Ja haluaisinn vanhempaa miestä.
Olen suht iso tissinen. Hyvä kroppanen nainen. Vanhemmat miehet on mun intohimo.
Että miten ois..löytyisiköhän..
Tehtäis kaikkee kivaa. ..
-DD-kuppi nainen. -
Mä oon 20 nainen
62
1285
Vastaukset
- Anonyymi
Tule suomi24 chattiin Vanhemmat-huoneeseen nyt
- Anonyymi
34v vois runkata sun tisseille 😌
- Anonyymi
Kyllä Kelpaisi. Missä päin?
- Anonyymi
Helsinki
- Anonyymi
Kiva olisi tavata sinunkainen aito nainen
- Anonyymi
Niin olisi kiva tavata.
Mistäs sinä
- Anonyymi
Haluaisitko käyrää banaanin muotoista ja vasemmalle jyrkästi vinossa olevaa kaluani, se "nuohoa" pillusi sokkelot aivan eritavalla kuin nuori suoro, ensin takkoopäin ja sit eestäpäin, niin jokakohta tulee pillustasi hangattua.
Vastaukset tämän lehdeden konttoriin, nimim: Nohoojamestari. - Anonyymi
Kyllä löytyis ..
Haluaisin juuri sun ikäistå isotissistä naista.
Jos oot PK seudulta voitas tavata jossain .
Lumberjack58- Anonyymi
Oon pk seudulta kyllä
- Anonyymi
Löytyy jos meilaat mulle
Nuoret muodokkaat naiset ovat mun intohimo
kurt56atmeiliboxi.fi- Anonyymi
Todellaki haluan tavata.
- Anonyymi
Mmm...nami
Voisit opettaa mulle vähä kaikkee...
Missä asut voisi tulla.
- Anonyymi
Helsingissä
- Anonyymi
Helsingissä.
Haluutko tulla mun luo vai mennäänkö jonnekki. Anonyymi kirjoitti:
Helsingissä.
Haluutko tulla mun luo vai mennäänkö jonnekki.Tuu Tampereelle
- Anonyymi
Eilen näin sun ikäsen tummn tytön jolla oli ihanan isot tissit keltaisen paidan alla.
Vihdintien risteyksen bussipysökillä.
Ne rinnat saivat kyrpäni kovaksi ,niin houkuttelr.
vat.
Tyttö vielä katsoi minua ja hymyili irstaasti kun ajooin ohi.
Olislinpa saanut kyytiin..
.
Lumberjack- Anonyymi
Käyn vihdissä joskus kavereiden luona. Mutta hän en ollut.
Mulla on välillä minihame ja sellasia kireitä paitoja päällä jottka korostaa mun rintoja. Ja tulisin kyllä kyytiin jos vain kohdalle tulet. - Anonyymi
Kuulostaa hyvältä. Kurt56
Mä ilmotan varmaan tänne kun oon liikentees. Takasin tulo matkalla olis parempi jos sais kyydin. Ja kyllä mut erottaa.
Mä käytän melki aina hametta,lyhyttä tai niitä legginsejä jotka muotoilee pakarat tai tiukat, farkut,eikä välttämättä pikkareita ollenkaa alla kun housuja käytän. Hameenn kanssa on jonkinlaiset pitsipöksyt.
Mulla on napapaita tai oikeestaan ei napaan asti vaan loppuu just tohon rintojen alle. Kun noi paidat on niin pieniä näihin mun rintoihin verrattuna..
Syksyllä sitte lämpöstä päällä. Ja juu.
Mulle vois antaa hyvää ja multa saa hyvää.
Ja jos haluu niin kaikkee kivaa mun kanssa... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Kurt56
Mä ilmotan varmaan tänne kun oon liikentees. Takasin tulo matkalla olis parempi jos sais kyydin. Ja kyllä mut erottaa.
Mä käytän melki aina hametta,lyhyttä tai niitä legginsejä jotka muotoilee pakarat tai tiukat, farkut,eikä välttämättä pikkareita ollenkaa alla kun housuja käytän. Hameenn kanssa on jonkinlaiset pitsipöksyt.
