Voiko yli nelikymppinen nainen lähteä iskemään miestä? Epätoivoista? Entä kauneus, piileekö se katsojan silmässä, vai täytyykö edes yrittää olla kauneusihanteita vastaava? Kun työpaikka haasteluista tulee iän takia takapakkia niin onko myös ihmissuhteet taakse jäänyttä elämää?
Olen rakastunut itse, mutta en osaa tuoda sitä julki toiselle. En osaa viehättää tai flirttiä, oska siitä on niin kauan kun viimeksi. Olen epävarma ..
varmaa kaluttu puheenaihe
5
731
Vastaukset
- mari
nythän sitä kokemustakin pitäisi jo olla. Minullakin on 43 mittarissa, mutta valitettavasti tai onneksi ei ole ketään iskettävää näköpiirissä. Omasta mielestäni olen ok niin ulkonäöltä kuin muutenkin, eli ei ikä mikään rasite ole.
- keskiyonkehraaja
Vaikka olis kuinka " hyvän näköinen ei silti noi "kemiat" synkkaa.Ikä ei nyt todella oo mikään este eikä edes hidaste.nainen on parhaimmillaan yli nelikymppisenä, usko vaan....
- mkr44
ajatukset minulla ja mitä enemmän asiaa miettii, sitä korkeammalle kynnys nousee. Jos sinulla on mahdollisuus tavata se mies kahden kesken, kerro rohkeasti kiinnostuksestasi, niin minä aion tehdä, jos joskus oman kiinnostukseni kohteen vielä tapaan.
että niin "iskettävät" miehetkin ovat samalalailla vanhentuneet kuin me naisetkin. Että tasoissa ollaan niiden kanssa.
Ja varmaan miehissäkin on yhtä epävarmoja uusiosinkkuja hakemassa sitä uutta...ei tarvitsisi senkäänpuolesta jännittää.
Epätoivon voi heittää nurkkaan ja ei ku menoks..AI että, miten helppoa sitä on jaella toiselle näitä neuvoja, ihan kuin itseäni yrittäisin kannustaa.:)))))- vio-letti
Ensiksikin, rakastuminen tekee naisen aina kauniimmaksi. Ja toiseksi, mikä olisi pahinta joka voisi tapahtua? Korkeintaan se, että saa vastaukseksi *ei*. Mutta se voisi yhtä hyvin olla *kyllä, kiitos*. Ja sitähän ei koskaan saa tietää, joss'ei kysy, vai kuinka?
Kaunein ihminen on, kun on oma itsensä. Ja 43-vuotiaana on puolielämää vielä edessä. Millaiseksi se muodostuu, on suurimmaksi osaksi itsestä kiinni. Niinettä, siitä vaan ja lykkyä tykö.. ;)))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734259Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113852Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73837- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37773