Vaan onko ateisteille maallisesta lähtöisin?
Kysyn minä
Uskovaisille heteroseksismi on luontaista.
70
436
Vastaukset
- Anonyymi
En nyt ymmärtänyt aloitusta...
Minä olen ateisti ja kyllä minulle heteroseksi on ihan luontaista.
Mitä on tämä heteroseksismi?- Anonyymi
Määritelmän mukaan: "Seksismi tarkoittaa tekoja tai näkemyksiä, jotka väheksyvät, alistavat tai syrjivät henkilöä tämän sukupuolen, sukupuoli-identiteetin tai sukupuolen ilmaisun perusteella."
Hetetoseksismi tarkoittanee heteroiden harjoittamaa syrjintää muita kohtaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Määritelmän mukaan: "Seksismi tarkoittaa tekoja tai näkemyksiä, jotka väheksyvät, alistavat tai syrjivät henkilöä tämän sukupuolen, sukupuoli-identiteetin tai sukupuolen ilmaisun perusteella."
Hetetoseksismi tarkoittanee heteroiden harjoittamaa syrjintää muita kohtaan.Ilmankos en, ateistina, ymmärtänyt... :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilmankos en, ateistina, ymmärtänyt... :)
Tadaa kilinkellot
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tadaa kilinkellot
En todellakaan ymmärtänyt.
Omituisinta oli tämä "onko ateisteille maallisesta lähtöisin?"
Siis mikä olisi maallisesta lähtöisin? Heterous? Homous? Seksi? Seksismi?
Mitä tekemistä tällä on ateismin kanssa?
Kun tekee aloituksia, voisi kirjoittaa niin että muutkin ymmärtäisivät, mistä on kyse. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En todellakaan ymmärtänyt.
Omituisinta oli tämä "onko ateisteille maallisesta lähtöisin?"
Siis mikä olisi maallisesta lähtöisin? Heterous? Homous? Seksi? Seksismi?
Mitä tekemistä tällä on ateismin kanssa?
Kun tekee aloituksia, voisi kirjoittaa niin että muutkin ymmärtäisivät, mistä on kyse.Simppeli tyyppi tai yrittää alentua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Simppeli tyyppi tai yrittää alentua.
Taidat olla aloittaja...
Annan ohjeen: Kirjoita selkeämmin, ei tuosta saa selvää. - Anonyymi
Ja mikä tässä on niin neitimäistä? Taisi argumentit loppua... :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mikä tässä on niin neitimäistä? Taisi argumentit loppua... :)
Olet myös pojukka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet myös pojukka.
No mikä ihme on tämä "pojukka"? Sinä taidat olla jokin pelle. Oletko tämä Hessu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mikä ihme on tämä "pojukka"? Sinä taidat olla jokin pelle. Oletko tämä Hessu?
Olet kuin puolukka pyörimässä 💔:ssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kuin puolukka pyörimässä 💔:ssa.
Kyllä vain tekoateistitkin!
Sydän oli pakana-aikoina naisen portin symboli.
Ettäs tiedätte lapset.
- Anonyymi
Siihen on ihan biologiset perusteet. Jotkut vaan on homoja, uskovaisistakin. Eihän niitä paljon ole, mutta joka joukossa muutama, joka puolueessa, joka uskonlahkossa, joka kansalaisjärjestössä...
- Anonyymi
Entä biseksuaalisuus Freudilaisittain.
En odota selväjärkistä vastausta, kitos. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä biseksuaalisuus Freudilaisittain.
En odota selväjärkistä vastausta, kitos.Ahdistuneitten selityksiä?
- Anonyymi
Prosentuaalisesti homoja on jotakuinkin samanverran katsomatta uskontoon tai maahan. Joissakin uskonnoissa ja kehitysmaissa erilainen sukupuolinen suuntautuminen tukahdutetaan tai kielletään kokonaan jolloin rikotaan räikeästi ihmisoikeuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Prosentuaalisesti homoja on jotakuinkin samanverran katsomatta uskontoon tai maahan. Joissakin uskonnoissa ja kehitysmaissa erilainen sukupuolinen suuntautuminen tukahdutetaan tai kielletään kokonaan jolloin rikotaan räikeästi ihmisoikeuksia.
Antiikin Kre......ja Roooommmm
😩 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Antiikin Kre......ja Roooommmm
😩Sigmund Freud 🙂↔️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sigmund Freud 🙂↔️
🥵😤😤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🥵😤😤
Tämä ohitetaan aina ahkerasti tai se on jotain mekaanista dementiaa.
🤠😎 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ohitetaan aina ahkerasti tai se on jotain mekaanista dementiaa.
🤠😎Anttikin Kreikka 👻💨
Antiikin Rooman👻💨
- Anonyymi
Kai sitten ajattelet että uskovaisille oikeakätisyys on luonnollista.....