Mulla on napapaita tai oikeestaan ei napaan asti vaan loppuu just tohon rintojen alle. Kun noi paidat on niin pieniä näihin mun rintoihin verrattuna..
Syksyllä sitte lämpöstä päällä. Ja juu.
Mulle vois antaa hyvää ja multa saa hyvää.
Ja jos haluu niin kaikkee kivaa mun kanssa...Oot ihana nuori nainen
kurt56 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Käyn vihdissä joskus kavereiden luona. Mutta hän en ollut.
Mulla on välillä minihame ja sellasia kireitä paitoja päällä jottka korostaa mun rintoja. Ja tulisin kyllä kyytiin jos vain kohdalle tulet.Haluuks viedä mut vihtiin..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haluuks viedä mut vihtiin..
Ootko aloittaja,aito nuori nainen?
Voin viedä siinä tapauksessa.
Kurt56 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurt56Tottakai mä oon aito. Mitä sä kuvittelet.
Mut ei mua tarvi mihkää viedä välttämättä jos epäilyttää. Mä mee busseilla ym. Mua inhottaa kun mua epäillään. Vaikka oonki povekas nainen ja kuljen vähissä vaatteissa ja näytän muotojani niin onko se niin väärin. Ja haluan kokemuksia näin kesällä,tehdä kaikkee kivaa ja pitää hauskaa eri ihmisten kans. Ja tutustua eri ihmisiin eri tavoilla.
Mut haluun myös nauttia himoista ja haluista. Ja miesten seurasta. Ja nautin hyväilystä ja seksistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tottakai mä oon aito. Mitä sä kuvittelet.
Mut ei mua tarvi mihkää viedä välttämättä jos epäilyttää. Mä mee busseilla ym. Mua inhottaa kun mua epäillään. Vaikka oonki povekas nainen ja kuljen vähissä vaatteissa ja näytän muotojani niin onko se niin väärin. Ja haluan kokemuksia näin kesällä,tehdä kaikkee kivaa ja pitää hauskaa eri ihmisten kans. Ja tutustua eri ihmisiin eri tavoilla.
Mut haluun myös nauttia himoista ja haluista. Ja miesten seurasta. Ja nautin hyväilystä ja seksistä.Mä haluun että muutki nauttii mun kropasta. Ja annan nautintoa muillekki. Onks se väärin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kurt56Sä voit viedä mut ihana mihin haluut kun vaan saan tuntea sut sisälläni ja annat mulle kunnon laukeamisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut haluun myös nauttia himoista ja haluista. Ja miesten seurasta. Ja nautin hyväilystä ja seksistä.Hieno juttu jos oot aito
Mutta vaikea saada kýytiin aitoa kiimapillua
Sinäkin vain härnäät
Annat ymmärtää mutta et anna - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mut haluun myös nauttia himoista ja haluista. Ja miesten seurasta. Ja nautin hyväilystä ja seksistä.Vaikee viedä ja hakee kun ei oo aikaa eikä paikkaa.
Himoitsen kyllä nuoria isotissejä mutta taitaa jäädä vain haaveeksi siihen asti kunnes voitan lotossa.
Jos vaikka haluaisit mennä huomenna tai
ylihuomenna aamupäivällä Seurasaareen voisin noutaa mellumäestä.
Käytäis Seurasaaressa jätskillä ja rautakautisen kylän kodassa voisin nuolla pilluasi ja imeä rintojasi
Ei siis pantais heti vaan antaosin sulle orkut nuolemalla ja sormeilemalla
kurt56 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikee viedä ja hakee kun ei oo aikaa eikä paikkaa.
Himoitsen kyllä nuoria isotissejä mutta taitaa jäädä vain haaveeksi siihen asti kunnes voitan lotossa.
Jos vaikka haluaisit mennä huomenna tai
ylihuomenna aamupäivällä Seurasaareen voisin noutaa mellumäestä.
