Viulistia esiintymään

Anonyymi-ap

Saisko milloin sen stringi tussuisen viulistin esiintymään Juukaan. Valkoiset stringit ja väkisin musta tuhero tussukka näkyy. Minihameessa kiitohs?

36

563

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Valtimolle männöö essiintymään ja Nurmekseen

• Anonyymi

Ei oo paikkoja ja yleisöä moiselle Valtimolla ja Nurmeisessa.

• Anonyymi

Onko sillä sitä viulua?

• Anonyymi

Piitterin lavalla harotti haarat levällään parisen vuotta sitten. Viulu vinkui hyvin.

• Anonyymi

Valtimon maamiesseuran talolla essiintyminen. Nurmeksessa konsertti kansansivistyksen talolla

• Anonyymi

Järjestelmäkameraan lisäzoomit ja tarkennukset ja eturiviin linssi vasten pillua.

• Anonyymi

Viimeks huomasin että oli liian pienet stringit kun naruhiersi pakarat ja vesirakkulan teki. Yritin yleisöstä mobilaattia siellä sinne pers vakoon. Aika haromiseksi meni tuli tökittyä pyllyreikää kun niin innoissaan soitti. Hyvä viulisti.

• Anonyymi

Kulta vuosina piti elmukelmua metri tolkulla vetää katsojien ja viulistin väliin kun eturivin herrasmiehet runkkasi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kulta vuosina piti elmukelmua metri tolkulla vetää katsojien ja viulistin väliin kun eturivin herrasmiehet runkkasi.

Vartin välein piti painepesurilla huuhtasta kun niin spermaantui kelmu.

• Anonyymi

Mikä auto alla

• Anonyymi

Hyvin renessanssi henkistä musiikki hänellä ja viulun käyttö sujuu kuin paskantaminen. mutta itse esitys on hiukan aikuisviihteen puolelle menevää. Kieppi ois siinä tapauksessa oikea konsertti paikka.

• Anonyymi

Sinfonian ja baywatching yhdistelmä.

• Anonyymi

Onko Saab hyvä auto

• Anonyymi

Saabissa on hyvä soittaa viulua?

• Anonyymi

Tämä,, Juukalainen kuuluisasti haaroistaan halpa viulisti tosiaan soittaa.

• Anonyymi

Nissan Micra on paras auto. Siinä flekti on hyvä ja etu istuimet huippu luokkaa

• Anonyymi

Haetaan painepesurin käsittelijää tulevalle vittu viulistin keikalle. Vartin välein palkka juoksee kun kelmua huuhdellaan mällistä.

• Anonyymi

Ford Fiesta 1.1 ltr on hyvä "marja auto "

• Anonyymi

Mieluiten ovet ja ikkunat kiinni kuten seurojentalolla, että sillin tuoksu tuudittaisi kulttuuri nautintoon kunnanmiehen nopeudella.

• Anonyymi

Vuokon teatteri voisi esiintyä itsenäisyyspäivänä kunnantalolla, niin sitten olisi linja-auto kuljetukset taas täynnä Joensuuhun ja Outokumpuun.

• Anonyymi

Väyrysmallin Mersuun pitäs vaihtaa etulyhdyt. Oisko kellään ylimääräisiä ?

• Anonyymi

Pitäiskö näköispatsas vittuviulistista Juuan keskustaan.

• Anonyymi

Talkoo töinä niin koko kylä yhteisö on iloinen. Minä haluan kaivertaa pilluvaon siihen patsaaseen.

• Anonyymi

Takalasi myös menisi vaihtoon

• Anonyymi

Ja mikä adonis mahdat olla itse ... sitten pili vasta nousisi...

• Anonyymi

Fetissinä viulu, minihame ja raollaan oleva pillureikä.

• Anonyymi

Volkkarista meni etupyön laakeri ajettu 670 000 km

• Anonyymi

Eikös se muuvan juukalainen missi oo aika haaroistaan halpa?

• Anonyymi

Teidän pitää kysellä joskohan Linda tulisi itsenäisyyspäiväksi kunnantalolle esiintymään.

• Anonyymi

Kuka Linda?

• Anonyymi

Mikä auto ?

• Anonyymi

Ajelen sähkötuolilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajelen sähkötuolilla.

Minulla on sähkötuoli jossa sähköisku kohdistetaan kiveksille.

• Anonyymi

Coldplay toimii Juuan vittuviulistin lämppärinä tulikivi areenalla.

• Anonyymi

Näin tuheroa koko rahan edestä. Hyvä keikka, viulu soi hyvin ja esitys oli ilo silmille.

• Anonyymi

Onko hyvä auto

Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      185
      1354
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1158
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      874
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      49
      753
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      732
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60