oletko kokenutnsen nautinnon ja yhtäkkiä huomaat että takanasi on vaimon veli voi luoja
oletko koskaan unelmoinut vaimosi naivan sun peppuu isolla straponilla
6
1408
Vastaukset
- Anonyymi
Eli voi tuota sikailua röh röh
- Anonyymi
Homot ne jaksaa
- Anonyymi
Ei ole peppuseksistä naisen kanssa muuta kokemusta, kuin että exäni ollessa "saastunut" eli oli kuukautiset hänellä ja hän yleensä tyydytti kädellään minut, niin kerran vähän vitsinä kesken tuon runkkauksen pyysin työntämään sormen pyllyyni. Hän teki työtä käskettynä hyvin hellästi vielä ja ihmetteli, kun aloin kasvaa isommaksi hänen kädessään. Ei valitettavasti tehnyt sitä loppuun saakka, mutta hyvältä tuntui silti.
Vaimo ei suostuisi straboniin tai ainakaan veljen tuloon
- Anonyymi
vaimon veljellä myös iso kalu nussi peppuani 3kertaa illan aikana vaimo naureskeli vieressä osallistu välillä myös
- Anonyymi
staponia kyllä saanut ois se aito kyllä mahtava kokemus
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351