Käytäis Seurasaaressa jätskillä ja rautakautisen kylän kodassa voisin nuolla pilluasi ja imeä rintojasi
Ei siis pantais heti vaan antaosin sulle orkut nuolemalla ja sormeilemalla
kurt56Näinhän on tarkoituskin olla vaikeaa koska kaikki on pelkkää säälittävän palstarunkkarin fantasiaa ja unelmaa
- Anonyymi
Haluuks joku ottaa mut auton kyytiin kun käyn keskustas vähä asioilla. Voitais autos tutustua toisiimme,puen vaikka lyhyen hameen päälle jos haluut koittaa miten pehmee iho mulla on.....ja vaikka vähä hameen altaki...
Annan sun käden mennä minne haluut...- Anonyymi
Todellakin haluan! Miten yhteyttä?
- Anonyymi
Autossa voi tehdä mitä vaan...
Antaa mulle hyvän kyydin. ..
Ihana kun nautin rintojeni hyväilystä ,se kiihottaa ja saamut märäksi, ja sitten käsi hameen alle ja pikkuhousuihin ja saat tuntea miten märkä olen ja housun reunasta työmnät sormesi ihanaan kosteuteen ja levitän jalkojani että pääset helpommin perille ja rinnat turpoavat kiihkosta ja nännit kovettuu isoissa rinnoissani.
Ehkä haluat pysäyttää autosi ja siirtyä päälleni tyntyä sisääni tai katsella kun hieron rintojani kiinkosta kun sormesi on syvällä sisälläni ja saat tulla sisääni,syvälle sisääni ja työstää minua niinkuin haluat tai voin ratsastaa niin että melooni rintani hölskyvät ...ja tunnet miten tiukalta tunnun kullisi ympärillä. ..
- Anonyymi
voisin alistua käytettäväksi kaikin tavoin
- Anonyymi
Missä päin olet nyt ?
- Anonyymi
Edelleen miten sinuun saisi yhteyden?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä päin olet nyt ?
Tulin kämpille,mutta tulevinakin päivinä voisin tarvita kyytiä. Katotaan ny. Olin hetki sitte mellumäellä.
- Anonyymi
Täällä..tällä hetkellä saa yhteyden.
Anteeksi..mua on vaikea tavoittaa, ole kärsivällinen. Saat multavsitten paljon hyvää kun olet kärsivällinen.
Tuu Lappiin, niin tutustutaan.
Moi nainen etsitkö vielä vanhempaa miestä? Nautin itse eniten siitä kun kumppani on kiihottunut ja nauttii itse saan kyllä parhaat sinun tyydytyksen kautta on oppinut että orgasmi ei ole pakollinen lähelläkään aina. yhdessä nauttiminen on minulle yhtä mahtavaa kuin orgasmi. Olisi mukavaa tehdä sinulle mitä sinä haluat.? Nautitaan vai olisi kiva ollut nauttia.
- Anonyymi
Niin ihana kirjotus. Kyllä..vanhemmat on hot.
Vaikka täällä onkin monen ikäisiä kirjoittajia.
- Anonyymi
Hellänrohkeaa öljyhierontaa?
- Anonyymi
Moi jos 45v lihaksikas tatuoitu kalju komea mies kiinnostaa niin nähdään tänään, saat elämäsi kovinta kyytiä 😋
- Anonyymi
Missä sä tänään olet että nähtäis...
