Onko hyrynsalmelaisissa paljon pride/gay/trans - väkeä ja missä he kokoontuvat? Onko marssia/mielenilmausta suunnitteilla? Haluaisin osallistua toimintaan. Kunnan sivuilta ei löydy tietoa. Mustarinda?
Hyrynsalmi Pride
21
1333
Vastaukset
- Anonyymi
Mene luvankoskelle perjantaiiltana, siellä kokoontuu kyseisen porukka, tulevat sinne vaoralta sakilla suupielet ja parta kuolassa.
- Anonyymi
Ihan mahtavaa, taas juhannus ukkohallassa. Aktiviteetteja ja illlla nautiskellaan juomista ja hyvästä ruuasta.
- Anonyymi
Ja kimppakivasta miesten kesken.
- Anonyymi
Kaikki on mahdollista, kuten muuallakin. Kimppakivakin, joskaan se ei ole ykkösprioriteetti. Hyvässä seurassa on mukava olla.
- Anonyymi
SEOLLA
- Anonyymi
Hyry tunnettu pride pitäjä
- Anonyymi
Onhan se seurakuntakin mukana ollut !!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se seurakuntakin mukana ollut !!
Miten seurakunnalla oli varaa tukea prideä eikä ole varaa seurakunta uutisia laittaa lehteen ??
Herätys päättäjät ! missä teidän arvo maailma on ? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten seurakunnalla oli varaa tukea prideä eikä ole varaa seurakunta uutisia laittaa lehteen ??
Herätys päättäjät ! missä teidän arvo maailma on ?No arvomaailma on elävissä ei kuolleissa.
- Anonyymi
Vanhalla postilla on gaymiesten asuinsija.
- Anonyymi
Joutensuolla. Siellä viikonloppu iltoina voi kovakin meno olla. Kodalla semmoinen meno ettei viitsi edes ohi mennä. Paljasta pintaa vilkkaa ja ihan tosi toimissakin olen nähnyt
- Anonyymi
Volvon takapenkillä vuorotellen.
- Anonyymi
netissä
- Anonyymi
Mitäs sinä kaappihomo viittailet johonkin yhteisöön etkö voisi tulla vaan esille omana persoonanasi.
- Anonyymi
Laavulla laavulla menoa
- Anonyymi
Poltin perseeeni kiukaaseen juhannussaunassa, kun väistelin muuatta himppelipimppeliä!
- Anonyymi
No ei kai se kiukaan puolella ollut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kai se kiukaan puolella ollut.
No enkait minä sitä lauteijen puolellekaan kääntänyt!
Silloin olisi heti tullut suoro kohti.... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No enkait minä sitä lauteijen puolellekaan kääntänyt!
Silloin olisi heti tullut suoro kohti....Helpompihan se on torjua etu kuin takapuolelta, näinhän se on jääkiekossa ja jalkapalossakin !
- Anonyymi
Trans väki kokoontuu Transitissa, paikka on muutama kilometri pikitieltä itäänpäin.
- Anonyymi
Luvankoskella kokoontuu pride porukka
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595