mitä suosittelette
vaasan paras ravintola
12
467
Vastaukset
- Anonyymi
Ranta-Hotelli Vaasan rannassa saunalla!
Pelaa kaikilla mausteilla. - Anonyymi
Leison Cafe Palosaarella Wolffintiellä.
- Anonyymi
Raunio-Grilli.
Suomi24 taitaa olla väärä paikka kysyä. Kellä on nykyään varaa käydä ravintoloissa? Itse olen keskituloinen, eikä tulisi mieleenkään.- Anonyymi
Riippuu mistä kiikkuu, onko varaa vai e. Manhattan Steak House Tampereella tarjoaa joka päivä pihviaterian alkaen 10,50 €. Se ei ole kauhean kallis annos. Löytyykö vastaavaa Vaasasta?
- Anonyymi
Omaishoitajilta kannatta kysellä.saattaa saada ihan 10€ kotiruokaa.Tai apua antamalla
kotitöiden merkeissä.Missä on nämä nuoret,alle tai yli 15 vuotiaat kesätyöntekijät.
joiden apua kotihoitajat tarvitsisi.Esim: Ikunoiden /Lattioiden/Pihatöissä ynm.
Kylien nuoret,kyselkää,aina sitä muutaman kympin töitä tekevä saa.
Paappa ja Mumma. - Anonyymi
Makuasioista on turha kiistellä. Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Yhden mielestä jokin on hyvää ja toisen mielestä sama asia on suurinta pa$kaa.
- Anonyymi
Jos pitää kalasta, niin Flow on hyvä ja ihan siedettävät hinnat. Vanhassa Vaasassa tosin.
- Anonyymi
Paras hiekkalaatikko ja -lapio, kenellä on?
- Anonyymi
Se on makuasia. Ei sellaista voi suositella. Jos haluat hyvää ruokaa, mee äitis luo syömään
- Anonyymi
Leison Cafe.
- Anonyymi
Ei ole kokemuksia ravintoloista.
- Anonyymi
Keijon homobaari
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635