Saisko milloin sen stringi tussuisen viulistin esiintymään Juukaan. Valkoiset stringit ja väkisin musta tuhero tussukka näkyy. Minihameessa kiitohs?
Viulistia esiintymään
36
563
Vastaukset
- Anonyymi
Valtimolle männöö essiintymään ja Nurmekseen
- Anonyymi
Ei oo paikkoja ja yleisöä moiselle Valtimolla ja Nurmeisessa.
- Anonyymi
Onko sillä sitä viulua?
- Anonyymi
Piitterin lavalla harotti haarat levällään parisen vuotta sitten. Viulu vinkui hyvin.
- Anonyymi
Valtimon maamiesseuran talolla essiintyminen. Nurmeksessa konsertti kansansivistyksen talolla
- Anonyymi
Järjestelmäkameraan lisäzoomit ja tarkennukset ja eturiviin linssi vasten pillua.
- Anonyymi
Viimeks huomasin että oli liian pienet stringit kun naruhiersi pakarat ja vesirakkulan teki. Yritin yleisöstä mobilaattia siellä sinne pers vakoon. Aika haromiseksi meni tuli tökittyä pyllyreikää kun niin innoissaan soitti. Hyvä viulisti.
- Anonyymi
Kulta vuosina piti elmukelmua metri tolkulla vetää katsojien ja viulistin väliin kun eturivin herrasmiehet runkkasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kulta vuosina piti elmukelmua metri tolkulla vetää katsojien ja viulistin väliin kun eturivin herrasmiehet runkkasi.
Vartin välein piti painepesurilla huuhtasta kun niin spermaantui kelmu.
- Anonyymi
Mikä auto alla
- Anonyymi
Hyvin renessanssi henkistä musiikki hänellä ja viulun käyttö sujuu kuin paskantaminen. mutta itse esitys on hiukan aikuisviihteen puolelle menevää. Kieppi ois siinä tapauksessa oikea konsertti paikka.
- Anonyymi
Sinfonian ja baywatching yhdistelmä.
- Anonyymi
Onko Saab hyvä auto
- Anonyymi
Saabissa on hyvä soittaa viulua?
- Anonyymi
Tämä,, Juukalainen kuuluisasti haaroistaan halpa viulisti tosiaan soittaa.
- Anonyymi
Nissan Micra on paras auto. Siinä flekti on hyvä ja etu istuimet huippu luokkaa
- Anonyymi
Haetaan painepesurin käsittelijää tulevalle vittu viulistin keikalle. Vartin välein palkka juoksee kun kelmua huuhdellaan mällistä.
- Anonyymi
Ford Fiesta 1.1 ltr on hyvä "marja auto "
- Anonyymi
Mieluiten ovet ja ikkunat kiinni kuten seurojentalolla, että sillin tuoksu tuudittaisi kulttuuri nautintoon kunnanmiehen nopeudella.
- Anonyymi
Vuokon teatteri voisi esiintyä itsenäisyyspäivänä kunnantalolla, niin sitten olisi linja-auto kuljetukset taas täynnä Joensuuhun ja Outokumpuun.
- Anonyymi
Väyrysmallin Mersuun pitäs vaihtaa etulyhdyt. Oisko kellään ylimääräisiä ?
- Anonyymi
Pitäiskö näköispatsas vittuviulistista Juuan keskustaan.
- Anonyymi
Talkoo töinä niin koko kylä yhteisö on iloinen. Minä haluan kaivertaa pilluvaon siihen patsaaseen.
- Anonyymi
Takalasi myös menisi vaihtoon
- Anonyymi
Ja mikä adonis mahdat olla itse ... sitten pili vasta nousisi...
- Anonyymi
Fetissinä viulu, minihame ja raollaan oleva pillureikä.
- Anonyymi
Volkkarista meni etupyön laakeri ajettu 670 000 km
- Anonyymi
Eikös se muuvan juukalainen missi oo aika haaroistaan halpa?
- Anonyymi
Teidän pitää kysellä joskohan Linda tulisi itsenäisyyspäiväksi kunnantalolle esiintymään.
- Anonyymi
Kuka Linda?
- Anonyymi
Mikä auto ?
- Anonyymi
Ajelen sähkötuolilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajelen sähkötuolilla.
Minulla on sähkötuoli jossa sähköisku kohdistetaan kiveksille.
- Anonyymi
Coldplay toimii Juuan vittuviulistin lämppärinä tulikivi areenalla.
- Anonyymi
Näin tuheroa koko rahan edestä. Hyvä keikka, viulu soi hyvin ja esitys oli ilo silmille.
- Anonyymi
Onko hyvä auto
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1851354Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221158- 48874
- 70870
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53732
- 60699
- 33692
- 47670