- Anonyymi
Kuten myös kalju on yleinen hiusten väri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten myös kalju on yleinen hiusten väri.
Hiiren harmaa perussuomalaisilla.
- Anonyymi
Jumalalle on luontaista tiirailla kiikarilla homojen pyllyjä. Se on hänestä kivaa.
- Anonyymi
Jumala on ulkoistanut sen tiirailun uskovaisilleen.
Itse hän keskittyy pikkupoikien esinahkakokoelmansa järjestelyyn. - Anonyymi
Naisten anaali kiihottaa nykyisin miehiä eniten😩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisten anaali kiihottaa nykyisin miehiä eniten😩
Etumukset ovat kakkospesiä nykyisin. 👺
Tämä avaus on merkittävä harppaus. Uskovainen avaaja tunnustaa, että seksuaalinen suuntautuminen on luonnollista eli synnynnäistä.
- Anonyymi
Heterous on synynnäistä, homous opittua ja valittua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heterous on synynnäistä, homous opittua ja valittua.
No ei tietenkään ole... :)
Oletko ihan höperö? Huvikseenko homoseksuaalit aikoinaan halusivat vankilaankin "homostelun" takia. Tai jopa tapetuiksi tai kivitetyiksi?
Ja mitä väliä sillä homoudella on? Olen itse hetero eikä minua häiritse ollenkaan, jos joku on homo. Ei se ole minulta mitään pois. On naurettavaa vedota johonkin uskonnollisiin kirjoituksiin (joiden muutenkin tiedetään olevan pelkkää hölynpölyä). - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei tietenkään ole... :)
Oletko ihan höperö? Huvikseenko homoseksuaalit aikoinaan halusivat vankilaankin "homostelun" takia. Tai jopa tapetuiksi tai kivitetyiksi?
Ja mitä väliä sillä homoudella on? Olen itse hetero eikä minua häiritse ollenkaan, jos joku on homo. Ei se ole minulta mitään pois. On naurettavaa vedota johonkin uskonnollisiin kirjoituksiin (joiden muutenkin tiedetään olevan pelkkää hölynpölyä).Olen ateisti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ateisti.
Et sinä Hessu mikään ateisti ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä Hessu mikään ateisti ole.
Homoseksuaalisuus on perversio myös rationaalisten ateistien mielestä. Evoluutio ei tuottanut sukupuolielimiä ja -viettiä homostelua varten. Vain idiootti väittää vastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homoseksuaalisuus on perversio myös rationaalisten ateistien mielestä. Evoluutio ei tuottanut sukupuolielimiä ja -viettiä homostelua varten. Vain idiootti väittää vastaan.
Moralistiset kyllä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moralistiset kyllä.
Mutta moraalisten mielestä ei... :)
Anonyymi kirjoitti:
Homoseksuaalisuus on periytyvää. Jos äiti pitää erityisen paljon miehistä niin hän saa paljon jälkeläisiä ja jollekin pojista lipsahtaa vähän liikaa tätä androfiliaa aiheuttavaa perintötekijää. Näin perintötekijä on etu naisilla, mutta haitta miehillä. Se tasapainottuu niin, ettei homous katoa kun homopojan äiti saa keskimääräistä enemmän lapsia ja perintötekijä siirtyy tyttärien kautta eteenpäin.
Tämä on totta. Voin esittää tieteelliset tutkimukset väitteeni tueksi, jos joku ei usko.- Anonyymi
Extremist_atheist kirjoitti:
Homoseksuaalisuus on periytyvää. Jos äiti pitää erityisen paljon miehistä niin hän saa paljon jälkeläisiä ja jollekin pojista lipsahtaa vähän liikaa tätä androfiliaa aiheuttavaa perintötekijää. Näin perintötekijä on etu naisilla, mutta haitta miehillä. Se tasapainottuu niin, ettei homous katoa kun homopojan äiti saa keskimääräistä enemmän lapsia ja perintötekijä siirtyy tyttärien kautta eteenpäin.
Tämä on totta. Voin esittää tieteelliset tutkimukset väitteeni tueksi, jos joku ei usko.Miten lesbous periytyy?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta moraalisten mielestä ei... :)
Vain lisääntymistä, tuotto-odotukset you know.
- Anonyymi
Extremist_atheist kirjoitti:
Tämä on totta. Voin esittää tieteelliset tutkimukset väitteeni tueksi, jos joku ei usko.Esitä itseäsi, please mikä lie bi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain lisääntymistä, tuotto-odotukset you know.
Suurin osa ihmisistä nai, koska se on kivaa. Ei siinä yleensä jälkeläisiä ajatella...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä nai, koska se on kivaa. Ei siinä yleensä jälkeläisiä ajatella...
Hetero uskovaisetkin???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hetero uskovaisetkin???