Mä käyn mustikkamaalla kattomas onko siä viä sitä saunaa..jos kävis saunas...hieromas itseensä vähän hunajaa...pehmittää ihoa...ja suomenlinnas kävelemäs...ja siinä on se tori ennen sinne lauttaan menoa...kun on viä lomaa niin käyn kattoos vähä ihmisii ja onko paljo lomalaisia liikentees...saa pukeutuu kesäsesti,on aika lämmintä....sais varmaan vaihtaa jo tän paidan bikiniin ja pikkutakin päälle....kun bikinit peittää rintojen päällys osan...eiks niitä ookki sallittua käyttää...pikkutakki vaan päälle...ja minihame....mä sain eilen autokyytiä kun kävin viä kiskalla illalla...hän halus kokeilla mun melooni tissejä, niin hän sanoi ja kokeiliki..kädet täristen hän hyväili ja kävi hameen alla käsi mut siihen se jäi...kun hän ei oikein tienny paikkaa mihin olis mua vieny ..jos olis muuta halunnu...se asunto alue jossa mä asun niin tuli mun puheille mulle tuttu tyyppi kun olin viä ulkona ja sano että saaks tulla käymään kyläs...no..hän vain tuli kahville ja piti mua sylissään kun halus sylykyttää mua ja istuin hajareisin hänen sylissään niinkuin hän halus mut sano että on vähän pieni tuoli kun mun tissit on hänen suussaan...kyllä hän niitä imeskeli ja nuoli mut sano että joskus toiste enemmän....käden työnsi pikkareihin...teki ihan hyvää seki...hän työnsi sormen mun sisään ja vähän aikaa pyöritteli jaَ mä ehdin jo lämpeneen mut sitte hän otti käden pois ja sanoi että hän haluu mun pillun tuoksun käteensä ja nuoli kättään ja haisteli...j oli tyytyväinen....maisto viä mun nänniä ja sanoi että on hyvä näin. ...sanoin että ok...ja hän kiitti ja lähti...joten en saanu muuta. - Anonyymi
Saako sua nähdä muuloinkin kun tänään.
Saat antaa kovaa kyytiä...
- Anonyymi
BMI?
- Anonyymi
Mitä tuo tarkoittaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuo tarkoittaa?
Body Mass Index: https://en.wikipedia.org/wiki/Body_mass_index
BMI = paino/pituus/pituus ; paino kilogrammoissa, pituus metreissä.
Se on erinomainen mittari myös kauneudelle (Beauty Mass Index): https://keskustelu.suomi24.fi/t/17641507/kauneusindeksi#comment-120376818
- Anonyymi
Mulla ei ole mittanauhaa mutta kävin joskus äidilläni puntarilla niin painoin silloin joku 58kg. Eli pikkuhosujen koko on s kokoo.
Dd-kupin liivit ja jotain 166 centtii pitkä.
Kesän jälkeen meen kuntosalille treenamaan lihaksia enemmän. Kun oon aika hoikka. Ja haluun muotoo enemmän. Tosta painosta en oo varma mutta s koko on hyvä.- Anonyymi
Kuullosta ihan minun mieleiseltä naiselta.🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuullosta ihan minun mieleiseltä naiselta.🥰
😘 Olisit varmaan mieleiseni mies. Nnnam.
Kiitos arvostan sanoja. Sen sijaan että tyydyttää itsensä. Saa nauttia kun kumpikin tuntee olevansa yhteisessä kiihottuneessa kiireetöntä nautintoa tyydyttää voi kumppanin monella tavalla.
- Anonyymi
Niin kauniita sanoja...
Hyvä kun on näinkin ajattelevia vielä olemassa.
- Anonyymi
Näkee täällä tuttujakin näköjään.
Eräs yli 60 v. Mies tuli vastaan tuossa marketissa käydessäni ja moikkasi että tuu käymään mökillä,ei olla hetkeen nähtykään. Ja tottakai menin.
Hän lämmitti saunan ja ja paistettiin takassa makkaraa ja kävin uimassa ,alasti kylläkin ja hän kehuikin että on sulla kyllä komia vartalo ja käski olla varovainen ,kaiken maailmsn ukkojen kans...heh.
Me kääriydyttiin sohvalle takkatulen lämpöön kun mun tuli kylmä uinnin jälkeen ja hän hyväili mua.,suuteli mua, ja hieroi mua ja kostutti mut märäksi ja rakasteli mun kans.
Sain mä ratsastaakki. Aah. Mikä ihana jälleen tapaaminen. Ens viikonloppuna meen uudestaan. Ellen jo ennemminkin.
On kullin nälkä.- Anonyymi
Täälläkin on 60 mies mökillä ja kaipais nuoren naisen seuraa.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496315Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6422611Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821123
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.791087Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3011074Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601068- 78983
- 66951
- 228854