tietenkin sodomiittien saastuttama etenkin miesten puolella. Huono siksikin että ranta-alue on ilmansuunnassa länsi.
- Anonyymi
Hangossa on Tulliniemen ranta -nimisen uimarannan vieressä/lähellä nudistiranta, joka on yhtä kuollut kuin itse Hankokin.
- Anonyymi
Pitää paikkansa. Kävin juuri siellä, oli kyllä koleaa eikä ketään missään. Kävin uimassa koska paikalla olin ja hetken otin aurinkoa.
- Anonyymi
Tuu meille. Täällä saa nakuilla vapaasti ja rauhassa.
- Anonyymi
Hyi saatana
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322285- 792168
- 951976
- 351785
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329