Eikö uskovaisetkin nai huvikseen? Pidättäytyvätkö seksistä?
Ja minä kun luulin olevani vanhanaikainen... :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö uskovaisetkin nai huvikseen? Pidättäytyvätkö seksistä?
Ja minä kun luulin olevani vanhanaikainen... :)Jos pelkäävät oikeaa Jumalaa, ei silloin lasketa esim. siementä vuoteiden vierille.
Aaaamen☝️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pelkäävät oikeaa Jumalaa, ei silloin lasketa esim. siementä vuoteiden vierille.
Aaaamen☝️Miksi jotkut pelkäävät Jumalaa? Eikö Jumalan pitänyt olla rakastava tai jopa itse rakkaus? Uskonnot on usein niin epäloogisia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi jotkut pelkäävät Jumalaa? Eikö Jumalan pitänyt olla rakastava tai jopa itse rakkaus? Uskonnot on usein niin epäloogisia...
Kysy Arkkipiispalta, hänessä kiinteytyy uskonnollinen viisaus, siksi olla toimitusjohtajana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysy Arkkipiispalta, hänessä kiinteytyy uskonnollinen viisaus, siksi olla toimitusjohtajana.
Kiteytyy olis toinen todellisuutta kuvaava ilmaisu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos pelkäävät oikeaa Jumalaa, ei silloin lasketa esim. siementä vuoteiden vierille.
Aaaamen☝️Pelkää vaan satu-Jumalaasi.
Miltä se tuntuu, kun joku on aina seuraamassa tekemisiäsi? Jumalasi katsoo kun vedät käteem, naisen kanssa on myös joka kerta kolmen kimppa, kun Jeesus on katsomassa paikalla. Onko se kivaa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pelkää vaan satu-Jumalaasi.
Miltä se tuntuu, kun joku on aina seuraamassa tekemisiäsi? Jumalasi katsoo kun vedät käteem, naisen kanssa on myös joka kerta kolmen kimppa, kun Jeesus on katsomassa paikalla. Onko se kivaa?Väärä kohde?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen ateisti.
No mitäs sitten?
- Anonyymi
Ihan sama jokaisella. Se että homoja ei ole kuin 1%, ei luulisi heteroita lotkauttavan.
Biologiset perusteet, ei omavalintainen niinkuin ei vasenkätisyyskään.- Anonyymi
0,3% olis viimeisimmän tutkimuksen mukaisesti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
0,3% olis viimeisimmän tutkimuksen mukaisesti
Kiinassa 0,000001%
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiinassa 0,000001%
Maanpäällinen paratiisi siellä lähinnä tavoitettaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maanpäällinen paratiisi siellä lähinnä tavoitettaan.
Sitähän ortodoksinen kommunismi lupaili.
- Anonyymi
Uskonnotomana olen kiinnostunut vain ihmisten ylpäästä, keskustelusta, kuuntelemisesta ja tukemisesta kykyjeni mukaan. Mikäli esm. työpaikalla joku haluaa esittää vitsejä alapäästä ym. alapäähän liittyvä, en osallistu eikä ko.vitsit edes naurata.
- Anonyymi
Olet siveä kuin neitsyt Maria ennen lankeemuksiaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siveä kuin neitsyt Maria ennen lankeemuksiaan.
Hän myös impotentti todennäköisesti.
- Anonyymi
Miksi papeissa on kaikkein eniten pedofiilejä ja käyttävät härskisti asemaansa hyväksi homoilulle?
Taitaa pappien opit tähdätä vain siihen, että pikkupoikia riittäisi itselle ja muille papistolle riittävästi, että voivat pitää kunnon orgioita.- Anonyymi
Luterilaiset lahkoissa vain tyttöjä!!!
- Anonyymi
Jos lihalliset tarpeet ylittää kontrollin. Siis kun esim. homo puristaa perseestä. Tai hetero raiskaa. Kyse ei ole henkimaailman asioista vaan maallisesta himosta.
- Anonyymi
Heterojen vainoaminen ilmaantui.
- Anonyymi
Mikä sopii yhteen ja tuntuu hyvältä?
- Anonyymi
Naisen takapuoli.
- Anonyymi
Pää ja Italian pääministerin Melonit? 💨🍉🍉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pää ja Italian pääministerin Melonit? 💨🍉🍉
Ne 🍉🍉:t 💦
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne 🍉🍉:t 💦
Ne kiihottavat kuin 🍑
- Anonyymi
Naiseuden hedelmät.
Slurps - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiseuden hedelmät.
SlurpsKirkko veneen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirkko veneen.
Karjalan piirakat ovat oimeasti parhaita.
Kyllä ne pohjanmaalaiset veri letut voittaa,
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 672801
- 462554
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4312217- 792128
- 951956
- 321692
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171477Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?261283Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil181165